HBOR Selekcijski postupci u tijeku
Rok za prijavu: 05.06.2025.
 
STRUČNI ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA IMOVINU  (m/ž)
Odjel stjecanja imovine
Direkcija održavanja i stjecanja imovine
 Sektor strategije
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Obavlja administrativne poslove imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja
  • Prikuplja, izrađuje i vodi tehničku dokumentaciju imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja
  • Pruža tehničku podršku Povjerenstvu za prodaju imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja
  • Obavlja poslove osiguranja imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja kod osiguravajućeg društva
  • Sudjeluje u preuzimanju imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja i njenoj predaji kupcima po odlukama Uprave
  • Vodi brigu o komunalnim priključcima i optimizaciji troškova energenata
  • Obavlja redovne obilaske nekretnina i predlaže potrebne radove, te po potrebi priprema troškovnike radova
  • Obavlja komunikaciju sa oglašivačima imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja
  • Sudjeluje u izradi potrebnih izvještaja
  • Sudjeluje u procesu prodaje imovine
  • Priprema prijedlog Upravi za odabir kupca i način prodaje, te za prodaju imovine na kredit
  • Izrađuje prijedlog nadležnim tijelima HBOR-a za imenovanje Povjerenstva za prodaju nekretnina te koordinira njegovim radom
  • Inicira rješavanje poslovne problematike iz djelokruga rada Direkcije
  • Obavlja i druge poslove po nalogu nadređenog a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Minimalno 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručni/a suradnik/ca, odnosno minimalno 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/ stručni/a suradnik/ca za imovinu
  • Najmanje VŠS/bacc građevinskog, strojarskog, elektrotehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera za radno mjesto stručni/a suradnik/ca za imovinu odnosno najmanje VSS/mag građevinskog, arhitektonskog, strojarskog, elektrotehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za imovinu
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Tehničko-tehnološka znanja
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Usmjerenost na detalje
  • Komunikacijske vještine
  • Vozačka dozvola B kategorije
  • Poželjno radno iskustvo na poslovima koji su vezani za upravljanje nekretninama
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 05.06.2025.
 


Rok za prijavu: 05.06.2025.
 
SURADNIK ZA TEHNIČKO ODRŽAVANJE (m/ž)
Odjel upravljanja i održavanja imovine
Direkcija održavanja i stjecanja imovine
 Sektor strategije
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Tekuće održavanje objekata
  • Obavlja zemljane i vrtne radove u okućnicama kod objekata HBOR-a
  • Sastavlja i rastavlja montažne dijelove opreme i namještaja
  • Obavlja preinake ili opremanje prostora, jednostavnije izmjene i obnove
  • Uklanja namještaj/uređaje s rastavljanjem - demontaža
  • Povremeno i periodično održava zidove i stolariju - bojanje i čišćenje
  • Odvodnja - popravak instalacija, odčepljivanje odvoda i sl.
    • Čisti snijeg i posipa solju pločnik na ulazu i ispred svakog objekta
    • Prenosi namještaj, uređaje i druge stvari pri selidbi zaposlenika u druge prostorije
    • Obavlja poslove uništavanja dokumentacije na odgovarajućim uređajima svakodnevno kontrolira stanje građevina i instalacija, i svih tehničkih podsustava poslovnih zgrada HBOR-a i obavještava nadređenoga uočenim nedostacima i kvarovima
    • Vodi evidenciju na mjesečnoj osnovi o količini i vrsti predanog i zbrinutog otpada, izrađuje fakture prema kupcima otpada (otkup papira) i surađuje sa Sektorom računovodstva
    • Obavlja administrativne poslove pripreme za otpis opreme, namještaja, uređaja i slično, priprema za donacije u suradnji s Uredom Uprave
  • Vodi brigu o dostatnosti zaliha kratkotrajne imovine surađuje s Direkcijom nabave i pomaže pri smještaju istih na skladište
  • Prijem robe - uključuje poslove i zadatke istovara, kontrole i evidencije primljene robe u skladište.
  • Smještaj i čuvanje robe u skladištu i alatnici -sortiranje, pronalaženje mjesta za smještaj robe, čuvanje, zaštita zaliha uskladištene robe (požar, poplava i sl).
  • Izdavanje robe iz skladišta/alatnice -priprema dokumentacije za izdavanje i otpremu robe, paketiranje, izdavanje, kontrola točnosti izdavanja i utovara robe u dostavna vozila,
  • Sudjeluje u izradi prijedloga i izvješća i dr. za nadležna tijela odlučivanja HBOR-a
  • Sudjeluje u godišnjim i izvanrednim inventurama
  • Nabava manjih količina različitih artikala s gotovinskim plaćanjem
  • Priprema podloge za izradu prijedloga plana nabave kancelarijskog i potrošnog materijala, sitnog inventara i osnovnih sredstava
  • Nabava i narudžba materijala, stručne literature te osnovnih i osobnih zaštitnih sredstava za potrebe HBOR-a
  • Zaprima naručenu robu u skladište te obavlja kvalitativnu i kvantitativnu kontrolu isporuke
  • Izdaje materijal, stručnu literaturu i osobna zaštitna sredstva na korištenje organizacijskim jedinicama HBOR-a
  • Obavlja i druge poslove po nalogu nadređenog a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Minimalno 1 godine radnog iskustva
  • Najmanje SSS (građevinskog, strojarskog, električarskog ili drugog odgovarajućeg smjera)
  • Tehničko-tehnološka znanja i vještine u poslovima na održavanju objekata
  • Sistematičnost, organiziranost, i timski rad
  • Vozačka dozvola B kategorije
  • Poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno radno iskustvo na poslovima tehničkog održavanja
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 05.06.2025.

 

Stručno testiranje odabranih kandidata: 3.6.-7.6.2025.
Rok za prijavu: 26.05.2025.

STRUČNI ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA POSLOVE PODRŠKE KORIŠTENJU KREDITA 
(m/ž)
Odjel podrške korištenju kredita
Direkcija podrške kreditiranju
 Sektor poslovne podrške
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Zaprima i evidentira kredit za početak korištenja kredita
  • Otvara i vodi kreditni spis korištenja kredita
  • Prikuplja, priprema i obavlja osnovnu obradu dokumentacije uz zahtjev za korištenje sredstava
  • Provodi administrativnu kontrolu prije korištenja kredita odnosno isplate po garanciji/akreditivu
  • Izrađuje i verificira naloge za plaćanje
  • Samostalno provodi aktivnosti vezano za korištenje kredita putem poslovnih banaka
  • Prati korištenja kredita zajedno sa drugim organizacijskim jedinicama
  • Šalje obavijesti o izvršenom korištenju kredita
  • Priprema izvješća o korištenju kredita,
  • Sudjeluje u namjenskoj kontroli korištenja kredita
  • Upisuje plan korištenja kredita
  • Sudjeluje u pripremi i izradi akata, procedura, tehnologija, metoda rada i drugih dokumenata/poslova iz djelokruga Odjela,
  • Sudjeluje u izradi analiza i izvješća iz djelokruga Odjela
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog ruko/voditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog, pravnog ili drugog odgovarajućeg smjera) za radno mjesto stručni/a suradnik/ca za poslove podrške korištenju kredita ili VSS/mag. (ekonomskog, pravnog ili drugog odgovarajućeg smjera) za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za poslove podrške korištenju kredita
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva stručni/a suradnik/ca za poslove podrške korištenju kredita ili najmanje 3 godine radnog iskustva samostalni/a stručni/a suradnik/ca za poslove podrške korištenju kredita
  • Organizacijske vještine
  • Analitičke vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno iskustvo rada u financijskim institucijama
  • Poželjno iskustvo rada na poslovima odobravanja, isplate i/ili kontrole kredita
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 26.05.2025.



Stručno testiranje odabranih kandidata: 29.5.-4.6.2025.

Rok za prijavu: 22.05.2025.

 

 
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA KREDITIRANJE ILI SPECIJALIST (m/ž)
Odjel za gospodarstvo
Direkcija za strukturirana financiranja
Sektor kreditiranja
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Kontaktira i koordinira rad s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za kreditiranje i akreditivno-garantno poslovanje
  • Samostalno i u suradnji s drugim organizacijskim jedinicama HBOR-a provodi procese ocjenjivanja potreba i sposobnosti klijenta, strukture projekta, predlaže izvore financiranja te strukturu i uvjete kredita/garancija/akreditiva
  • Koordinira i organizira poslove s ostalim organizacijskim jedinicama za utvrđivanje ocjene kreditne sposobnosti klijenta, projekta i osiguranja, kao i poslove praćenja klijenta do konačne otplate kredita/prestanka važenja garancija/akreditiva i povrata instrumenata osiguranja
  • Utvrđuje uvjete kredita/garancije/akreditiva
  • Samostalno vodi i koordinira cjelokupan proces obrade kredita, garancije, akreditiva
  • Organizira i samostalno vodi brigu o osiguranju kredita/garancije/akreditiva
  • Po potrebi, izrađuje ugovore ili provodi kontrolu ugovora o kreditu, garanciji, akreditivu
  • Organizira i samostalno priprema prijedloge za odobrenje kredita/garancija
  • Koordinira isplatu te provodi administrativnu kontrolu prije korištenja kredita odnosno isplate po garanciji/akreditivu
  • Sudjeluje u namjenskoj kontroli korištenja kredita
  • Organizira i vodi brigu o otplati kredita te organizira praćenje klijenta i daje osvrt na poslovanje klijenta
  • Prati uvjete kreditiranja na domaćem tržištu, uočava potrebe klijenata za novim proizvodima u financiranju i predlaže poboljšanja kreditnih, garancijskih, akreditivnih programa ili inicira donošenje novih
  • Samostalno priprema i izrađuje akte, procedure, tehnologije i metode rada
  • Aktivno se uključuje i inicira sudjelovanje na raznim skupovima, seminarima i konferencijama koje organizira HBOR
  • Priprema i izrađuje razna izvješća i prezentacije, te po potrebi održava prezentacije
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog voditelja/direktora Direkcije, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za kreditiranje odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
  • Vještine upravljanja odnosom s klijentom
  • Komunikacijske vještine
  • Analitičke vještine
  • Organizacijske vještine
  • Prezentacijske vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno posjedovanje vozačke dozvole B kategorije
  • Poželjno iskustvo u bankarstvu
  • Poželjno iskustvo u kreditiranju pravnih osoba (projektno financiranje)
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 22.05.2025.
 


Stručno testiranje odabranih kandidata: 3-6.6.2025.
Rok za prijavu: 22.05.2025.

 
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA KREDITIRANJE ILI SPECIJALIST (m/ž)
Direkcija za restrukturiranja
Sektor kreditiranja
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Kontaktira i koordinira rad s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za kreditiranje i akreditivno-garantno poslovanje
  • Samostalno i u suradnji s drugim organizacijskim jedinicama HBOR-a provodi procese ocjenjivanja potreba i sposobnosti klijenta, strukture projekta, predlaže izvore financiranja te strukturu i uvjete kredita/garancija/akreditiva
  • Koordinira i organizira poslove s ostalim organizacijskim jedinicama za utvrđivanje ocjene kreditne sposobnosti klijenta, projekta i osiguranja, kao i poslove praćenja klijenta do konačne otplate kredita/prestanka važenja garancija/akreditiva i povrata instrumenata osiguranja
  • Utvrđuje uvjete kredita/garancije/akreditiva
  • Samostalno vodi i koordinira cjelokupan proces obrade kredita, garancije, akreditiva
  • Organizira i samostalno vodi brigu o osiguranju kredita/garancije/akreditiva
  • Po potrebi, izrađuje ugovore ili provodi kontrolu ugovora o kreditu, garanciji, akreditivu
  • Organizira i samostalno priprema prijedloge za odobrenje kredita/garancija
  • Koordinira isplatu te provodi administrativnu kontrolu prije korištenja kredita odnosno isplate po garanciji/akreditivu
  • Sudjeluje u namjenskoj kontroli korištenja kredita
  • Organizira i vodi brigu o otplati kredita te organizira praćenje klijenta i daje osvrt na poslovanje klijenta
  • Prati uvjete kreditiranja na domaćem tržištu, uočava potrebe klijenata za novim proizvodima u financiranju i predlaže poboljšanja kreditnih, garancijskih, akreditivnih programa ili inicira donošenje novih
  • Samostalno priprema i izrađuje akte, procedure, tehnologije i metode rada
  • Aktivno se uključuje i inicira sudjelovanje na raznim skupovima, seminarima i konferencijama koje organizira HBOR
  • Priprema i izrađuje razna izvješća i prezentacije, te po potrebi održava prezentacije
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog direktora, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za kreditiranje odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
  • Vještine upravljanja odnosom s klijentom
  • Komunikacijske vještine
  • Analitičke vještine
  • Organizacijske vještine
  • Prezentacijske vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno:
    • Posjedovanje vozačke dozvole B kategorije
    • Iskustvo u bankarstvu
    • Iskustvo u poslovima odobravanja kredita
    • Iskustvo u poslovima obrade reprograma/restrukturiranja kredita
    • Poznavanje financijske analize
    • Razvijene pregovaračke vještine
    • Samostalnost u radu i odlučnost kod donošenja odluka
    • Dobro snalaženje u stresnim situacijama
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 22.05.2025.
 
 


Razgovori s odabranim kandidatima: 4.6.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 25.-27.5.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 22
. i 23.5.2025.

Rok za prijavu: 01.05.2025.

 

 
SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR/SPECIJALIST (m/ž)
Direkcija kreditnih analiza
 Sektoru analiza
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Samostalno analizira financijska izvješća i projekte te određuje klasu kreditnog rizika i predlaže financijski rejting
  • Surađuje na izradi prijedloga za odobrenje kredita, prijedloga za rezervacije te održava pravnu i financijsku dokumentaciju u skladu s važećim procedurama i metodologijom
  • Periodično obavlja financijsku analizu klijenata u procesu financijskog praćenja klijenata, predlaže revidirani kreditni rejting te izvještava kreditnog referenta
  • Samostalno priprema i istražuje dostupne informacije o korisnicima
  • Samostalno predlaže inovacije za poboljšanje tehnike analize
  • Samostalno izrađuje izvješća potrebna tijelima HBOR-a
  • Samostalno priprema prezentacije i pruža informacije o obavljenim analizama iz djelokruga rada svoje organizacijske jedinice
  • Potiče rješavanje i predlaže rješenja poslovne problematike unutar svoje organizacijske jedinice
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva
  • Analitičke vještine
  • Komunikacijske vještine
  • Organizacijske vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Prednost: izvrsno poznavanje financijske analize
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 01.05.2025.
 
Razgovori s odabranim kandidatima: 26.5.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 15.-18.5.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 7.-12.5.2025.
Rok za prijavu: 01.05.2025.

 
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA PLAN, ANALIZU I IZVJEŠĆIVANJE (m/ž)
Odjel plana i analize
Direkcija kontrolinga
Sektor financija i računovodstva
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Samostalno izrađuje metodologije i procedure procesa i poslova iz svoje poslovne domene i kontrolira njihovu primjenu te usklađuje izmjene
  • Samostalno koordinira, sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog financijskog plana i njegovih izmjena i dopuna
  • Samostalno koordinira, sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog projekcija, prezentacija i ostalih dokumenata za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima
  • Samostalno sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog akata kojima se uređuje politika kamata
  • Samostalno sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog akata kojima se utvrđuju procesi planiranja
  • Samostalno sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog akata kojima se utvrđuje politika konsolidacije financijskih izvještaja Grupe HBOR i HBOR-a
  • Samostalno sudjeluje u pripremi i kontrolira analize i izvješća za potrebe upravljanje aktivom i pasivom za Sektor upravljanja rizicima te za nadležna tijela i odbore (rizik likvidnosti, valutni rizik, kamatni rizik, kreditni rizik)
  • Samostalno koordinira, sudjeluje u izradi i kontrolira propisane financijske izvještaje za unutarnje i vanjske korisnike
  • Trajno prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a te Međunarodne standarde financijskog izvještavanja i ostale propise iz svog djelokruga rada
  • Samostalno predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne podrške nadležnom voditelju Odjela/rukovoditelju Direkcije
  • Samostalno surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svojeg djelokruga rada te organizira primjenu novih programskih rješenja
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva
  • Poznavanje zakona i propisa RH iz poslovnog područja i Međunarodnih standarda
  • financijskog izvještavanja
  • Inicijativa i visok stupanj kreativnosti/inovativnosti
  • Organizacijske vještine
  • Komunikacijske i prezentacijske vještine
  • Sklonost timskom radu
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno znanje naprednog Excela (Power BI)
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 01.05.2025.
 
Razgovori s odabranim kandidatima: 3.-5.6.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 15.-18.5.2025.

Stručno testiranje odabranih kandidata: 2.-6.5.2025.
Rok za prijavu: 21.04.2025.

 

 
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA UPRAVLJANJE PROCESIMA ILI SPECIJALIST (m/ž)
Direkcija upravljanja projektima
Sektor strategije
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Samostalno surađuje s ključnim vlasnicima procesa u cijeloj organizaciji kako bi se planirali, vodili i provodili strateški procesi, politike i procedure za unapređenje poslovanja
  • Posao obavlja koristeći podatke prikupljene intervjuima, analizama dokumenata, radionicama, opisima poslovnih procesa
  • Služi se alatima za modeliranje poslovnih procesa
  • Procjenjuje prikupljene informacije iz višestrukih izvora, koristi raščlanjene informacije sa svih razina, koristi novo kreirane informacije općenitog razumijevanja te obrađuje korisničke zahtjeve
  • Samostalno procjenjuje podatke o procesima organizacije i analize poslovanja i procijenjene poteškoće te priprema prijedloge inicijativa koji će dovesti do veće produktivnosti i učinkovitosti
  • Prati prikupljene mjerljive rezultate unapređenja procesa
  • Povezuje rezultate analiza poslovnih procesa i komunicira s kolegama u informatici kako bi se tehnička rješenja uskladila s potrebama poslovanja
  • Sudjeluje u radu poslovnih timova za procjenu trenutnog stanja i izradu nacrta budućeg stanja poslovnih sposobnosti i procesa kako bi se postigli poslovni ciljevi i učinkovite aktivnosti
  • Samostalno istražuje i djelotvorno koristi najbolje mogućnosti i procese iz drugih djelatnosti kako bi inicijative mogle ishoditi rješenja i prednosti za poslovanje
  • Osigurava da svi stari i novi procesi budu dokumentirani u okviru svoje domene rada
  • Samostalno analizira rezultate promjena poslovanja i grafikona prema definiranim parametrima i dostavlja redovne poslovne procjene ključnim vlasnicima procesa kako bi se pratilo unapređenje procesa
  • Samostalno identificira relevantne potrebe obuke u vezi kvalitete za osoblje i po potrebi osigurava obuku u okviru svoje domene
  • Surađuje pri angažiranju i nadzoru dobavljača, po potrebi pomoćnika i konzultanata projekta
  • Samostalno planira proračune i troškove projekta
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, tehničkog, matematičkog, informatičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za upravljanje procesima odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
  • Analitičke vještine
  • Komunikacijske vještine
  • Organizacijske vještine
  • Inovativnost i kreativnost
  • Pedantnost i točnost
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poznavanje programskih alata za modeliranje poslovnih procesa (npr. Aris, Visio i dr.)
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 21.04.2025.

Razgovori s odabranim kandidatima: 26.5.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 12.-15.5.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 29.4.-5.5.2025.
Rok za prijavu: 21.4.2025.

STRUČNI SURADNIK ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA PLAN, ANALIZU I IZVJEŠĆIVANJE (m/ž)

Odjel plana i analize
Direkcija kontrolinga
Sektor financija i računovodstva
 
1 izvršitelj na određeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Surađuje u izradi metodologija i procedura procesa i poslova iz svoje poslovne domene te ih trajno usklađuje s izmjenama u poslovnim procesima,
  • Koordinira prikupljanje podataka za izradu godišnjeg plana priljeva i odljeva,
  • Izrađuje godišnji i višegodišnji plan priljeva i odljeva,
  • Izrađuje godišnji i višegodišnji financijski plan kao i segmentirane planove,
  • Izrađuje projekcije, prezentacije i ostale dokumente za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima,
  • Izrađuje izvješća o ostvarenju pozicija iz financijskog plana u odnosu na planirane veličine,
  • Izrađuje propisana financijska izvješća za unutarnje i vanjske korisnike,
  • Ažurira i dnevno sastavlja izvještaj Otvorene devizne pozicije,
  • Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuje politika kamata te koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi,
  • Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuju procesi planiranja i koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi,
  • Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuje politika konsolidacije financijskih izvještaja Grupe HBOR i HBOR-a i koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi,
  • Izrađuje analize i izvješća za potrebe upravljanja aktivom i pasivom za Sektor upravljanja rizicima te za nadležna tijela i odbore (rizik likvidnosti, valutni rizik, kamatni rizik, kreditni rizik),
  • Trajno prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a te Međunarodne standarde financijskog izvještavanja i ostale propise iz svog djelokruga rada,
  • Predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne podrške nadležnom voditelju Odjela/direktoru Direkcije,
  • Surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svog djelokruga rada,
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva, odnosno 3 godine radnog iskustva za Samostalnog stručnog suradnika za plan, analizu i izvješćivanje
  • Poznavanje zakona i propisa RH iz poslovnog područja i Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja
  • Inicijativa i visok stupanj kreativnosti/inovativnosti
  • Organizacijske vještine
  • Komunikacijske i prezentacijske vještine
  • Sklonost timskom radu
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno znanje naprednog Excela (Power BI)
 
Nudimo vam:
  • rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 21.04.2025.

 

Razgovori s odabranim kandidatima: 22.5.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 12.-15.5.2025.

Stručno testiranje odabranih kandidata: 22.-25.4.2025.
Rok za prijavu: 7.4.2025.

 
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA POZADINSKE POSLOVE (m/ž)
Služba pozadinskih poslova
Sektor sredstava
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Administrira i evidentira račune kreditora
  • Administrira skrbnički račun i transakcijske račune u inozemstvu
  • Obavlja prijenose sredstava s računa u inozemstvu na druge račune u zemlji i inozemstvu s ciljem kontrole limita izloženosti stanja po računima u inozemstvu i održavanja visine sredstava neophodnih za nesmetano obavljanje dnevnog poslovanja
  • Izrađuje ugovornu dokumentaciju za riznične transakcije, usklađuje ju s drugom ugovornom stranom te vodi evidencije i prati dospijeća obveza po istima
  • Unosi i verificira naloge za plaćanje rizničnih transakcija
  • Obavlja registracije vlasničkih pozicija nad vrijednosnicama deponiranim u Republici Hrvatskoj i inozemstvu
  • Izrađuje reklamacije za riznične transakcije i ostale transakcije koje je inicirao organizacijski dio
  • Prikuplja, kontrolira, usklađuje i prosljeđuje relevantnim organizacijskim dijelovima dokumentaciju i informacije potrebne za evidentiranje transakcija
  • Prati i analizira izmjene SWIFT pravila i standarda, daje prijedloge promjena za poruke iz svoje nadležnosti te o tome izvještava organizacijske jedinice HBOR-a
  • Daje prijedloge za dorade rizničnih proizvoda i proizvoda za pribavljanje sredstava te uvođenje/dorade aplikativne podrške za iste u suradnji s Direkcijom transakcijskog bankarstva
  • Prikuplja podatke i surađuje s unutarnjim i vanjskim kontrolama i revizijama
  • Izrađuje različita izvješća za potrebe Sektora sredstava i drugih organizacijskih jedinica HBOR-a
  • Surađuje s Ministarstvom financija, bankama i drugim financijskim institucijama te ostalim organizacijskim jedinicama unutar HBOR-a
  • Sudjeluje u izradi i pripremi prijedloga općih akata, internih akata i procedura, unapređenja tehnologije i radnih postupaka iz djelokruga Sektora sredstava
  • Prati i primjenjuje odluke tijela HBOR-a, zakonske i druge važeće propise iz djelokruga poslovanja
  • Obavlja ostale evidencijske i operativne poslove iz djelokruga rada Sektora sredstava
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog voditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva
  • Analitičke sposobnosti
  • Komunikacijske vještine  
  • Pregovaračke vještine
  • Poznavanje rizničnih proizvoda i pripadajućih rizika
  • Izvrsno poznavanje procesa namire rizničnih transakcija
  • Izvrsno poznavanje engleskog jezika
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office )
  • Poželjno radno iskustvo na:
    • Pozadinskim poslovima riznice u kreditnoj ili sličnoj financijskoj instituciji
    • Području SWIFT-a i platnih sustava za kreditne institucije i korporativne klijente
    • Području međunarodnog međubankarskog poslovanja 
    • Razvoju i implementaciji softverskih rješenja na području riznice i namire u kreditnoj ili sličnoj financijskoj instituciji
 
Nudimo vam:
  • rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 07.04.2025.

 

Razgovori s odabranim kandidatima: 9.5.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 24. - 27.4.2025.

Stručno testiranje odabranih kandidata: 10.-13.4.2025.
Rok za prijavu: 10.03.2025
.

SURADNIK ZA KREDITIRANJE ILI STRUČNI SURADNIK ZA KREDITIRANJE (m/ž)

u Direkciji za mikro, mala i srednja poduzeća
u Sektoru kreditiranja
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Zaprima, evidentira i kontrolira ispravnost zahtjeva za kredit/garanciju/akreditiv
  • Prikuplja, priprema i obavlja osnovnu obradu dokumentacije za kredit/garanciju/akreditiv
  • Sudjeluje u izradi prijedloga za odobrenje kredita/garancije/akreditiva
  • Sudjeluje u izradi ugovora o kreditu/garanciji/akreditivu ili sudjeluje u provedbi kontrole ugovora
  • Informira klijente o mogućnostima i uvjetima kreditiranja i izdavanja garancija/akreditiva
  • Vodi brigu o osiguranju kredita/garancije/akreditiva i otplati kredita
  • Sudjeluje u otvaranju i vođenju kreditnog/garancijskog/akreditivnog spisa te vodi brigu o spisu
  • Unosi podatke kreditnog/garancijskog/akreditivnog spisa u aplikaciju
  • Sudjeluje u koordinaciji isplate te sudjeluje u provedbi administrativne kontrole prije korištenja kredita odnosno isplate po garanciji/akreditivu
  • Sudjeluje u namjenskoj kontroli korištenja kredita
  • Surađuje s ostalim organizacijskim jedinicama HBOR-a u pripremi, obradi i praćenju kreditnih, akreditivnih i garancijskih poslova
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje SSS (ekonomskog smjera) za suradnik/ca za kreditiranje ili VŠS/bacc. (ekonomskog smjera) za radno mjesto stručni/a suradnik/ca za kreditiranje
  • Najmanje 1 godina radnog iskustva za radno mjesto suradnik/ca za kreditiranje ili najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručni/a suradnik/ca za kreditiranje
  • Organizacijske vještine
  • Analitičke vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno iskustvo na poslovima kreditne administracije
 
 
Nudimo vam:
  • rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 10.03.2025.



Razgovori s odabranim kandidatima: 29. - 30.4.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 10. - 13.4.2025.

Stručno testiranje odabranih kandidata: 27. - 30.3.2025.
Rok za prijavu: 20.03.2025.

 
STRUČNI ANALITIČAR ZA MODELIRANJE ILI SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR ZA MODELIRANJE (m/ž)
Odjel modeliranja
Direkcija strateškog kreditnog rizika
Sekor upravljanja rizicima
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Sudjeluje u razvoju i validaciji modela za ocjenu kreditnog rizika klijenata (rejting/scoring),
  • Sudjeluje u izradi modela za izračun rizičnih parametara i back-testingu rizičnih parametara,
  • Sudjeluje u izradi modela za izračun utjecaja makroekonomskih faktora na rizične parametre,
  • Sudjeluje u izradi modela marže za kreditni rizik temeljem rizičnosti (Risk Based Pricing),
  • Sudjeluje u izradi modela, scenarija i analiza za upravljanje rizicima ,
  • Sudjeluje u izradi, primjeni i izmjeni pravilnika, metodologija, uputa i drugih internih akata iz djelokruga rada te kontroli njihove primjene,
  • Sudjeluje u procjeni izloženosti rizicima iz djelokruga rada,
  • Sudjeluje u davanju prijedloga i preporuka za primjenu modela kao i mjera za umanjenje izloženosti utvrđenim rizicima te u praćenju njihovog izvršenja, 
  • Sudjeluje u izradi izvještaja vezanih za modeliranje.
 
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VŠS/bac. za radno mjesto stručni analitičar, odnosno VSS/mag. za radno mjesto samostalni stručni analitičar, ekonomskog, prirodoslovno-matematičkog smjera, elektrotehničkog, informatičkog, ili drugog relevantnog srodnog područja,
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručni analitičar odnosno, najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalnog stručnog analitičara za rizike,
  • 1 godina radnog iskustva na poslovima vezanim za modeliranje kreditnog rizika u kreditnim institucijama je prednost,
  • Znanje engleskog jezika u govoru i pismu,
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office),
  • Rad s bazama podataka (SQL) i statističkim alatima je prednost,
  • Analitičke vještine, pedantnost, točnost, inovativnost, sklonost timskom radu,
  • Napredno poznavanje kvantitativnih modela i tehnika modeliranja kreditnih rizika, bankarskih poslova i procesa, relevantne regulative je prednost.
 
 
 
Nudimo vam:
  • rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju,
  • mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovor.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021 i 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 20.03.2025.



Razgovori s odabranim kandidatima: 12.3.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 28.2. - 3.3.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 19. - 23.2.2025.

Rok za prijavu: 17.02.2025.

SURADNIK ZA PRAVNE POSLOVE 
(m/ž)
Odjel pravne podrške kreditiranju
Direkcija pravne podrške kreditiranju i informiranju
Sektor pravnih poslova i nabave
 
1 izvršitelj na određeno vrijeme
 
 
 
Radni zadaci:
  • Pruža pomoć u prikupljanju dokumentacije i poduzima ostale pomoćne radnje u poslovima pravne podrške kreditiranju, informiranju, posebnom financiranju i naplati potraživanja te ostalom poslovanju HBOR-a,
  • Pruža pomoć u prikupljanju dokumentacije potrebne za zastupanje HBOR-a u postupcima pred nadležnim tijelima i u poduzimanju ostalih radnji u vezi s tim postupcima,
  • Pruža pomoć u prikupljanju dokumentacije te poduzimanju ostalih radnji za potrebe davanja pravnih mišljenja, 
  • Pruža pomoć pri zasnivanju i prestanku instrumenata osiguranja potraživanja HBOR-a, 
  • Pruža pomoć prilikom izrade dokumentacije,
  • Izrađuje i vodi potrebne evidencije,
  • Raspoređuje i otprema poštu te kalendira rokove,
  • Pruža pomoć pri korištenju aplikacija HBOR-a,
  • Pruža pomoć u pretraživanju sudske prakse i literature,
  • Pruža pomoć u pripremi potrebnih izvještaja tijelima HBOR-a te drugim institucijama, 
  • Komunicira s ostalim organizacijskim jedinicama i trećim osobama,
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje SSS (upravno-pravnog smjera)
  • Najmanje 1 godina radnog iskustva 
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Izražene komunikacijske vještine.
 
 
Nudimo vam:
  • rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju,
  • mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.

Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 17.02.2025.