Selekcijski postupci u tijeku

Rok za prijavu na natječaj istekao je 2.3.2020.

 

Stručni suradnik za nabave(m/ž)

u Direkciji nabave

 

1 izvršitelj na određeno vrijeme

 

 

Radni zadaci i odgovornosti:

  • obavlja poslove nabave vezane za javne nabave
  • obavlja upis u Elektronički oglasnik javne nabave (EOJN) po svim fazama postupka relevantnih dokumenata, koristi modul e-nabave Elektroničkog oglasnika za dohvat dokaznih dokumenata te komunicira s ponuditeljima
  • obavlja poslove vezane za pripremu postupka zastupanja u svezi žalbi pred Državnom komisijom za kontrolu postupaka javne nabave, koordinira s internim naručiteljem u svezi dokaza
  • priprema materijale o prihvatu/poništenju postupaka nabave
  • prati garancije ( za ozbiljnost ponuda/ dobro izvršenje posla i dr.) u suradnji s internim organizacijskim jedinicama u nadležnosti
  • u suradnji s internim naručiteljem brine se za pravovremeno zaključenje ugovora o nabavi
  • obavlja poslove nabave vezane uz jednostavne nabave iznad 20.000,00 kn bez PDV-a do pragova javne nabave
  • priprema podloge za izradu prijedloga godišnjih i višegodišnjih planova nabave
  • izrađuje prijedloge izmjena i dopuna Plana nabave roba, radova i usluga temeljem zahtjeva internih naručitelja
  • objavljuje Planove nabave u Oglasniku javne nabave, sukladno zakonskim i podzakonskim propisima u cilju osiguranja načela transparentnosti
  • surađuje u izradi dijelova financijskog plana HBOR-a
  • vodi registar ugovora o jednostavnoj nabavi, registar ugovora o javnoj nabavi i registar okvirnih sporazuma
  • sudjeluje u ocjenjivanju ponuda te kontaktira s ponuditeljima
  • obavlja računsku i logičku kontrolu ispravnosti dokumentacije s prilozima
  • unosi podatke o predmetima nabave u aplikaciju SPIN
  • izrađuje statističko izvješće o javnoj nabavi i drugih zakonom i podzakonskim aktima utvrđenih oblika izvještavanja i osiguranja transparentnosti
  • izrađuje godišnje izvještaje o izvršenju Plana nabave
  • upisuje nove dobavljače u aplikaciju Registar klijenata
  • provodi elektronsko pohranjivanje svih kreiranih dokumenata po pojedinim predmetima nakon skeniranja istih
  • obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.

 

 

Traženi uvjeti za radno mjesto:

  • najmanje VŠS/bacc., ekonomskog ili upravno-pravnog ili pravnog smjera
  • najmanje 2 godine radnog iskustva
  • znanje rada u MS Office-u s naglaskom na izvrsno znanje rada u Excelu
  • poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • poželjno radno iskustvo u bankarskom poslovanju i/ili u javnoj službi na poslovima javne nabave
  • poželjno posjedovanje certifikata iz područja javne nabave
  • poželjno znanje rada u sustavu za praćenje izvršenja nabave (SPIN)
  • poželjno znanje rada u sustavu elektroničkog uredskog poslovanja (OfficePoint)
  • razvijene organizacijske vještine, razvijene analitičke vještine, razvijene vještine pisanog poslovnog izražavanja, točnost i preciznost u radu, razvijene komunikacijske vještine, usmjerenost na klijente, sposobnost brze prilagodbe novim situacijama.

 

Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017), da uz prijavu na javni natječaj, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 2.3.2020.


Stručno testiranje odabranih kandidata: 05., 06. i 13.03.2020.

Rok za prijavu na natječaj istekao je 20.02.2020.

 

Suradnik za održavanje IT imovine (m/ž)

u Direkciji održavanja imovine, Sektor upravljanja imovinom

1 izvršitelj na neodređeno vrijeme

 

 

Radni zadaci i odgovornosti:

  • Pruža podršku kod upravljanja promjenama nad IT imovinom (premještaj, dodavanje, zamjena, rashodovanje)
  • Pruža podršku kod upravljanja troškovima IT imovine, troškovima poslovanja, troškovima sredstava i rasporedom troškova
  • Brine o dokumentaciji vezanoj za ugovor s dobavljačima
  • Prati dokumentaciju pristiglih računa
  • Priprema podatke i sudjeluje u planiranju i izradi planova nabave i rebalansa plana
  • Vodi evidenciju informatičke i telekomunikacijske opreme i sitnog inventara
  • Vodi evidenciju i prati utrošak potrošnog informatičkog, uredskog i potrošnog materijala kroz aplikativnu podršku
  • Provodi inventuru
  • Brine o ispunjavanju uvjeta koje oprema mora zadovoljiti u cilju ispravnog i pouzdanog funkcioniranja informacijskog sustava
  • Poduzima mjere otklanjanja kvarova na opremi odnosno prijavljuje kvarove nadležnom serviseru/dobavljaču informacijske opreme
  • Sastavlja osobna računala, po potrebi instalira sistemski, uredski i aplikativni softver, konfigurira i testira opremu
  • Instalira računalnu opremu na lokaciji korisnika i podešava korisničke parametre i parametre okoline
  • Po potrebi održava horizontalni mrežni razvod te priključuje uređaje na informacijsku mrežu
  • Pomaže korisnicima u radu i radi na otklanjanju problema sa sistemskim softverom, uredskim programima i hardverom
  • Izrađuje prateću korisničku dokumentaciju i organizira tečajeve za korisnike
  • Sudjeluje u projektima sukladno projektnim planovima.

 

 

Traženi uvjeti za radno mjesto:

  • Najmanje SSS ekonomskog, elektrotehničkog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera
  • Najmanje 1 godina radnog iskustva
  • Tehnička znanja i vještine
  • Organizacijske vještine
  • Poznavanje hardvera osobnih i prijenosnih računala, pametnih telefona i tableta te pisača i višenamjenskih uređaja za umnožavanje
  • Poznavanje operativnog sustava na računalima, pametnim telefonima i tabletima korisnika
  • Poznavanje rada s pasivnom i aktivnom mrežnom opremom
  • Sposobnost samostalnog rješavanja problema
  • Poznavanje engleskog jezika
  • Poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno posjedovanje odgovarajućih industrijskih certifikata o poznavanju pojedinih tehnologija Microsofta
  • Posjedovanje vozačke dozvole B kategorije.

 

Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017), da uz prijavu na javni natječaj, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 20.2.2020.

 


Stručno testiranje odabranih kandidata: 10. i 13.03.2020.

Rok za prijavu na natječaj istekao je 20.02.2020.

 

Stručni analitičar (m/ž)

u Službi analize financijskih institucija u Sektoru analiza

1 izvršitelj na određeno vrijeme od 1 godine – PRIPRAVNIK

 

 

Služba analize financijskih institucija obavlja analizu financijskih institucija i utvrđuje njihovu prihvatljivost za suradnju s HBOR-om, utvrđuje te pravodobno upozorava na promjenu profila rizičnosti financijske institucije kojoj je HBOR izložen te u skladu s važećim pravilnicima i metodologijama predlaže interni rejting financijske institucije. U Službi analize financijskih institucija analiziraju se i prate kretanja i trendovi na financijskim tržištima te se prati regulatorni okvir kojima se uređuje poslovanje financijskih institucija.

 

 

Radni zadaci i odgovornosti:

  • Sudjelovanje u obavljanju poslova analize financijskih izvješća financijskih institucija i dodjele kreditnog rejtinga
  • Sudjelovanje u pripremi prijedloga popisa financijskih institucija – domaćih banaka i leasing društava za suradnju na provedbi programa kreditiranja HBOR-a i popisa prihvatljivih inozemnih banaka po pojedinim zemljama
  • Sudjelovanje u određivanju limita i praćenju limita zaduženja financijskih institucija
  • Prikupljanje potrebne dokumentacije i vođenje arhive poslova analiza i akata HBOR-a
  • Pripremanje i istraživanje dostupnih informacije o financijskim institucijama
  • Sudjelovanje u izradi izvješća potrebnih tijelima HBOR-a

 

 

Traženi uvjeti za radno mjesto:

  • VŠS/bacc., ekonomskog smjera
  • Bez radnog iskustva u zanimanju za koje se osoba školovala
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Analitičke vještine
  • Pedantnost i točnost

 

 

Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017), da uz prijavu na javni natječaj, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 20.2.2020.

 


Stručno testiranje odabranih kandidata: 03. i 10.03.2020.

Rok za prijavu na natječaj istekao je 13.02.2020.

 

 

Projektant programer poslovnih aplikacija (m/ž)

u Odjelu razvoja aplikacija, Direkciji aplikativne podrške, Sektor informacijskih tehnologija

 

1 izvršitelj na neodređeno vrijeme

 

Na temelju projektne dokumentacije dizajnira i programira nova aplikativna rješenja i bazu podataka te održava ona postojeća.

Aktivno sudjeluje u modernizaciji cjelokupnog informacijskog sustava i izvršava projektne zadatke u okviru organizacijske razine u kojoj radi.

Radi na projektima s Java i Open source tehnologijama u kojima razvija poslovne aplikacije temeljene na suvremenim web tehnologijama (Angular) u modernom okruženju temeljenom na kontejnerskim tehnologijama (Docker, Kubernetes).

 

 

Radni zadaci i odgovornosti:

  • Analizira i unapređuje sustave, organizacijske postupke, tehnologije za obradu i upravljanje integralnim informacijskim sustavom
  • Predlaže cjelovita poslovna rješenja za obradu i upravljanje integralnim informacijskim sustavom
  • Istražuje mogućnosti primjene novih tehnologija i prati trendove njihovog razvoja
  • Projektira aplikativna rješenja i promjene u postojećim poslovnim aplikacijama
  • Izrađuje model podataka entiteti-veze
  • Prevodi model podataka u bazu
  • Sudjeluje u projektima sukladno projektnim planovima
  • Vodi projekt u domeni informacijskih rješenja
  • Održava razvojnu okolinu informatičkog sustava
  • Izrađuje ili sudjeluje u izradi korisničke dokumentacije
  • Raspolaže s podacima integralnog informacijskog sustava
  • Parametrizira sustav
  • Sudjeluje u obuci korisnika
  • Izrađuje izvedbenu i programsku dokumentaciju
  • Dokumentira sustav
  • Programira i testira programske cjeline u okviru programskih zadataka
  • Sudjeluje u testiranju cjelokupnog aplikativnog rješenja, implementira ih ili sudjeluje u implementaciji novih te održava ona postojeća
  • Koordinira radom grupe programera prilikom zajedničkog programiranja
  • Brine o konzistenciji i pravilnoj normalizaciji podataka, te analizira utjecaj eventualnih promjena u sadržaju ili strukturi podataka na ostale dijelove sustava
  • Kontinuirano prati trendove razvoja informacijskih tehnologija te nadopunjuje znanje i praktično iskustvo iz svog djelokruga rada
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta

 

Traženi uvjeti za radno mjesto:

  • Minimalno VŠS/bacc. (ekonomskog, informatičkog, prirodoslovnog-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
  • Minimalno 2 godine radnog iskustva
  • Analitičke vještine
  • Sistematičnost
  • Pouzdanost
  • Prilagodljivost
  • Komunikacijske vještine
  • Timski rad
  • Rješavanje problema
  • Sposobnost stalnog učenja i usavršavanja
  • Sposobnost prijenosa znanja
  • Vještine upravljanja vremenom i organizacijske vještine
  • Izvrsno poznavanje engleskog jezika
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poznavanje rada s relacijskom bazom podataka
  • Poznavanje rada s aplikativnim serverima
  • Izvrsno poznavanje objektnog programiranja
  • Poznavanje web tehnologija
  • Poznavanje razvoja aplikacija na mobilnim platformama
  • Poželjno posjedovanje odgovarajućih industrijskih certifikata

 

Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017), da uz prijavu na natječaj, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

 

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 13.2.2020.

 

 


Stručno testiranje odabranih kandidata: 25.02.2020., 28.02.2020., 10.3.2020.

Rok za prijavu na natječaj istekao je 13.02.2020.

 

Samostalni stručni suradnik za pravne poslove / specijalist (m/ž)

U Direkciji pravnih poslova

1 izvršitelj na određeno vrijeme

 

 

Tražimo osobu koja će samostalno davati stručnu pomoć, pravne savjete, mišljenja iz područja radnog prava te prema potrebi stručnu pomoć korisnicima u osiguranju/naplati potraživanja s ciljem podržavanja uspješnosti i kontinuiteta poslovanja HBOR-a.

 

Radni zadaci i odgovornosti:

 

  • Samostalno obavlja poslove iz područja radnog prava poput pregleda i izrađivanja nacrta ugovora o radu i menadžerskih ugovora, kao i drugih ugovora iz područja radnog prava te pregledava i izrađuje interne akte vezane uz ostvarivanje prava i obaveza iz radnog odnosa: npr. pravilnika o radu, pravilnika o unutarnjoj organizaciji rada, pravilnika o sistematizaciji radnih mjesta i sličnih akata
  • Samostalno daje pravne savjete i mišljenja o praktičnoj primjeni propisa o radu i zaštiti na radu, o primjeni internih akata poslodavca ili tumačenju ugovora iz područja radnog prava
  • Samostalno pruža stručnu pomoć vezano za ustroj organizacije rada i sistematizaciju radnih mjesta (mikro organizacijska struktura) i slično
  • Samostalno zastupa HBOR i poduzima ostale radnje u radnim sporovima i postupcima prisilne naplate potraživanja HBOR-a (sudski postupci, arbitraže, postupci pred upravnim i drugim tijelima) s domaćim i međunarodnim elementom
  • Samostalno ocjenjuje pravnu valjanost ugovora, garancija i drugih akata s domaćim i međunarodnim elementom iz područja kreditnog, osiguravateljskog i ostalog poslovanja HBOR-a
  • Provodi postupke osiguranja naplate potraživanja HBOR-a u Republici Hrvatskoj i inozemstvu
  • Izrađuje nacrte općih akata HBOR-a
  • Obavlja poslove vezane uz primjenu međunarodnih ugovora, zakona i drugih propisa u poslovnim odnosima u koje stupa HBOR
  • Sudjeluje u razvoju i izradi pravne podloge za nove proizvode
  • Izdaje brisovna očitovanja.

 

 

Traženi uvjeti za radno mjesto:

 

  • Najmanje VSS/mag. (pravnog smjera)
  • Položen pravosudni ispit
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva
  • Prednost je radno iskustvo u poslovima i području radnog prava
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office – Excel, Word, PowerPoint)
  • Izražene komunikacijske vještine
  • Savjesnost i odgovornost u radu
  • Proaktivan pristup radu
  • Razvijene analitičke vještine
  • Usmjerenost na detalje i preciznost u radu
  • Položen vozački ispit B kategorije.

 

 

 

Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017), da uz prijavu na javni natječaj, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

 

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 13.2.2020.