HBOR Otvoreni natječaji
Rok za prijavu: 24.11.2025.
 
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA PRAĆENJE USKLAĐENOSTI ILI SPECIJALIST (m/ž)
Služba praćenja usklađenosti
Ured za usklađenost
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
Utvrđuje i procjenjuje rizik usklađenosti kojem HBOR jest ili bi mogao biti izložen 
Savjetuje Upravu i druge odgovorne osobe o načinu primjene relevantnih zakona, standarda i pravila, uključujući informiranje o aktualnostima iz tih područja
Sudjeluje u procjeni učinaka koje će izmjene relevantnih propisa imati na poslovanje HBOR-a
Provjerava usklađenost novih proizvoda ili postupaka s relevantnim zakonima i propisima kao i s izmjenama zakona i propisa
Savjetuje u dijelu pripreme obrazovnih programa povezanih s usklađenosti, samostalno provodi edukacije te informira radnike HBOR-a o pitanjima usklađenosti
Aktivno sudjeluje u procjeni usklađenosti internih akata s relevantnim zakonima, propisima, kodeksima, standardima kao i međusobne, usklađenosti internih akata sukladno Politici o internim aktima HBOR-a
Sudjeluje u razmjeni informacija s funkcijom kontrole rizika vezano uz rizik usklađenosti i upravljanje tim rizikom
Postupa u skladu s odredbama Etičkog kodeksa HBOR-a i predlaže antikorupcijske mjere 
Sudjeluje u procjeni reputacijskog rizika HBOR-a kao dio rizika usklađenosti 
Provodi kontrole usklađenosti
Postupa sukladno internom aktu koji uređuje povlaštene informacije klijenta 
Kontinuirano nadograđuje i usavršava metode rada FPU
Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
Najmanje VSS/mag. (pravnog ili ekonomskog smjera)
Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za praćenje usklađenosti odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica 
Poznavanje zakona i propisa RH i EU 
Komunikacijske vještine 
Organizacijske vještine 
Pregovaračke vještine 
Izvrsno poznavanje engleskog jezika 
Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
 
Prednosti:
radno iskustvo u poslovima praćenja usklađenosti
poznavanje propisa koji se odnose na kreditne institucije, tržišta kapitala i fondovsku industriju
poznavanje korporativnog upravljanja i upravljanja sukobom interesa
 
Nudimo vam: 
Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
Životopis 
Uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak
Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
Presliku diplome 
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko poveznice, a najkasnije do 24.11.2025.


Rok za prijavu: 24.11.2025.

SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA SPNFT I MJERE OGRANIČAVANJA/SPECIJALIST (m/ž)
 

Služba za SPNFT i mjere ograničavanja
Ured za usklađenost
  
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme

 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
 
  • Samostalno prati usklađenost poslovanja HBOR-a sa zakonskim i podzakonskim odredbama u području SPNFT-a i mjera ograničavanja te sudjeluje u izradi preporuka Upravi HBOR-a za poboljšanje sustava SPNFT-a i provedbe mjera ograničavanja,
  • Samostalno prati međunarodna pravila i propise vezane za SPNFT i mjere ograničavanja,
  • Samostalno izrađuje prijedloge internih akata, procedura i procesa u području SPNFT-a i mjera ograničavanja,
  • Samostalno koordinira aktivnosti HBOR-a u područjima SPNFT-a i mjera ograničavanja,
  • Samostalno obavlja aktivnosti u svrhu uspostavljanja i razvoja informacijske potpore za provođenje aktivnosti u područjima SPNFT-a i mjera ograničavanja,
  • Pri uvođenju novoga proizvoda ili kanala dostave i novih tehnologija samostalno procjenjuje rizike radi utvrđivanja i procjene kako navedeni čimbenici utječu na izloženost HBOR-a riziku od pranja novca i financiranja terorizma i kršenja mjera ograničavanja,
  • Samostalno provodi stručno osposobljavanje i izobrazbu radnika u područjima SPNFT-a i mjera ograničavanja,
  • Ukoliko je radnik odlukom Uprave ujedno imenovan i zamjenikom ovlaštene osobe za SPNFT, pravilno i pravodobno dostavlja podatke i informacije Uredu za sprječavanja pranja novca te provodi naloge Ureda,
  • Samostalno priprema materijale za sjednicu Uprave HBOR-a,
  • Pruža savjetodavne usluge i daje preporuke organizacijskim dijelovima HBOR-a u područjima SPNFT-a i mjera ograničavanja,
  • Svakodnevno provodi provjere sankcijskih popisa vezanih uz područje mjera ograničavanja te prati mrežnu stranicu ministarstva nadležnog za vanjske poslove na kojoj se bez odgode objavljuju informacije o stupanju na snagu/prestanku mjera ograničavanja te o svakoj promjeni informira nadređenu osobu,
  • Prati EU popis nekooperativnih jurisdikcija u porezne svrhe vezano uz sprječavanje izbjegavanja plaćanja poreza klijenata HBOR-a, a u vezi sa plasmanima HBOR-a te o svakoj promjeni informira voditelja Službe,
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 

Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, pravnog ili drugog odgovarajućeg smjera),
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni stručni suradnik za SPNFT i mjere ograničavanja odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist,
  • Komunikacijske vještine, 
  • Organizacijske vještine, 
  • Pedantnost i točnost,
  • Prezentacijske vještine,
  • Usmjerenost na detalje, 
  • Izvrsno poznavanje engleskog jezika, 
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office),
  • Poželjno: iskustvo rada u području mjera ograničavanja.
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju,
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis,
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak,
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a),
  • Presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko poveznice, a najkasnije do 24.11.2025.



 
Rok za prijavu: 20.11.2025.

SPECIJALIST (m/ž)
Odjel izvješćivanja
Direkcija kontrolinga
Sektor financija i računovodstva
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 

 
Radni zadaci i odgovornosti:
 
  • Obavlja visoko stručne poslove, rješava složenije poslovne probleme te pruža savjetodavnu pomoć ostalima u svojoj organizacijskoj jedinici
  • Samostalno izrađuje metodologije i procedure procesa i poslova iz svoje poslovne domene i kontrolira njihovu primjenu te usklađuje izmjene
  • Samostalno koordinira, sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog projekcija, prezentacija i ostalih dokumenata za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima
  • Samostalno sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog akata kojima se utvrđuje politika konsolidacije financijskih izvještaja Grupe HBOR i HBOR-a
  • Samostalno sudjeluje u pripremi i kontrolira analize i izvješća za potrebe upravljanje aktivom i pasivom za Sektor upravljanja rizicima te za nadležna tijela i odbore (rizik likvidnosti, valutni rizik, kamatni rizik, kreditni rizik)
  • Samostalno koordinira, sudjeluje u izradi i kontrolira propisane financijske izvještaje za unutarnje i vanjske korisnike
  • Trajno prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a te Međunarodne standarde financijskog izvještavanja i ostale propise iz svog djelokruga rada
  • Samostalno predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne podrške nadležnom voditelju Odjela/direktoru Direkcije
  • Samostalno surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svojeg djelokruga rada te organizira primjenu novih programskih rješenja
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog voditelja i direktora, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 4 godine radnog iskustva
  • Poznavanje zakona i propisa RH iz poslovnog područja i Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja
  • Poznavanje najboljih praksi u izvještavanju
  • Inicijativa i visok stupanj kreativnosti/inovativnosti
  • Sistematičnost
  • Pouzdanost
  • Prilagodljivost
  • Rješavanje problema
  • Sposobnost prijenosa znanja
  • Komunikacijske i prezentacijske vještine
  • Sklonost timskom radu
  • Poznavanje hrvatskog i engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno znanje naprednog Excela (Power BI)
  • Poželjno stručno znanje u procesu financijskog izvještavanja u financijskoj industriji.
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko poveznice, a najkasnije do 20.11.2025.