HBOR Otvoreni natječaji
Rok za prijavu: 14.7.2025.
 
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA UPRAVLJANJE PROCESIMA ILI SPECIJALIST (m/ž)
Direkcija upravljanja projektima
Sektor strategije
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
 
  • samostalno surađuje s ključnim vlasnicima procesa u cijeloj organizaciji kako bi se planirali, vodili i provodili strateški procesi, politike i procedure za unapređenje poslovanja
  • posao obavlja koristeći podatke prikupljene intervjuima, analizama dokumenata, radionicama, opisima poslovnih procesa
  • služi se alatima za modeliranje poslovnih procesa
  • procjenjuje prikupljene informacije iz višestrukih izvora, koristi raščlanjene informacije sa svih razina, koristi novo kreirane informacije općenitog razumijevanja te obrađuje korisničke zahtjeve
  • samostalno procjenjuje podatke o procesima organizacije i analize poslovanja i procijenjene poteškoće te priprema prijedloge inicijativa koji će dovesti do veće produktivnosti i učinkovitosti
  • prati prikupljene mjerljive rezultate unapređenja procesa
  • povezuje rezultate analiza poslovnih procesa i komunicira s kolegama u informatici kako bi se tehnička rješenja uskladila s potrebama poslovanja
  • sudjeluje u radu poslovnih timova za procjenu trenutnog stanja i izradu nacrta budućeg stanja poslovnih sposobnosti i procesa kako bi se postigli poslovni ciljevi i učinkovite aktivnosti
  • Samostalno istražuje i djelotvorno koristi najbolje mogućnosti i procese iz drugih djelatnosti kako bi inicijative mogle ishoditi rješenja i prednosti za poslovanje
  • Osigurava da svi stari i novi procesi budu dokumentirani u okviru svoje domene rada
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, tehničkog, matematičkog, informatičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za upravljanje procesima odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poznavanje programskih alata za modeliranje poslovnih procesa (ARIS)
  • Analitičke vještine
  • Komunikacijske i organizacijske vještine
  • Inovativnost i kreativnost
  • Pedantnost i točnost
Prednosti:
  • Iskustvo u dizajniranju procesa
  • Poznavanje područja upravljanja poslovnim procesima
  • Poželjno poznavanje metodologije za vođenje projekata
  • Poznavanje izrade macroa u MS Officeu
  • Poželjno iskustvo rada u banci
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na  poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 14.7.2025.
 




Rok za prijavu: 3.7.2025.
 
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA PLAN, ANALIZU I IZVJEŠĆIVANJE ILI SPECIJALIST (m/ž)
Odjel plana i analize
Direkcija kontrolinga
Sektor financija i računovodstva


 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Samostalno izrađuje metodologije i procedure procesa i poslova iz svoje poslovne domene i kontrolira njihovu primjenu te usklađuje izmjene
  • Samostalno koordinira, sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog financijskog plana i njegovih izmjena i dopuna
  • Samostalno koordinira, sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog projekcija, prezentacija i ostalih dokumenata za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima
  • Samostalno sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog akata kojima se utvrđuju procesi planiranja
  • Samostalno koordinira, sudjeluje u izradi i kontrolira propisane financijske izvještaje za unutarnje i vanjske korisnike
  • Samostalno predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne podrške nadležnom voditelju Odjela/direktoru Direkcije
  • Samostalno surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svojeg djelokruga rada te organizira primjenu novih programskih rješenja
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za plan, analizu i izvješćivanje odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
  • Poznavanje zakona i propisa RH iz poslovnog područja i Međunarodnih standarda
  • financijskog izvještavanja
  • Inicijativa i visok stupanj kreativnosti/inovativnosti
  • Organizacijske vještine
  • Komunikacijske i prezentacijske vještine
  • Sklonost timskom radu
  • Poznavanje hrvatskog i engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno znanje naprednog Excela (Power BI)
  • Poželjno razumijevanje procesa planiranja u financijskoj industriji.
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 3.7.2025.
 


Rok za prijavu: 3.7.2025.
 
STRUČNI SURADNIK ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA PLAN, ANALIZU I IZVJEŠĆIVANJE (m/ž)
Odjel plana i analize
Direkcija kontrolinga
Sektor financija i računovodstva


 1 izvršitelj na određeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Surađuje u izradi metodologija i procedura procesa i poslova iz svoje poslovne domene te ih trajno usklađuje s izmjenama u poslovnim procesima,
  • Koordinira prikupljanje podataka za izradu godišnjeg plana priljeva i odljeva,
  • Izrađuje godišnji i višegodišnji plan priljeva i odljeva,
  • Izrađuje godišnji i višegodišnji financijski plan kao i segmentirane planove,
  • Izrađuje projekcije, prezentacije i ostale dokumente za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima,
  • Izrađuje izvješća o ostvarenju pozicija iz financijskog plana u odnosu na planirane veličine,
  • Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuju procesi planiranja i koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi,
  • Predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne podrške nadležnom voditelju Odjela/direktoru Direkcije,
  • Surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svog djelokruga rada,
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera) za radno mjesto stručni suradnik za plan, analizu i izvješćivanje, odnosno najmanje VSS/mag.(ekonomskog smjera) za radno mjesto samostalni stručni suradnik za plan, analizu i izvješćivanje,
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručni/a suradnik/ica za plan, analizu i izvješćivanje, odnosno najmanje 3 godine za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ica za plan, analizu i izvješćivanje,
  • Poznavanje zakona i propisa RH iz poslovnog područja i Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja,
  • Organizacijske vještine,
  • Kreativnost/inovativnost,
  • Sklonost timskom radu,
  • Poznavanje hrvatskog i engleskog jezika u govoru i pismu,
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office),
  • Analitičke vještine uz razumijevanje financijskih,
  • Poželjno znanje naprednog Excela (Power BI),
  • Poželjno razumijevanje procesa planiranja u financijskoj industriji.
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 3.7.2025.
 



Rok za prijavu: 3.7.2025.
 
STRUČNI SURADNIK ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA KREDITIRANJE (m/ž)
Odjel za mikro poduzetnike
Direkcija pravne podrške kreditiranju i informiranju
Sektor kreditiranja


 2 izvršitelja na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Kontaktira s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za kreditiranje/izdavanje garancija/akreditiva,
  • Ocjenjuje potrebe i sposobnosti klijenta, strukturu projekta, predlaže izvore financiranja te strukturu i uvjete kredita/garancije/akreditiva,
  • S ostalim organizacijskim jedinicama koordinira poslove za utvrđivanje ocjene kreditne sposobnosti klijenta, projekta i osiguranja, kao i poslove praćenja klijenta do konačne otplate kredita ili prestanka važenja garancije i povrata instrumenata osiguranja,
  • Vodi cjelokupni proces obrade kredita/garancije/akreditiva,
  • Vodi brigu o osiguranju kredita/garancije/akreditiva,
  • Po potrebi, izrađuje ugovore ili provodi kontrolu ugovora o kreditu/garanciji/akreditivu,
  • Sudjeluje u namjenskoj kontroli korištenja kredita,
  • Priprema prijedloge za odobrenje kredita/garancija/akreditiva,
  • Koordinira isplatu te provodi administrativnu kontrolu prije korištenja kredita odnosno isplate po garanciji/akreditivu,
  • Vodi brigu o otplati kredita i kontrolira poslovanje klijenta,
  • Prati potrebe klijenata i predlaže poboljšanja kreditnih/garancijskih/akreditivnih programa ili donošenje novih,
  • Prati te sudjeluje u pripremi i izradi akata, procedura, tehnologija i metoda rada,
  • Sudjeluje u pripremi raznih izvješća i prezentacija,
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera) za radno mjesto stručni/a suradnik/ca za kreditiranje ili VSS/mag. (ekonomskog smjera) za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za kreditiranje,
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručni/a suradnik/ca za kreditiranje ili najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za kreditiranje,
  • Vještine upravljanja odnosom s klijentom,
  • Komunikacijske vještine,
  • Analitičke vještine,
  • Prezentacijske vještine,
  • Pedantnost i točnost,
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu,
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office),
  • Poželjno posjedovanje vozačke dozvole B kategorije,
  • Poželjno radno iskustvo u bankarstvu,
  • Poželjno radno iskustvo u kreditiranju pravnih osoba.
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 3.7.2025.