Selekcijski postupci u tijeku
Rok za prijave: 28.3.2024.
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA KREDITIRANJE ILI SPECIJALIST (m/ž)
u Direkciji za restrukturiranja u Sektoru kreditiranja
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
- Kontaktira i koordinira rad s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za kreditiranje/izdavanje garancija/ reprograme kredita
- Samostalno i u suradnji s drugim organizacijskim jedinicama HBOR-a provodi procese ocjenjivanja potreba i sposobnosti klijenta, strukture projekta, predlaže izvore financiranja te strukturu i uvjete kredita i/ili reprograma
- Koordinira i organizira poslove s ostalim organizacijskim jedinicama za utvrđivanje ocjene kreditne sposobnosti klijenta, projekta i osiguranja, kao i poslove praćenja klijenta do konačne otplate kredita/prestanka važenja garancija i povrata instrumenata osiguranja
- Utvrđuje uvjete kredita/ garancije/ reprograma kredita
- Samostalno vodi i koordinira cjelokupan proces obrade kredita/ reprograma kredita
- Organizira i samostalno vodi brigu o osiguranju kredita/garancije,
- Organizira i samostalno priprema prijedloge za odobrenje kredita/garancija/ reprograma kredita te izrađuje ugovore
- Organizira i vodi brigu o otplati kredita te organizira praćenje klijenta i daje osvrt na poslovanje klijenta
- Prati uvjete kreditiranja na domaćem tržištu, uočava potrebe klijenata za novim proizvodima u financiranju i predlaže poboljšanja kreditnih/garancijskih programa ili inicira donošenje novih
- Samostalno priprema i izrađuje akte, procedure, tehnologije i metode rada
- Aktivno se uključuje i inicira sudjelovanje na raznim skupovima, seminarima i konferencijama koje organizira HBOR
- Priprema i izrađuje razna izvješća i prezentacije, te po potrebi održava prezentacije
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VSS/ mag. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva
- Vještine upravljanja odnosom s klijentom
- Komunikacijske vještine
- Analitičke vještine
- Organizacijske vještine
- Prezentacijske vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno je:
- Iskustvo u poslovima obrade reprograma/restrukturiranja kredita
- Poznavanje financijske analize
- Vozačka dozvola B kategorije
- Razvijene komunikacijske i pregovaračke vještine
- Samostalnost u radu i odlučnost kod donošenja odluka
- Dobro snalaženje u stresnim situacijama
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Rok za podnošenje prijava na natječaj je 28.3.2024. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 18.3.2024.
Rok za prijave: 28.3.2024.
STRUČNI SURADNIK ZA OSIGURANJE IZVOZNIH KREDITA / SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA OSIGURANJE IZVOZNIH KREDITA (m/ž)
Direkcija osiguranja izvoznih kredita
Sektor osiguranja izvoza i jamstava
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
- Samostalno obrađuje zahtjeve za osiguranje kod kojeg se preuzima inozemni rizik i
- procjenjuje preuzeti rizik
- Uspostavlja i održava odnose s klijentima
- Samostalno priprema i izrađuje prijedloge za odobrenje osiguranja kao i sve ostale prijedloge vezano za poslove osiguranja izvoza kod kojeg se preuzima inozemni rizik
- Samostalno obrađuje zahtjeve za suglasnosti za postupanje osiguranika
- Prati i analizira podatke o rizičnosti pojedinih država, sastavlja izvješća o riziku država i predlaže izmjene klasifikacije
- Samostalno analizira financijska izvješća i prati tijek posla za koji je izdano osiguranje
- Predlaže limite, osigurane svote, visinu pokrića
- Izračunava premiju osiguranja i sve ostale naknade
- Samostalno vodi proces reosiguranja, od izrade ugovora do isplate odšteta
- Ispostavlja račune i prati naplatu premije osiguranja i ostalih izdanih računa
- Zaprima i obrađuje obavijesti o zakašnjenju plaćanja te aktivno sudjeluje u naplati
- Kontinuirano prati objave o pokrenutim postupcima nad dužnicima koji se vode u Direkciji
- Prati pokrenute postupke prisilne naplate pred sudom uz pomoć suradnika iz drugih organizacijskih dijelova HBOR-a
- Priprema prijedloge za otpis i isknjižavanje potraživanja koja proizlaze iz obavljanja poslova osiguranja izvoza kod kojeg se preuzima inozemni rizik
- Sudjeluje u pripremi brošura i drugih promotivnih materijala te pripremi i održavanju prezentacija
- Sudjeluje u izradi i razvoju novih proizvoda iz područja osiguranja izvoza kod kojeg se preuzima inozemni rizik
- Sudjeluje u pripremi izvješća i planova vezanih za poslovanje Direkcije
- Predlaže mjere za rješavanje poslovnih problema i unapređenje poslovanja, sudjeluje u izradi i pripremi prijedloga općih akata, organizacijskih propisa, unapređenju tehnologije rada i radnih postupaka iz djelokruga Direkcije, uključujući pripremu poslovnih specifikacija i sudjelovanje u razvoju IT sustava i alata koji prate i podržavaju proces rada Direkcije
- Prati rad i sudjeluje na sastancima državnih i međunarodnih tijela, organizacija, udruženja, odbora, radnih skupina i inicijativa po pitanjima vezanim za podršku izvozu i razvoj gospodarstva kroz osiguranje izvoza te obavljanje vezanih aktivnosti
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog Mjesta
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog, pravnog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Najmanje 2 godine radnog iskustva
- Prodajne vještine
- Prezentacijske vještine
- Komunikacijske vještine
- Organizacijske vještine
- Sistematičnost
- Analitičke vještine
- Izvrsno poznavanje engleskog jezika
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno poznavanje još jednog stranog jezika
- Poželjno poznavanje osnova financijske analize
- Poželjno iskustvo rada u financijskom sektoru (jamstvene agencije, banke, osiguravajuća društva i sl.), društvima za reviziju ili poslovno savjetovanje
- Poželjno izvrsno pisano izražavanje
- Poželjna vozačka dozvola B kategorije (aktivni vozač)
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Rok za podnošenje prijava na natječaj je 28.3.2024. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 18.3.2024.
Odjel stjecanja imovine
Direkcija održavanja i stjecanja imovine
Sektor poslovne podrške
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
- Vodi brigu o usklađenosti poslova s propisima iz svog djelokruga rada
- Planira, organizira, vodi i kontrolira poslove u Odjelu
- Raspodjeljuje radne zadatke i prati njihovo ostvarivanje
- Predlaže i podnosi zahtjeve za zapošljavanje ili unapređenje radnika u Odjelu
- Predlaže i primjenjuje načine nagrađivanja i motiviranja radnika u Odjelu/Službi
- Koordinira rad Odjela/Službe s drugim organizacijskim jedinicama
- Prati rad djelatnika Odjela te im pomaže u rješavanju operativnih poteškoća
- Uključuje se u rješavanje složenijih problema poslovanja
- Inicira uvođenje novih procesa i načina rada, te prema potrebi izmjenu starih
- Upravlja ljudskim potencijalima u sklopu organizacijske jedinice za koju je zadužen
- Izvještava rukovoditelja i direktora o stanju i aktivnostima u Odjelu
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- Donosi odluke za koje je ovlašten posebnim odlukama Uprave HBOR-a
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VSS/mag
- Najmanje 5 godina radnog iskustva
- Menadžerske vještine
- Organizacijske vještine
- Komunikacijske vještine
- Pregovaračke vještine
- Izvrsno poznavanje engleskog jezika
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno iskustvo u vođenju ljudi
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR ZA OPERATIVNI I OSTALE RIZIKE ILI SPECIJALIST (m/ž)
Odjel operativnih i ostalih rizika
Direkcija rizika likvidnosti, tržišnih i operativnih rizika
Sektor upravljanja rizicima
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
- Samostalno utvrđuje, procjenjuje/mjeri i kontrolira izloženosti operativnom riziku (isključujući pravni rizik) i riziku eksternalizacije
- Sudjeluje u izradi, primjeni i izmjeni internih akata za upravljanje operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije te kontroli njihove primjene
- Sudjeluje u izradi i preispitivanju strategija i politika za upravljanje operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije
- Kontrolira postupanja organizacijskih jedinica sukladno internim aktima koji propisuju upravljanje operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije s ciljem utvrđivanja djelotvornosti upravljanja rizicima i sustava unutarnjih kontrola
- Daje prijedloge i preporuke za primjereno upravljanje operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije i mjere za umanjenje izloženosti navedenim rizicima te praćenje njihovog izvršenja
- Sudjeluje u izradi, primjeni i nadzoru nad funkcioniranjem metoda i modela za upravljanje operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije
- Sudjeluje u izradi metodologije za izračun kapitalnog zahtjeva za operativni rizik u okviru metodologije za izračun adekvatnosti kapitala
- Ocjenjuje primjerenost i dokumentiranosti metodologija za upravljanje operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije
- Očituje se na akte iz nadležnosti drugih organizacijskih jedinica vezano za upravljanje operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije
- Sudjeluje u analizi utjecaja novih proizvoda/poslovnih promjena na sadašnju i buduću izloženost operativnom riziku i riziku eksternalizacije
- Sudjeluje u analizi i ocjeni profila rizičnosti HBOR-a iz djelokruga rada u okviru Kataloga rizika
- Analizira i prati profil rizičnosti HBOR-a putem organizacije i sudjelovanja u provedbi Mape operativnog rizika
- Daje metodološku podršku radnicima pri evidentiranju događaja operativnog rizika u bazu podataka
- Izrađuje izvještaje, analiza i izvještava nadležne odbore, Upravu i Nadzorni odbor o upravljanju i izloženosti operativom rizikom i riziku eksternalizacije
- Izvještava Upravu o značajnom događaju operativnog rizika
- Izrađuje izvještaje, izračune, daje očitovanja i podatke za potrebe vanjskih revizora, rejting agencija i kreditora o operativnom riziku i riziku eksternalizacije
- Prati EU bankovnu regulativu, zakonske i podzakonske propise HNB-a i upute vezanih uz operativni rizik i rizik eksternalizacije i sudjeluje u njihovom uvođenju u poslovanje i usklađuje s postojećim internima aktima
- Surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške vezane uz operativni rizik i rizik eksternalizacije
- Educira radnike o upravljanju operativnim rizikom, rizikom eksternalizacije i funkciji kontrole rizika
- Vodi internu komunikaciju s drugim organizacijskim dijelovima u provođenju sustava upravljanja operativnim rizikom i rizikom eksternalizacije
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, pravnog, matematičkog ili drugog relevantnog srodnog područja)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva
- Analitičke vještine
- Pedantnost i točnost
- Inovativnost i kreativnost
- Organizacijske vještine
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Prednost: Najmanje 2 godine radnog iskustva na poslovima operativnog rizika / rizika eksternalizacije u kreditnim institucijama
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 7.3.2024.
Zamjenik voditelja sigurnosti informacijskog sustava (m/ž)
u Uredu za usklađenost, SPNFT, informacijsku sigurnost i potpore,
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
- Sudjeluje u aktivnostima vezanim za usklađenost poslovnih procesa sukladno važećim propisima o informacijskoj sigurnosti (zakoni, standardi, najbolje prakse, itd.),
- Sudjeluje u pripremi svih akata vezanih za sigurnost informacijskog sustava, te pripremi edukacijskih materijala.
- Sudjeluje u procjeni rizika sigurnosti informacijskog sustava, te analizi primjene dobrih praksi i prihvaćenih standarda vezanih uz sigurnost informacijskog sustava
- Sudjeluje u pripremi edukacije i plana podizanja svijesti zaposlenika za informacijsku sigurnosti te u provođenju aktivnosti za podizanje svijesti zaposlenika za informacijsku sigurnost.
- Sudjeluje u planiranju i koordiniranju analize isplativosti preporučenih i postojećih sigurnosnih rješenja, kao i u nadzoru provođenja preporučenih korektivnih aktivnosti
- Sudjeluje u procjeni sigurnosnog rizika eksternaliziranih aktivnosti u domeni informacijske sigurnosti
- Sudjeluje u određivanju prihvatljivih kanala komunikacije, te planiranju komunikacijske opreme koja se koristi u slučaju katastrofe
- Sudjeluje u rješavanju i analizi sigurnosnih incidenata
- Sudjelovanje u izradi i održavanju dokumentacije vezane uz kontinuitet poslovanja
- Najmanje VSS/mag., (ekonomskog, elektrotehničkog, strojarskog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Najmanje 5 godina radnog iskustva
- Organizacijske vještine
- Komunikacijske vještine
- Inovativnost
- Izvrsno poznavanje engleskog jezika
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Dobro poznavanje sigurnosnih sustava (sigurnosni mrežni uređaji, SIEM, zaštita krajnje točke, audit sustavi,inventorij, upravljanje ranjivostima i sigurnim konfiguracijama, hardening itd.)
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Rok za prijave: 28.3.2024.
Stručni suradnik za računovodstvo ili samostalni stručni suradnik za računovodstvo (m/ž)
Odjel mandatnog računovodstva
Direkcija računovodstva
u Sektoru financija i računovodstva
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
- Osmišljava, izrađuje, primjenjuje i prati primjenu računovodstvenih politika
- Usklađuje računovodstvene politike HBOR-a i Međunarodne standarde financijskog izvješćivanja
- Osmišljava, izrađuje i predlaže izmjene i dopune računskog plana HBOR-a te održava računski plan Glavne knjige HBOR-a i/ili Glavnih knjiga poslova u ime i za račun drugih nalogodavaca
- Primjenjuje računski plan Glavne knjige HBOR-a i analitičkih evidencija te kontrolira njegovu primjenu
- Kontrolira i knjiži temeljnice analitičkih evidencija za Glavnu knjigu banke i/ili za Glavne knjige poslova u ime i za račun drugih nalogodavaca
- Kontira složenije poslovne promjene
- Izrađuje, kontrolira i odlaže sve vrste temeljnica vezanih za određena knjiženja te ažurno arhivira svu potrebnu i vjerodostojnu dokumentaciju
- Kontrolira i knjiži temeljnice sastavljene u Glavnoj knjizi HBOR-a i/ili u Glavnim knjigama poslova u ime i za račun drugih nalogodavaca
- Kontrolira podatke i nadzire mjesečno usklađivanje analitičke knjigovodstvene evidencije s Glavnom knjigom HBOR-a i/ili Glavnim knjigama poslova u ime i za račun drugih nalogodavaca
- Kontrolira temeljnice drugih organizacijskih dijelova HBOR-a
- Evidentira poslovne promjene u pomoćnim evidencijama
- Prati kretanje propisa koji reguliraju računski plan te izrađuje njegove izmjene i dopune
- Priprema i izrađuje periodične obračune
- Sastavlja godišnje obračune i druge izvještaje
- Izrađuje prijedlog računovodstvenih politika HBOR-a te računovodstvenih politika poslova koje HBOR obavlja u ime i za račun drugih nalogodavaca
- Izrađuje knjigovodstvena te statistička i nadzorna izvješća za HNB na propisanim obrascima/oblicima te za druge ovlaštene institucije iz svoje nadležnosti i odgovornosti
- Priprema informacije i izvješća na zahtjev tijela HBOR-a
- Sastavlja financijske izvještaje za poslove koje HBOR obavlja u ime i za račun drugih nalogodavaca
- Obavlja kontrolu bruto bilanci svih organizacijskih dijelova HBOR-a
- Obavlja kontrolu kvartalnih i godišnjih obračuna i drugih izvješća
- Usko surađuje s unutarnjim i vanjskim kontrolama i revizorima te priprema podatke za njihove potrebe
- Surađuje s HNB-om i FINA-om te drugim ovlaštenim institucijama iz svoje nadležnosti i odgovornosti
- Izrađuje procedure procesa i poslova iz svoje nadležnosti i odgovornosti te ih trajno usklađuje s izmjenama u poslovnim procesima
- Izrađuje upute za knjigovodstveno evidentiranje poslovnih promjena po novim poslovima HBOR-a te kontrolira i prati njihovu primjenu
- Surađuje u izradi procedura poslovnih procesa HBOR-a
- Opisuje poslovne procese koji nisu podržani automatskom programskom podrškom te ih upućuje organizacijsko-poslovnoj jedinici zaduženoj za informatičku podršku
- Sudjeluje u procesu primjene novih programskih rješenja te izrađuje interne upute korisnicima
- Surađuje s poslovnim bankama, državnim institucijama i dužnicima
- Prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a i Međunarodne standarde financijskog izvješćivanja
- Stalno i trajno prati propise iz područja računovodstva i financija, bankarskog poslovanja, deviznog poslovanja, vjerovničko-dužničkih odnosa, sustava državnih potpora i monetarno- kreditne politike te poreznog sustava i primjenjuje ih u poslovanju
- Kontrolira zakonitost poslova iz svoje nadležnosti i odgovornosti s računovodstvenog i financijskog gledišta
- Provodi odredbe zakona te ostalih vanjskih i internih propisa i akata kojima se uređuje poslovanje HBOR-a i kontrolira njihovu primjenu
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručnog suradnika za računovodstvo odnosno najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalnog stručnog suradnika za računovodstvo
- Usmjerenost na detalje
- Analitičke vještine
- Sklonost samostalnom radu
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Prednost: poznavanje aplikacije Dynamics NAV (Navision)
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Rok za prijave: 7.3.2024.
Odjel glavne knjige
Direkcija računovodstva
Sektor financija i računovodstva
1 izvršitelj na određeno vrijeme
- Zaprima ulazne račune dobavljača u zemlji i inozemstvu te vrši njihovo plaćanje
- Kontrolira ispravnost dokumentacije i obavlja njihovu likvidaturu
- Sastavlja izlazne račune te ih dostavlja kupcima
- Upisuje ulazne i izlazne račune u knjigu ulaznih i izlaznih računa
- Sastavlja devizne naloge za plaćanja u inozemstvo, izjave o prijeboju te ispostavlja interne naloge
- Kontrolira i obračunava putne naloge ispostavljene za službena putovanja u zemlji i inozemstvu
- Likvidira račune za gotovinska plaćanja
- Osigurava potrebnu gotovinu u devizama kod poslovne banke
- Obavlja uplatu i isplatu gotovine na temelju likvidirane i kontrolirane dokumentacije
- Ispostavlja uplatno-isplatne dokumente
- Vodi blagajničku evidenciju i kontira poslovne promjene
- Odgovara za stanje blagajne
- Sudjeluje u usklađivanju računovodstvenih politika HBOR-a s Međunarodnim
- standardima financijskog izvješćivanja
- Sudjeluje u osmišljavanju, izradi te izmjenama i dopunama računskog plana
- Sudjeluje u osmišljavanju, izmjeni i dopuni knjigovodstvenih izvješća za unutarnje i vanjske korisnike informacija te kontrolira njihovu ispravnost
- Izrađuje knjigovodstvena izvješća za HNB na propisanim obrascima i druge ovlaštene institucije
- Evidentira dnevne kunske i devizne izvode te izrađuje, ispostavlja, evidentira i
- knjiži interne naloge
- Obavlja obračun, evidentira i knjiži redovna zaduženja, zateznu kamatu, tečajnu
- revalorizaciju, tečajne razlike te amortizaciju materijalne i nematerijalne imovine
- Kontrolira izvode banaka i usklađenje stanja
- Kontrolira transakcije i stanja po računima
- Evidentira i kontrolira naplate dospjelih potraživanja i obveza
- Evidentira i kontrolira podatke s transakcijama platnog prometa
- Kontrolira podatke i obavlja mjesečno usklađivanje analitičke knjigovodstvene evidencije s Glavnom knjigom poslova u ime i za račun nalogodavaca
- Obavlja mjesečni obračun, knjiženje i kontrolu rezervacija (ispravka vrijednosti) za rizike
- Izrađuje i upućuje opomene komitentima, obavijesti o obračunu zatezne kamate te ostalih izvještaja i/ili obavijesti na zahtjev komitenta
- Priprema i izrađuje pomoćne liste za potrebe provođenja godišnjeg popisa
- Izrađuje i šalje izvatke otvorenih stavaka dužnicima i vjerovnicima radi usklađenja redovno i na zahtjev komitenata
- Prati, evidentira i knjiži otpise potraživanja
- Prati, evidentira i knjiži otpise nematerijalne i materijalne imovine
- Prati, evidentira i knjiži prodaju preuzete imovine
- Priprema podatke za izradu izvješća za radne odbore i komisije te druge organizacijske jedinice HBOR-a, na zahtjev ili sukladno internim aktima
- Izrađuje propisane periodične izvještaje za HNB te ostale nadležne institucije/agencije
- Surađuje s dužnicima i vjerovnicima radi izmirenja potraživanja odnosno obveza
- Izrađuje procedure procesa i poslova iz svoje nadležnosti i odgovornosti te ih trajno usklađuje s izmjenama u poslovnim procesima
- Opisuje poslovne procese koji nisu podržani automatskom programskom podrškom te ih upućuje organizacijsko-poslovnoj jedinici zaduženoj za informatičku podršku
- Surađuje s poslovnim bankama, državnim institucijama i dužnicima
- Surađuje s unutarnjim i vanjskim kontrolama i revizijama
- Prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a i Međunarodne standarde
- financijskog izvješćivanja
- Stalno i trajno prati propise iz područja računovodstva i financija, bankarskog poslovanja, deviznog poslovanja, vjerovničko-dužničkih odnosa, sustava državnih potpora i monetarno-kreditne politike te poreznog sustava i primjenjuje ih u poslovanju
- Kontrolira zakonitost poslova iz svoje nadležnosti i odgovornosti s računovodstvenog i financijskog gledišta
- Provodi odredbe zakona te ostalih vanjskih i internih propisa i akata kojima se uređuje poslovanje HBOR-a te kontrolira njihovu primjenu
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 2 godine radnog iskustva
- Usmjerenost na detalje
- Analitičke vještine
- Sklonost samostalnom radu
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno: sistematičnost i preciznost u radu
- Prednost: poznavanje rada u Dynamics NAV (Navision)
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 26.3.2024., 28.3.2024., 3.4.2024., 10.4.2024.
Rok za prijave: 7.3.2024.
STRUČNI SURADNIK ZA JAMSTVA/SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA JAMSTVA (m/ž)
Direkcija jamstava
Sektor osiguranja izvoza i jamstava
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
- Obrađuje zahtjeve za osiguranje kod kojeg se preuzima domaći rizik, zahtjeve za izdavanje jamstva i procjenjuje preuzeti rizik
- Uspostavlja i održava odnose s klijentima
- Priprema i izrađuje prijedloge za odobrenje osiguranja odnosno izdavanje jamstava, kao i sve ostale prijedloge vezano za poslove osiguranja izvoza kod kojeg se preuzima domaći rizik i izdavanja jamstava
- Obrađuje zahtjeve za suglasnosti za postupanje osiguranika ili korisnika jamstva
- Analizira financijska izvješća
- Predlaže limite, osigurane svote, visinu pokrića
- Izračunava premiju osiguranja, naknadu za izdavanje jamstva i sve ostale naknade
- Prati tijek posla za koji je izdano osiguranje odnosno jamstvo
- Ispostavlja račune, prati naplatu premije osiguranja, naknade za jamstvo i ostalih izdanih računa
- Zaprima i obrađuje obavijesti o zakašnjenju plaćanja te aktivno sudjeluje u naplati dospjelih potraživanja
- Kontinuirano prati objave o pokrenutim postupcima nad dužnicima koji se vode u Direkciji
- Prati pokrenute postupke prisilne naplate pred sudom uz pomoć suradnika iz drugih organizacijskih dijelova HBOR-a
- Priprema prijedloge za otpis i isknjižavanje potraživanja koja proizlaze iz obavljanja poslova osiguranja izvoza kojeg se preuzima domaći rizik i izdavanja jamstava
- Sudjeluje u pripremi brošura i drugih promotivnih materijala te pripremi i održavanju prezentacija
- Sudjeluje u izradi, razvoju i implementaciji novih proizvoda iz područja osiguranja izvoza kod kojeg se preuzima domaći rizik i izdavanja jamstava
- Sudjeluje u pripremi izvješća i planova vezanih za poslovanje Direkcije
- Sudjeluje u izradi i pripremi prijedloga općih akata, organizacijskih propisa, unapređenju tehnologije rada i radnih postupaka iz djelokruga Direkcije, uključujući pripremu poslovnih specifikacija i sudjelovanje u razvoju IT sustava i alata koji prate i podržavaju proces rada Direkcije,
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog, pravnog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Najmanje 2 godine radnog iskustva
- Prodajne vještine
- Prezentacijske vještine
- Komunikacijske vještine
- Organizacijske vještine
- Sistematičnost
- Analitičke vještine
- Izvrsno poznavanje engleskog jezika
- Poželjno poznavanje još jednog stranog jezika
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno poznavanje osnova financijske analize
- Poželjno izvrsno pisano izražavanje
- Poželjna vozačka dozvola B kategorije (aktivni vozač).
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Rok za podnošenje prijava na natječaj je 7.3.2024.
Razgovori s odabranim kandidatima: 9.4.2024.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 25.3.2024., 26.3.2024., 3.4.2024.
Rok za prijave: 7.3.2024.
STRUČNI SURADNIK ZA PLAN, ANALIZU I IZVJEŠĆIVANJE (m/ž)
- Surađuje u izradi metodologija i procedura procesa i poslova iz svoje poslovne domene te ih trajno usklađuje s izmjenama u poslovnim procesima
- Koordinira prikupljanje podataka za izradu godišnjeg plana priljeva i odljeva
- Izrađuje godišnji i višegodišnji plan priljeva i odljeva
- Izrađuje godišnji i višegodišnji financijski plan kao i segmentirane planove
- Izrađuje projekcije, prezentacije i ostale dokumente za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima
- Izrađuje izvješća o ostvarenju pozicija iz financijskog plana u odnosu na planirane veličine
- Izrađuje propisana financijska izvješća za unutarnje i vanjske korisnike
- Ažurira i dnevno sastavlja izvještaj Otvorene devizne pozicije
- Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuje politika kamata te koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi
- Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuju procesi planiranja i koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi
- Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuje politika konsolidacije financijskih izvještaja Grupe HBOR i HBOR-a i koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi
- Izrađuje analize i izvješća za potrebe upravljanja aktivom i pasivom za Sektor upravljanja rizicima te za nadležna tijela i odbore (rizik likvidnosti, valutni rizik, kamatni rizik, kreditni rizik)
- Trajno prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a te Međunarodne standarde financijskog izvještavanja i ostale propise iz svog djelokruga rada
- Predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne podrške nadležnom voditelju Odjela/rukovoditelju Direkcije
- Surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svog djelokruga rada
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 2 godine radnog iskustva
- Poznavanje zakona i propisa RH iz poslovnog područja i Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja
- Analitičke vještine uz razumijevanje financijskih pokazatelja
- Organizacijske vještine
- Kreativnost/inovativnost
- Sklonost timskom radu
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno znanje naprednog Excela (Power BI).
Rok za prijavu: 26.2.2024.
STRUČNI SURADNIK ZA KREDITIRANJE / SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA KREDITIRANJE (m/ž)
u Direkciji za mikro, mala i srednja poduzeća u Sektoru kreditiranja
Osijek
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Kontaktira s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za kreditiranje/izdavanje garancija
- Ocjenjuje potrebe i sposobnosti klijenta, strukturu projekta, predlaže izvore financiranja te strukturu i uvjete kredita
- S ostalim organizacijskim jedinicama koordinira poslove za utvrđivanje ocjene kreditne sposobnosti klijenta, projekta i osiguranja, kao i poslove praćenja klijenta do konačne otplate kredita ili prestanka važenja garancije i povrata instrumenata osiguranja
- Vodi cjelokupni proces obrade kredita
- Vodi brigu o osiguranju kredita/garancije,
- Priprema prijedloge za odobrenje kredita/garancija te izrađuje ugovore
- Provodi korištenje kredita i izdaje garancije
- Vodi brigu o otplati kredita i kontrolira poslovanje klijenta
- Prati potrebe klijenata i predlaže poboljšanja kreditnih/garancijskih programa ili donošenje novih
- Prati te sudjeluje u pripremi i izradi akata, procedura, tehnologija i metoda rada
- Sudjeluje u pripremi raznih izvješća i prezentacija
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 2 godine radnog iskustva
- Vještine upravljanja odnosom s klijentom
- Komunikacijske vještine
- Analitičke vještine
- Prezentacijske vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno posjedovanje vozačke dozvole B kategorije
- Poželjno iskustvo u bankarstvu
- Poželjno iskustvo u kreditiranju pravnih osoba
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Mjesto rada:
- Prvenstveno Osijek po potrebi moguće i u Zagrebu
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Rok za podnošenje prijava na natječaj je 26.2.2024. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 29.2.2024.
Psihologijsko testiranje: 22.4.2024.
Razgovori s odabranim kandidatima: 12.4.2024.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 2.4.2024.
Rok za prijavu: 29.2.2024.
SAMOSTALNI PROJEKTANT PROGRAMER POSLOVNIH APLIKACIJA
(m/ž)
Odjel razvoja aplikacija
Direkcija aplikativne podrške
Sektor informacijskih tehnologija
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme (pripravnik na određeno vrijeme)
Na temelju projektne dokumentacije dizajnira i programira nova aplikativna rješenja i bazu podataka te održava ona postojeća. Tražimo programera s iskustvom ili pripravnika, zavisno o profilu kandidata. Radi na projektima s Java i Open source tehnologijama u kojima razvija poslovne aplikacije temeljene na suvremenim web tehnologijama (Angular) u modernom okruženju temeljenom na kontejnerskim tehnologijama (Docker, Kubernetes).
Prednost je iskustvo: u programiranju aplikacija u programskom jeziku Java, u radu s nekim od JS frameworka (Angular, React, Vue.JS), rada sa Spring Boot tehnologijama, s radom na Kubernetes infrastrukturi i poznavanje koncepta „continous integration/continous delivery“.
- Analizira i unapređuje sustave, organizacijske postupke za upravljanje integralnim informacijskim sustavom
- Predlaže cjelovita poslovna rješenja za obradu i upravljanje integralnim informacijskim sustavom
- Istražuje mogućnosti primjene novih tehnologija i prati trendove njihovog razvoja
- Projektira aplikativna rješenja i promjene u postojećim poslovnim aplikacijama
- Izrađuje model podataka entiteti-veze
- Prevodi model podataka u bazu
- Sudjeluje u projektima sukladno projektnim planovima
- Vodi projekt u domeni informacijskih rješenja
- Održava razvojnu okolinu informatičkog sustava
- Izrađuje ili sudjeluje u izradi korisničke dokumentacije
- Raspolaže s podacima integralnog informacijskog sustava
- Parametrizira sustav
- Sudjeluje u obuci korisnika
- Izrađuje izvedbenu i programsku dokumentaciju
- Dokumentira sustav
- Programira i testira programske cjeline u okviru programskih zadataka
- Sudjeluje u testiranju cjelokupnog aplikativnog rješenja, implementira ih ili sudjeluje u implementaciji novih te održava ona postojeća
- Koordinira radom grupe programera prilikom zajedničkog programiranja
- Brine o konzistenciji i pravilnoj normalizaciji podataka, te analizira utjecaj eventualnih promjena u sadržaju ili strukturi podataka na ostale dijelove sustava
- Kontinuirano prati trendove razvoja informacijskih tehnologija te nadopunjuje znanje i praktično iskustvo iz svog djelokruga rada
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje SSS (informatičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Najmanje 2 godine radnog iskustva za projektant programera ili 3 za samostalnog projektant programera poslovnih aplikacija
- Poželjno VŠS/bacc. (ekonomskog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera) za radno mjesto projektant/ica programer/ka poslovnih aplikacija
- Poželjno VSS/mag. (ekonomskog, elektrotehničkog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera) za radno mjesto samostalni/a projektant/ica programer/ka poslovnih aplikacija
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera) za pripravnika bez iskustva u zanimanju za koje se školovao
- Analitičke vještine
- Sistematičnost
- Pouzdanost
- Prilagodljivost
- Komunikacijske vještine
- Timski rad
- Rješavanje problema
- Sposobnost stalnog učenja i usavršavanja
- Sposobnost prijenosa znanja
- Vještine upravljanja vremenom i organizacijske vještine
- Poznavanje metodologije projektnog upravljanja
- Izvrsno poznavanje engleskog jezika
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poznavanje rada s relacijskom bazom podataka
- Poznavanje metode entiteti-veze
- Poznavanje rada s aplikativnim serverima
- Izvrsno poznavanje objektnog programiranja
- Poznavanje web tehnologija
- Poznavanje izvještajnih alata
- Poznavanje koncepta „cloud computing“
- Poželjno posjedovanje odgovarajućih industrijskih certifikata
Nudimo vam:
- rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Rok za podnošenje prijava na natječaj je 29.2.2024.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 29.2.2024.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 6.3.2024., 7.3.2024., 8.3.2024.
Rok za prijavu: 22.2.2024.
STRUČNI SURADNIK ZA KREDITIRANJE ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA
KREDITIRANJE (m/ž)
Odjel za poslovanje s bankama
Direkcija za poslovanje s bankama, financijskim institucijama i jedinicama lokalne samouprave
Sektor kreditiranja
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
- Kontaktira s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za kreditiranje/izdavanje garancija
- Ocjenjuje potrebe i sposobnosti klijenta, strukturu projekta, predlaže izvore financiranja te strukturu i uvjete kredita
- S ostalim organizacijskim jedinicama koordinira poslove za utvrđivanje ocjene kreditne sposobnosti klijenta, projekta i osiguranja, kao i poslove praćenja klijenta do konačne otplate kredita ili prestanka važenja garancije i povrata instrumenata osiguranja
- Vodi cjelokupni proces obrade kredita
- Vodi brigu o osiguranju kredita/garancije
- Priprema prijedloge za odobrenje kredita/garancija te izrađuje ugovore
- Izdaje garancije
- Vodi brigu o otplati kredita i kontrolira poslovanje klijenta
- Prati potrebe klijenata i predlaže poboljšanja kreditnih/garancijskih programa ili donošenje novih
- Prati te sudjeluje u pripremi i izradi akata, procedura, tehnologija i metoda rada
- Sudjeluje u pripremi raznih izvješća i prezentacija
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera) za radno mjesto stručnog/e suradnika/ce za kreditiranje odnosno najmanje VSS/mag (ekonomskog smjera) za radno mjesto samostalnog/e stručnog/e suradnika/ce za kreditiranje
- Najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručnog/e suradnika/ce za kreditiranje odnosno najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalnog/e stručnog/e suradnika/ce za kreditiranje
- Vještine upravljanja odnosom s klijentom
- Komunikacijske vještine
- Analitičke vještine
- Prezentacijske vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjna vozačka dozvola B kategorije
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Psihologijsko testiranje: 2.4.2024.
Razgovori s odabranim kandidatima: 20.3.2024., 21.3.2024.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 28.2.2024., 5.3.2024.
Rok za prijavu: 15.2.2024.
SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR ZA KREDITNI RIZIK ILI SPECIJALIST (m/ž)
u Odjelu kontrole kreditnog rizika u Direkciji strateškog kreditnog rizika u Sektoru upravljanja rizicima
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
- samostalna kontrola i prijedlozi rezervacija i ispravaka vrijednosti u 3. stupnju kreditnog rizika
- izrada i ažuriranje metodologija i modela za ispravke vrijednosti i rezervacije na skupnoj i individualnoj osnovi
- praćenje i ažuriranje podataka, njihova analiza i izrada izvještaja vezanih za kreditni rizik, umanjenja vrijednosti i rezervacije
- samostalna izrada izvješća o kvaliteti portfelja i danih kredita
- izrada materijala za nadležni odbor i tijela odlučivanja, vođenje zapisnika i izvješćivanje o zaključcima sa sjednica odbora
- samostalno utvrđivanje, procjena/mjerenje i kontrola izloženosti kreditnom riziku na razini portfelja
- samostalno davanje prijedloga i preporuka za primjereno upravljanje kreditnim rizikom i mjera za umanjenje izloženosti kreditnim rizicima te praćenje izvršenja
- izrada internih akata za upravljanje kreditnim rizikom te kontrola njihove primjene
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog relevantnog srodnog područja )
- Najmanje 3 godine radnog iskustva
- Analitičke vještine
- Pedantnost i točnost
- Inovativnost i kreativnost
- Organizacijske vještine
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Prednost: najmanje 2 godine radnog iskustva na poslovima ispravaka vrijednosti i rezervacija u kreditnim institucijama i poznavanje relevantne regulative.
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Rok za podnošenje prijava na natječaj je 15.2.2024.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 15.2.2024. godine.
Razgovori s odabranim kandidatima: 25.3.2024., 26.3.2024.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 26.2.2024.
Rok za prijavu: 15.2.2024.
u Odjelu pravne podrške informiranju, u Direkciji pravne podrške kreditiranju i informiranju, u Sektoru pravnih poslova i nabave
1 izvršitelj na određeno vrijeme
- Pruža pomoć u prikupljanju dokumentacije i poduzima ostale pomoćne radnje u poslovima pravne podrške kreditiranju, informiranju, posebnom financiranju i naplati potraživanja te ostalom poslovanju HBOR-a,
- Pruža pomoć u prikupljanju dokumentacije potrebne za zastupanje HBOR-a u postupcima pred nadležnim tijelima i u poduzimanju ostalih radnji u vezi s tim postupcima,
- Pruža pomoć u prikupljanju dokumentacije te poduzimanju ostalih radnji za potrebe davanja pravnih mišljenja,
- Pruža pomoć pri zasnivanju i prestanku instrumenata osiguranja potraživanja HBOR-a,
- Pruža pomoć prilikom izrade dokumentacije,
- Izrađuje i vodi potrebne evidencije,
- Raspoređuje i otprema poštu te kalendira rokove,
- Pruža pomoć pri korištenju aplikacija HBOR-a (npr. SPIN),
- Pruža pomoć u pretraživanju sudske prakse i literature,
- Pruža pomoć u pripremi potrebnih izvještaja tijelima HBOR-a te drugim institucijama,
- Komunicira s ostalim organizacijskim jedinicama i trećim osobama,
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje SSS (upravno-pravnog smjera)
- Najmanje 1 godina radnog iskustva
- Komunikacijske vještine
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno iskustvo rada u postupcima primjene Zakona o pravu na pristup informacijama.
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Drugi razgovor s odabranim kandidatima: 7.3.2024. i 13.3.2024.
Psihologijsko testiranje: 20.2.2022. i 23.2.2022.
Razgovori s odabranim kandidatima: 5.2.2024., 6.2.2024., 8.2.2024., 12.2.2024. i 13.2.2024.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 10.1.2024., 26.1.2024.
Rok za prijavu: 28.12.2023.
Stručni suradnik za poslove podrške korištenju kredita ili samostalni stručni suradnik za poslove podrške korištenju kredita (m/ž)
U Odjelu podrške korištenju kredita u Direkciji podrške
kreditiranju u Sektoru poslovne podrške
4 izvršitelja/ice na neodređeno vrijeme
- Zaprima i evidentira kredit za početak korištenja kredita
- Otvara i vodi kreditni spis korištenja kredita
- Provjerava provedeno osiguranje kredita
- Provjerava uvjete korištenja kredita
- Prikuplja, priprema i obavlja osnovnu obradu dokumentacije uz zahtjev za korištenje sredstava
- Izrađuje i verificira naloge za plaćanje
- Samostalno provodi aktivnosti vezano za korištenje kredita putem poslovnih banaka
- Prati korištenja kredita zajedno sa drugim organizacijskim jedinicama
- Šalje obavijesti o izvršenom korištenju kredita
- Priprema izvješća o korištenju kredita,
- Kontrolira namjensko korištenje kredita,
- Upisuje plan korištenja kredita
- Sudjeluje u pripremi i izradi akata, procedura, tehnologija, metoda rada i drugih
- dokumenata/poslova iz djelokruga Odjela,
- Sudjeluje u izradi analiza i izvješća iz djelokruga Odjela
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog ruko/voditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog, pravnog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Najmanje 2 godine radnog iskustva
- Organizacijske vještine
- Analitičke vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 28.12.2023.
Rok za prijavu na natječaj je 25.9.2023.
Stručni suradnik za plan, analizu i izvješćivanje - pripravnik (m/ž)
Odjel plana i analize
Direkcija kontrolinga
u Sektoru financija i računovodstva
1 izvršitelj na određeno vrijeme od 1 godine
Radni zadaci i odgovornosti:
- Surađuje u izradi metodologija i procedura procesa i poslova iz svoje poslovne domene te ih trajno usklađuje s izmjenama u poslovnim procesima
- Koordinira prikupljanje podataka za izradu godišnjeg plana priljeva i odljeva
- Izrađuje godišnji i višegodišnji plan priljeva i odljeva
- Izrađuje godišnji i višegodišnji financijski plan kao i segmentirane planove
- Izrađuje projekcije, prezentacije i ostale dokumente za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima
- Izrađuje izvješća o ostvarenju pozicija iz financijskog plana u odnosu na planirane veličine
- Izrađuje propisana financijska izvješća za unutarnje i vanjske korisnike
- Ažurira i dnevno sastavlja izvještaj Otvorene devizne pozicije
- Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuje politika kamata te koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi
- Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuju procesi planiranja i koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi
- Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuje politika konsolidacije financijskih izvještaja Grupe HBOR i HBOR-a i koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi
- Izrađuje analize i izvješća za potrebe upravljanja aktivom i pasivom za Sektor upravljanja rizicima te za nadležna tijela i odbore (rizik likvidnosti, valutni rizik, kamatni rizik, kreditni rizik)
- Trajno prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a te Međunarodne standarde financijskog izvještavanja i ostale propise iz svog djelokruga rada
- Predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne programske podrške nadležnom voditelju Odjela/rukovoditelju Direkcije
- Surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svog djelokruga rada
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
- Bez radnog iskustva u zanimanju za koje se osoba školovala
- Poznavanje zakona i propisa RH iz poslovnog područja i Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja
- Analitičke vještine uz razumijevanje financijskih pokazatelja
- Organizacijske vještine
- Kreativnost/inovativnost
- Sklonost timskom radu
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno: znanje naprednog Excela (Power BI)
- Poželjno: visoka razina odgovornosti za rad
- Poželjno: interes za rad u financijskom planiranju i financijskom izvještavanju
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 25.9.2023.
Rok za prijavu na natječaj je 25.9.2023.
SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR/SPECIJALIST (m/ž)
Direkcija kreditnih analiza
Sektoru analiza
Radni zadaci i odgovornosti:
- Samostalno analizira financijska izvješća i projekte te određuje klasu kreditnog rizika ipredlaže financijski rejting
- Surađuje na izradi prijedloga za odobrenje kredita, prijedloga za rezervacije te održavapravnu i financijsku dokumentaciju u skladu s važećim procedurama i metodologijom
- Periodično obavlja financijsku analizu klijenata u procesu financijskog praćenja klijenata,predlaže revidirani kreditni rejting te izvještava kreditnog referenta
- Samostalno priprema i istražuje dostupne informacije o korisnicima
- Samostalno predlaže inovacije za poboljšanje tehnike analize
- Samostalno izrađuje izvješća potrebna tijelima HBOR-a
- Samostalno priprema prezentacije i pruža informacije o obavljenim analizama izdjelokruga rada svoje organizacijske jedinice
- Potiče rješavanje i predlaže rješenja poslovne problematike unutar svoje organizacijskejedinice
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnogmjesta
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva
- Analitičke vještine
- Komunikacijske vještine
- Organizacijske vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Prednost: izvrsno poznavanje financijske analize
Nudimo vam:
- rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 25.9.2023.
2. razgovor s odabranim kandidatima: 2.1.2024.
Psihologijsko testiranje: 8.12.2023.
Intervju s odabranim kandidatima: 21.11.2023., 22.11.2023., 24.11.2023., 28.11.2023.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 6.11.2023., 9.11.2023.
Rok za prijavu na natječaj istekao je: 26.10.2023.
Direkcija za velika poduzeća i grupe
u Sektoru kreditiranja
1 izvršitelj na određeno vrijeme od 1 godine
Radni zadaci i odgovornosti:
- Kontaktira s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za kreditiranje/izdavanje garancija
- Ocjenjuje potrebe i sposobnosti klijenta, strukturu projekta, predlaže izvore financiranja te strukturu i uvjete kredita
- S ostalim organizacijskim jedinicama koordinira poslove za utvrđivanje ocjene kreditne sposobnosti klijenta, projekta i osiguranja, kao i poslove praćenja klijenta do konačne otplate kredita ili prestanka važenja garancije i povrata instrumenata osiguranja
- Vodi cjelokupni proces obrade kredita
- Vodi brigu o osiguranju kredita/garancije,
- Priprema prijedloge za odobrenje kredita/garancija te izrađuje ugovore
- Provodi korištenje kredita i izdaje garancije
- Vodi brigu o otplati kredita i kontrolira poslovanje klijenta
- Prati potrebe klijenata i predlaže poboljšanja kreditnih/garancijskih programa ili donošenje novih
- Prati te sudjeluje u pripremi i izradi akata, procedura, tehnologija i metoda rada
- Sudjeluje u pripremi raznih izvješća i prezentacija
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
- Bez radnog iskustva u zanimanju za koje se osoba školovala
- Vještine upravljanja odnosom s klijentom
- Komunikacijske vještine
- Analitičke vještine
- Prezentacijske vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno posjedovanje vozačke dozvole B kategorije
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017), da uz prijavu na javni natječaj, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 26.10.2023.
2. selekcijski razgovor: 5.1.2023.
Psihologijsko testiranje: 8.12.2023., 2.1.2023.
Intervju s odabranim kandidatima: 21.11.2023., 24.11.2023., 1.12.2023.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 9.11.2023., 13.11.2023.
Rok za prijavu na natječaj istekao je: 26.10.2023.
u Odjelu modeliranja u Direkciji strateškog kreditnog rizika u Sektoru upravljanja rizicima
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci:
- Samostalno testira, kalibrira i validira modele za ocjenu kreditnog rizika klijenata (rejting/scoring)
- Izrađuje modele za izračun rizičnih parametara i back-testing rizičnih parametara
- Izrađuje modele za izračun utjecaja makroekonomskih faktora na rizične parametre
- Izrađuje modele, scenarije i analize za upravljanje rizicima
- Sudjeluje u izradi, primjeni i izmjeni pravilnika, metodoloija, uputa i drugih internih akata iz djelokruga rada Odjela te kontroli njihove primjene
- Sudjeluje u procjeni izloženosti rizicima iz djelokruga rada, u okviru revidiranja Kataloga rizika HBOR-a
- Izrađuje izvještaje vezane za modeliranje
- Daje prijedloge i preporuke za primjenu modela kao i mjera za umanjenje izloženosti utvrđenim rizicima te prati njihovo izvršenje
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog voditelja/rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, prirodoslovno-matematičkog, elektrotehničkog, informatičkog ili drugog relevantnog srodnog područja )
- Najmanje 3 godine radnog iskustva
- Prednost: 1 godina radnog iskustva na poslovima vezanim za modeliranje kreditnog rizika u kreditnim institucijama
- Analitičke vještine
- Pedantnost i točnost
- Inovativnost i kreativnost
- Organizacijske vještine
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Prednost: iskustvo u radu s bazama podataka (SQL) i statističkim alatima, napredno poznavanje kvantitativnih modela i tehnika modeliranja kreditnih rizika, bankarskih poslova i procesa, relevantne regulative
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 26.10.2023.
Rok za prijavu na natječaj istekao je 30.3.2023.
STRUČNI SURADNIK ZA PLAN, ANALIZU I IZVJEŠĆIVANJE - PRIPRAVNIK (m/ž)
Odjel izvješćivanja
Direkcija upravljačkog računovodstva
u Sektoru računovodstva
1 izvršitelj na određeno vrijeme od 1 godine
Radni zadaci i odgovornosti:- Surađuje u izradi metodologija i procedura procesa i poslova iz svoje poslovne domene te ih trajno usklađuje s izmjenama u poslovnim procesima
- Koordinira prikupljanje podataka za izradu godišnjeg plana priljeva i odljeva
- Izrađuje godišnji i višegodišnji plan priljeva i odljeva
- Izrađuje godišnji i višegodišnji financijski plan kao i segmentirane planove
- Izrađuje projekcije, prezentacije i ostale dokumente za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima
- Izrađuje izvješća o ostvarenju pozicija iz financijskog plana u odnosu na planirane veličine
- Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuje politika kamata te koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi
- Izrađuje analize i izvješća za potrebe upravljanja aktivom i pasivom za Upravljanje rizicima te za nadležna tijela i odbore (rizik likvidnosti, valutni rizik, kamatni rizik, kreditni rizik)
- Izrađuje propisana financijska izvješća za unutarnje i vanjske korisnike
- Trajno prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a te Međunarodne standarde financijskog izvještavanja i ostale propise iz svog djelokruga rada
- Predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne programske podrške nadležnom voditelju Odjela/rukovoditelju Direkcije
- Surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svog djelokruga rada
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
- Bez radnog iskustva u zanimanju za koje se osoba školovala
- Poznavanje zakona i propisa RH iz poslovnog područja i Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja
- Analitičke vještine uz razumijevanje financijskih pokazatelja
- Organizacijske vještine
- Kreativnost/inovativnost
- Sklonost timskom radu
- Sistematičnost u radu
- Sposobnost rada u stresnim situacijama
- Visoka razina odgovornosti za rad
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno: znanje naprednog Excela (Power BI)
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA UPRAVLJANJE PROIZVODIMA (m/ž)
u Odjelu upravljanja proizvodima u Direkciji razvoja i upravljanja proizvodima u Sektoru strategije
1 izvršitelj na određeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:- Razvija prodajni i kreditni proces putem osmišljavanja i izrade uputa, procedura, obrazaca i drugih akata za provođenje programa kreditiranja, osigurava njihovu sistematizaciju i kategorizaciju te standardizaciju u primjeni
- Samostalno surađuje s ostalim Direkcijama, kako bi se omogućilo praćenje korištenja kreditnih programa
- Samostalno analizira i kontrolira primjerenost kreditnih programa i prodajnih i kreditnih procesa te predlaže njihovu optimizaciju
- Razvija metodologiju prodajnog procesa i alata koji će unaprijediti prodajni proces u suradnji s Sektorom kreditiranja
- Samostalno i sustavno istražuje i analizira poslovne mogućnosti, pokreće inicijative i razvija nove ideje i pristupe u svrhu postizanja veće učinkovitosti prodajnog procesa u funkciji konkurentnosti
- Inicira i vodi projekte i aktivnosti razvoja optimalnih distribucijskih kanala
- Samostalno izrađuje stručne podloge i IT specifikacije za za ubrzanje procesa odobravanja kredita (aplikativna podrška) po programima HBOR-a putem banaka
- Samostalno analizira postojeće interne akte kreditnog poslovanja (kreditni prijedlozi, procedure, tehnologije, metode rada) i eksternu prateću dokumentaciju (kreditni zahtjevi i druga prateća dokumentacija) te sve druge akte važne za poslovanje, te poduzima aktivnosti za njihovo poboljšanje i unapređenje ili aktivnosti za izradu novih
- Razvija metodologije i predlaže utvrđivanje indikatora za praćenje i vrednovanje uspješnosti kreditnih programa i procesa kreditiranja
- Daje stručnu podršku u primjeni novih programa kreditiranja, modela financiranja i komplementarnih usluga nadležnim organizacijskim jedinicama Sektora kreditiranja
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- VSS/mag. (ekonomskog smjera)
- Minimalno 3 godine radnog iskustva
- Kreativnost i inovativnost
- Proaktivnost
- Komunikacijske vještine
- Izvrsno pismeno izražavanje
- Analitičke vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno: Poznavanje procesa i proizvoda poslovnog bankarstva
- Poželjno: Iskustvo u prodaji bankarskih proizvoda
- Poželjno: Poznavanje metoda i alata za analizu, modeliranje i upravljanje poslovnim procesima
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju,
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
- Usklađenost privatnog i poslovnog života
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 09.03.2023.
Rok za prijavu na natječaj istekao je 09.03.2023.
STRUČNI ANALITIČAR ZA FINANCIJSKE INSTITUCIJE I EKONOMSKA ISTRAŽIVANJA/
SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR ZA FINANCIJSKE INSTITUCIJE I EKONOMSKA ISTRAŽIVANJA/ (m/ž)
u Direkciji analize financijskih institucija i ekonomskih istraživanja u Sektoru analiza
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:- Utvrđuje profil rizičnosti financijskih institucija i njihove prihvatljivosti za suradnju
- Predlaže interni rejting domaćih i inozemnih banaka, odnosno domaćih leasing društava
- Sudjeluje pri izradi prijedloga limita izloženosti prema domaćim i inozemnim bankama odnosno domaćim leasing društvima
- Izrađuje i upravlja internim bazama podataka o poslovanju financijskih institucija s ciljem osiguravanja analitičke podloge za njihovu ocjenu i praćenje dinamike poslovanja
- Prati i analizira kretanja i trendove na domaćim i inozemnim bankovnim tržištima, odnosno domaćem leasing tržištu
- Prati pravila i regulatorne zahtjeva nacionalnih regulatora te na razini EU vezanih uz poslovanje financijskih institucija
- Izrađuje i upravlja internim bazama podataka koje služe kao podloga za makroekonomske analize i ekonomska istraživanja iz strateški prioritetnih područja djelovanja HBOR-a
- Sudjeluje u izradi analiza makroekonomskih kretanja i očekivanja te uvjeta na financijskim tržištima
- Sudjeluje u izradi ekonomskih analiza i istraživanja temeljem strateških inicijativa HBOR-a
- Sudjeluje u procjeni tržišnih jazova u identificiranim područjima od strateškog interesa za HBOR
- Izrađuje interne redovite i ad-hoc analize, izvještaje, planove, prezentacije te druge dokumente iz djelokruga Direkcije
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
- Minimalno 2 godine radnog iskustva
- Analitičke vještine
- Vještine pismenoga i usmenog izražavanja
- Pedantnost i točnost
- Sistematičnost
- Metodičnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno: dobro poznavanje odrednica rizičnog profila i poslovanja financijskih institucija, poglavito banaka
- Poželjno: dobro poznavanje kretanja na financijskim tržištima te makroekonomskih kretanja
- Poželjno: razvijene analitičke sposobnosti - koncizna analiza kompleksnih podataka iz različitih izvora
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju,
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
- Usklađenost privatnog i poslovnog života
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 09.03.2023.
Rok za prijavu na natječaj istekao je 09.03.2024.
Stručni suradnik za plan, analizu i izvješćivanje - pripravnik (m/ž)
Odjel plana i analize
Direkcija upravljačkog računovodstva
u Sektoru računovodstva
1 izvršitelj na određeno vrijeme od 1 godine
Radni zadaci i odgovornosti:
- Surađuje u izradi metodologija i procedura procesa i poslova iz svoje poslovne domene te ih trajno usklađuje s izmjenama u poslovnim procesima
- Koordinira prikupljanje podataka za izradu godišnjeg plana priljeva i odljeva
- Izrađuje godišnji i višegodišnji plan priljeva i odljeva
- Izrađuje godišnji i višegodišnji financijski plan kao i segmentirane planove
- Izrađuje projekcije, prezentacije i ostale dokumente za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima
- Izrađuje izvješća o ostvarenju pozicija iz financijskog plana u odnosu na planirane veličine
- Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuje politika kamata te koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi
- Izrađuje analize i izvješća za potrebe upravljanja aktivom i pasivom za Upravljanje rizicima te za nadležna tijela i odbore (rizik likvidnosti, valutni rizik, kamatni rizik, kreditni rizik)
- Izrađuje propisana financijska izvješća za unutarnje i vanjske korisnike
- Trajno prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a te Međunarodne standarde financijskog izvještavanja i ostale propise iz svog djelokruga rada
- Predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne programske podrške nadležnom voditelju Odjela/rukovoditelju Direkcije
- Surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svog djelokruga rada
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
- Bez radnog iskustva u zanimanju za koje se osoba školovala
- Analitičke vještine uz razumijevanje financijskih pokazatelja
- Organizacijske vještine
- Kreativnost/inovativnost
- Sklonost timskom radu
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno: znanje naprednog Excela (Power BI)
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017), da uz prijavu na javni natječaj, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 09.03.2023.
Intervju s odabranim kandidatima: 03.05.2023.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 20.03.2023., 21.3.2023.
Rok za prijavu na natječaj istekao je 09.03.2023.
SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR/SPECIJALIST (m/ž)
Direkcija kreditnih analiza
Sektoru analiza
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Samostalno analizira financijska izvješća i projekte te određuje klasu kreditnog rizika i predlaže financijski rejting
- Surađuje na izradi prijedloga za odobrenje kredita, prijedloga za rezervacije te održava pravnu i financijsku dokumentaciju u skladu s važećim procedurama i metodologijom
- Periodično obavlja financijsku analizu klijenata u procesu financijskog praćenja klijenata, predlaže revidirani kreditni rejting te izvještava kreditnog referenta
- Samostalno priprema i istražuje dostupne informacije o korisnicima
- Samostalno predlaže inovacije za poboljšanje tehnike analize
- Samostalno izrađuje izvješća potrebna tijelima HBOR-a
- Samostalno priprema prezentacije i pruža informacije o obavljenim analizama iz djelokruga rada svoje organizacijske jedinice
- Potiče rješavanje i predlaže rješenja poslovne problematike unutar svoje organizacijske jedinice
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva
- Analitičke vještine
- Komunikacijske vještine
- Organizacijske vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Prednost: izvrsno poznavanje financijske analize
- rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Prilikom prijave potrebno je priložiti potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 09.03.2023.
Rok za prijavu na natječaj istekao je 09.03.2023.
Samostalni stručni suradnik za ulaganja
u Direkciji ulaganja u Sektoru strategije
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:- Kontaktira i koordinira rad s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za financiranje/ulaganje
- Samostalno i u suradnji s ostalim djelatnicima HBOR-a provodi procese ocjenjivanja rejtinga projekata, ulaganja i fondova rizičnog kapitala, kao i poslove praćenja društava u
- Utvrđuje uvjete financiranja / ulaganja
- Samostalno vodi i koordinira cjelokupan proces pojedinog ulaganja
- Organizira i samostalno priprema prijedloge za odobrenje ulaganja te u suradnji sa Sektorom pravnih poslova, nabave i potpora izrađuje ugovore o financiranju / ulaganju
- Organizira i vodi praćenje fondova i daje osvrt na poslovanje klijenta za cijelo vrijeme poslovnog odnosa,
- Prati uvjete i mogućnosti financiranja na domaćem i stranom (europskom) tržištu, uočava potrebe tržišta za novim proizvodima u financiranju i predlaže poboljšanja postojećih programa ili inicira donošenje novih načina ulaganja,
- Samostalno priprema i izrađuje akte, procedure, tehnologije i metode rada
- Inicira sudjelovanje na raznim domaćim i međunarodnim skupovima, seminarima i konferencijama,
- Priprema i izrađuje izvješća i prezentacije iz djelokruga rada, te po potrebi održava prezentacije
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva
- Komunikacijske vještine
- Analitičke vještine
- Organizacijske vještine
- Prezentacijske vještine
- Pedantnost i točnost
- Izvrsno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno: iskustvo u provedbi i nadzoru provedbe EU programa
- Poželjno: iskustvo u radu s poduzetnicima u ranoj fazi razvoja poslovanja, komercijalizaciji inovacija, poduzetničkim inkubatorima i sl.
- Poželjno: iskustvo u radu s različitim oblicima vlasničkog financiranja i želja za nadogradnjom postojećih znanja i iskustava
- Poželjno: razumijevanje i poznavanje financijske analize
- Poželjno: razumijevanje pravnog okruženja i tržišta alternativnih izvora financiranja u Republici Hrvatskoj
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju,
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
- Usklađenost privatnog i poslovnog života