HBOR Selekcijski postupci u tijeku
Rok za prijavu: 18.9.2025.
 
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA LJUDSKE POTENCIJALE ILI SPECIJALIST (m/ž) 
Ljudski potencijali
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme 
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Sudjeluje u donošenju strateških odluka HBOR-a
  • Samostalno izrađuje opise poslova, sudjeluje u definiranju makro i mikroorganizacije HBOR-a, evaluaciji radnih mjesta i sustavu plaća
  • Samostalno provodi postupke regrutacije i selekcije (testiranja, selekcijski intervjui) te predlaže unaprijeđena istih
  • Samostalno upravlja sustavom praćenja radne učinkovitosti, praćenja i razvoja kompetencija radnika i sustavom nagrađivanja i motiviranja radnika te predlaže unapređenja istih
  • Samostalno obrađuje i analizira podatke o provedenom praćenju radnog učinka, kompetencija i nagrađivanja te na temelju rezultata analize daje zaključke, prijedloge poboljšanja i preporuke
  • Koordinira i nadzire provedbu sustava praćenja i ocjenjivanja radne uspješnosti, razvoja kompetencija i nagrađivanja radnika
  • Samostalno ispituje i definira razvojne potrebe radnika i na temelju njih planira razvojne programe (procjene radnika, mentorstvo i coaching, usavršavanje i obrazovanje)
  • Provodi edukativne i razvojne programe za radnike
  • Samostalno obrađuje i analizira podatke o provedenom usavršavanju te na temelju rezultata analize daje zaključke, prijedloge poboljšanja i preporuke
  • Osmišljava, planira i provodi razna ispitivanja organizacijske učinkovitosti i organizacijskog zdravlja (organizacijske klime, radnog zadovoljstva i drugih pokazatelja) te donosi zaključke i daje preporuke na temelju rezultata ispitivanja organizacijske učinkovitosti i organizacijskog zdravlja (organizacijske klime, radnog zadovoljstva i drugih pokazatelja)
  • Izrađuje prijedlog plana korištenja godišnjih odmora te vodi evidenciju godišnjih odmora i plaćenih dopusta
  • Surađuje s menadžmentom na razvoju njihovih menadžerskih kompetencija
  • Daje stručnu podršku menadžmentu u razvoju timova i timskog načina rada
  • Daje stručnu podršku menadžmentu pri donošenju svih poslovnih odluka, osobito onih vezanih za upravljanje ljudskim potencijalima
  • Obavlja poslove vezane uz zdravstveno i mirovinsko osiguranje radnika
  • Izrađuje ugovore o radu i ugovore o stručnom usavršavanju i obrazovanju
  • Planira i organizira razna događanja za radnike
  • Ažurira informacijski sustav ljudskih potencijala u svojem djelokrugu odgovornosti te predlaže razvojne promjene informacijskog sustava ljudskih potencijala u svojem djelokrugu odgovornosti
  • Priprema sve potrebne prijedloge i izvješća za Upravu iz svog djelokruga rada
  • Prati pravne propise iz svog djelokruga rada te sudjeluje u izradi normativnih akata
  • Samostalno vodi proces upravljanja promjenama i inicira poslovne promjene
  • Savjetovanjem i kontrolom osigurava dosljedno provođenje svih politika upravljanja ljudskim potencijalima
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, pravnog, psihologijskog ili drugog odgovarajućeg  smjera)
  • Prednost: smjer psihologija, pod uvjetom dostave dokaza o priznatom pravu na obavljanje psihološke djelatnosti
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za ljudske potencijale odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
  • Poželjno radno iskustvo od najmanje 2 godine u ljudskim potencijalima
  • Analitičke sposobnosti
  • Sagledavanje šire slike
  • Usmjerenost na detalje
  • Organizacijske vještine
  • Komunikacijske vještine
  • Prezentacijske vještine
  • Vještine savjetovanja
  • Vještine pregovaranja
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome
  • Posebno za psihologe: Dokaz o priznatom pravu na obavljanje psihološke djelatnosti
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 18.9.2025.
 
 


Razgovor s odabranim kandidatima:
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata:
Stručno testiranje odabranih kandidata: 

Rok za prijavu: 15.9.2025.
 
SURADNIK ZA POSLOVE KREDITNE ADMINISTRACIJE ILI STRUČNI SURADNIK ZA POSLOVE KREDITNE ADMINISTRACIJE (m/ž)
Odjel kreditne administacije
Direkcija podrške kreditiranju
Sektor poslovne podrške

1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Unosi podatke kreditnog/garancijskog spisa u aplikacije
  • Sudjeluje u izradi ugovora o kreditu,
  • Sudjeluje u izradi i evidentiranju instrumenata osiguranja,
  • Unosi podatke vezano uz popratna izvješća i aplikacije,
  • Sudjeluje u izradi analiza i izvješća iz djelokruga Odjela,
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje SSS (ekonomskog, pravnog ili drugog odgovarajućeg smjera) za radno mjesto suradnika/ce za poslove kreditne administracije o ili najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog, pravnog ili drugog odgovarajućeg smjera) za radno mjesto stručnog/e suradnika/ce za poslove kreditne administracije
  • Najmanje 1 godina radnog iskustva za radno mjesto suradnika/ce za poslove kreditne administracije ili najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručnog/e suradnika/ce za poslove kreditne administracije
  • Komunikacijske vještine
  • Organizacijske vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno radno iskustvo na poslovima kreditne administracije u kreditnoj ili sličnoj financijskoj instituciji
  • Poželjno znanje naprednog Excela (Power BI)
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 15.9.2025.
 


Rok za prijavu: 15.9.2025.
 
STRUČNI SURADNIK ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA PLAN, ANALIZU I IZVJEŠĆIVANJE (m/ž)
Odjel plana i analize
Direkcija kontrolinga
Sektor financija i računovodstva

1 izvršitelj na određeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Surađuje u izradi metodologija i procedura procesa i poslova iz svoje poslovne domene te ih trajno usklađuje s izmjenama u poslovnim procesima,
  • Koordinira prikupljanje podataka za izradu godišnjeg plana priljeva i odljeva,
  • Izrađuje godišnji i višegodišnji plan priljeva i odljeva,
  • Izrađuje godišnji i višegodišnji financijski plan kao i segmentirane planove,
  • Izrađuje projekcije, prezentacije i ostale dokumente za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima,
  • Izrađuje izvješća o ostvarenju pozicija iz financijskog plana u odnosu na planirane veličine,
  • Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuju procesi planiranja i koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi,
  • Predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne podrške nadležnom voditelju Odjela/direktoru Direkcije,
  • Surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svog djelokruga rada,
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera) za radno mjesto stručni suradnik za plan, analizu i izvješćivanje, odnosno najmanje VSS/mag.(ekonomskog smjera) za radno mjesto samostalni stručni suradnik za plan, analizu i izvješćivanje,
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručni/a suradnik/ica za plan, analizu i izvješćivanje, odnosno najmanje 3 godine za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ica za plan, analizu i izvješćivanje,
  • Poznavanje zakona i propisa RH iz poslovnog područja i Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja,
  • Organizacijske vještine,
  • Kreativnost/inovativnost,
  • Sklonost timskom radu,
  • Poznavanje hrvatskog i engleskog jezika u govoru i pismu,
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office),
  • Analitičke vještine uz razumijevanje financijskih,
  • Poželjno znanje naprednog Excela (Power BI),
  • Poželjno razumijevanje procesa planiranja u financijskoj industriji.
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 15.9.2025.



Rok za prijavu: 11.9.2025.

SURADNIK ZA ANALITIČKO KNJIGOVODSTVO (m/ž) 
Odjel analitičkog knjigovodstva poslova kreditiranja
Direkcija analitičkog knjigovodstva
Sektor poslovne podrške
  
1 izvršitelj na određeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Evidentira i knjiži poslovne promjene u analitičkim knjigovodstvenim evidencijama u domeni poslova odjela
  • Obavlja verifikaciju svih odrednica osnovnih ugovora o kreditu unesenih u analitičku evidenciju po svakoj pojedinoj partiji
  • Obavlja obračune, evidentira i knjiži redovna zaduženja, zateznu kamatu, nedospjele kamate, naknade, iskorištenost kredita, iskorištenost okvira za izdavanje garancija i akreditiva, zaduženja i uplatu subvencioniranih kamata, knjiži prijenos kredita u otplatu te izrađuje planove otplate, knjiži tečajnu revalorizaciju, tečajne razlike, sudske troškove, izdane vrijednosne papire, FX transakcije i derivative, kupljene vrijednosne papire i udjele u investicijskim fondovima, promjene FER vrijednosti financijskih instrumenata
  • Evidentira i knjiži dnevne izvode i interne naloge u domeni svoje poslovne funkcije te kontrolira naplate dospjelih potraživanja i obveza
  • Izrađuje i kontrolira temeljnice analitičkih evidencija za Glavnu knjigu i/ili Glavne knjige poslova u ime i za račun nalogodavca i ažurno arhivira svu potrebnu i vjerodostojnu dokumentaciju te obavlja mjesečno usklađivanje
  • Izrađuje i upućuje obavijesti klijentima po svim poslovima odjela
  • Kontrolira izvode inozemnih banaka, knjiži troškove i kamate po računima na temelju primljenih SWIFT poruka te usklađuje stanja
  • Kontrolira obračune i ispostavljene račune od strane banaka-vjerovnika
  • Izrađuje i šalje izvatke otvorenih stavaka dužnicima i vjerovnicima radi usklađenja, redovno i na zahtjev komitenata
  • Priprema i izrađuje pomoćne liste za potrebe provođenja godišnjeg popisa
  • Priprema i šalje podatke za izradu izvješća za radne odbore i komisije i druge organizacijske jedinice HBOR-a, na zahtjev ili sukladno internim aktima
  • Izrađuje propisane dnevne i periodične izvještaje za HNB te ostale nadležne institucije/agencije te po potrebi s njima surađuje
  • Surađuje s dužnicima i vjerovnicima radi izmirenja potraživanja odnosno obveza
  • Provodi odredbe zakona i ostalih propisa kojima se uređuje poslovanje HBOR-a te internih akata iz svoje nadležnosti i odgovornosti
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog voditelja/rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje SSS (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 1 godina radnog iskustva
  • Usmjerenost na detalje
  • Analitičke vještine
  • Sklonost samostalnom radu
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 11.9.2025.


Stručno testiranje odabranih kandidata: 16.9.-19.9.2025.
Rok za prijavu: 8.9.2025.
 
SURADNIK ILI STRUČNI SURADNIK ZA IZVJEŠĆIVANJE (m/ž)
Služba izvješćivanja
Sektor kreditiranja
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Priprema i izrađuje evidenciju dnevnih potreba za isplatama iz kredita
  • Prikuplja podatke, vodi evidenciju te izrađuje mjesečne i ostale izvještaje o kreditnoj/garancijskoj aktivnosti
  • Prati i vodi evidenciju o suradnji s poslovnim bankama na provođenju kreditnih programa
  • Sudjeluje u pripremi planiranja i praćenja kreditne aktivnosti
  • Vodi brigu o ažuriranju izmjena postojećih programa i uvođenju novih na intranet/Internet stranicama HBOR-a
  • Unosi podatke u bazu podataka
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje SSS (ekonomskog smjera) za radno mjesto suradnika za izvješćivanje, odnosno najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera) za radno mjesto stručnog suradnika za izvješćivanje
  • Najmanje 1 godina radnog iskustva za radno mjesto suradnika za izvješćivanje, odnosno najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručnog suradnika za izvješćivanje
  • Analitičke vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)

Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 8.9.2025.


 



Stručno testiranje odabranih kandidata: 12.9.-17.9.2025.
Rok za prijavu: 8.9.2025.
 
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA KREDITIRANJE ILI SPECIJALIST (m/ž)
Odjel za gospodarstvo
Direkcija za strukturirana financiranja
Sektor kreditiranja
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Kontaktira i koordinira rad s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za kreditiranje i akreditivno-garantno poslovanje
  • Samostalno i u suradnji s drugim organizacijskim jedinicama HBOR-a provodi procese ocjenjivanja potreba i sposobnosti klijenta, strukture projekta, predlaže izvore financiranja te strukturu i uvjete kredita/garancija/akreditiva
  • Koordinira i organizira poslove s ostalim organizacijskim jedinicama za utvrđivanje ocjene kreditne sposobnosti klijenta, projekta i osiguranja, kao i poslove praćenja klijenta do konačne otplate kredita/prestanka važenja garancija/akreditiva i povrata instrumenata osiguranja
  • Utvrđuje uvjete kredita/garancije/akreditiva
  • Samostalno vodi i koordinira cjelokupan proces obrade kredita, garancije, akreditiva
  • Organizira i samostalno vodi brigu o osiguranju kredita/garancije/akreditiva
  • Po potrebi, izrađuje ugovore ili provodi kontrolu ugovora o kreditu, garanciji, akreditivu
  • Organizira i samostalno priprema prijedloge za odobrenje kredita/garancija
  • Koordinira isplatu te provodi administrativnu kontrolu prije korištenja kredita odnosno isplate po garanciji/akreditivu
  • Sudjeluje u namjenskoj kontroli korištenja kredita
  • Organizira i vodi brigu o otplati kredita te organizira praćenje klijenta i daje osvrt na poslovanje klijenta
  • Prati uvjete kreditiranja na domaćem tržištu, uočava potrebe klijenata za novim proizvodima u financiranju i predlaže poboljšanja kreditnih, garancijskih, akreditivnih programa ili inicira donošenje novih
  • Samostalno priprema i izrađuje akte, procedure, tehnologije i metode rada
  • Aktivno se uključuje i inicira sudjelovanje na raznim skupovima, seminarima i konferencijama koje organizira HBOR
  • Priprema i izrađuje razna izvješća i prezentacije, te po potrebi održava prezentacije
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog voditelja/direktora Direkcije, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za kreditiranje odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
  • Vještine upravljanja odnosom s klijentom
  • Komunikacijske vještine
  • Analitičke vještine
  • Organizacijske vještine
  • Prezentacijske vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno posjedovanje vozačke dozvole B kategorije
  • Poželjno iskustvo u bankarstvu
  • Poželjno iskustvo u kreditiranju pravnih osoba (projektno financiranje)
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 

Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 8.9.2025.
 



Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 8.9.2025. - 11.9.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 21.7.2025., 27.8.2025.
Rok za prijavu: 14.7.2025.

 
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA UPRAVLJANJE PROCESIMA ILI SPECIJALIST (m/ž)
Direkcija upravljanja projektima
Sektor strategije
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • samostalno surađuje s ključnim vlasnicima procesa u cijeloj organizaciji kako bi se planirali, vodili i provodili strateški procesi, politike i procedure za unapređenje poslovanja
  • posao obavlja koristeći podatke prikupljene intervjuima, analizama dokumenata, radionicama, opisima poslovnih procesa
  • služi se alatima za modeliranje poslovnih procesa
  • procjenjuje prikupljene informacije iz višestrukih izvora, koristi raščlanjene informacije sa svih razina, koristi novo kreirane informacije općenitog razumijevanja te obrađuje korisničke zahtjeve
  • samostalno procjenjuje podatke o procesima organizacije i analize poslovanja i procijenjene poteškoće te priprema prijedloge inicijativa koji će dovesti do veće produktivnosti i učinkovitosti
  • prati prikupljene mjerljive rezultate unapređenja procesa
  • povezuje rezultate analiza poslovnih procesa i komunicira s kolegama u informatici kako bi se tehnička rješenja uskladila s potrebama poslovanja
  • sudjeluje u radu poslovnih timova za procjenu trenutnog stanja i izradu nacrta budućeg stanja poslovnih sposobnosti i procesa kako bi se postigli poslovni ciljevi i učinkovite aktivnosti
  • Samostalno istražuje i djelotvorno koristi najbolje mogućnosti i procese iz drugih djelatnosti kako bi inicijative mogle ishoditi rješenja i prednosti za poslovanje
  • Osigurava da svi stari i novi procesi budu dokumentirani u okviru svoje domene rada
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, tehničkog, matematičkog, informatičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za upravljanje procesima odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poznavanje programskih alata za modeliranje poslovnih procesa (ARIS)
  • Analitičke vještine
  • Komunikacijske i organizacijske vještine
  • Inovativnost i kreativnost
  • Pedantnost i točnost
Prednosti:
  • Iskustvo u dizajniranju procesa
  • Poznavanje područja upravljanja poslovnim procesima
  • Poželjno poznavanje metodologije za vođenje projekata
  • Poznavanje izrade macroa u MS Officeu
  • Poželjno iskustvo rada u banci
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 14.7.2025.



Razgovor s odabranim kandidatima: 29.08.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 25.07.-28.07.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 11.07.- 16.07.2025.
Rok za prijavu: 3.7.2025.

 
STRUČNI SURADNIK ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA KREDITIRANJE (m/ž)
Odjel za mikro poduzetnike
Direkcija za mikro, mala i srednja poduzeća
Sektor kreditiranja

 2 izvršitelja na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Kontaktira s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za kreditiranje/izdavanje garancija/akreditiva,
  • Ocjenjuje potrebe i sposobnosti klijenta, strukturu projekta, predlaže izvore financiranja te strukturu i uvjete kredita/garancije/akreditiva,
  • S ostalim organizacijskim jedinicama koordinira poslove za utvrđivanje ocjene kreditne sposobnosti klijenta, projekta i osiguranja, kao i poslove praćenja klijenta do konačne otplate kredita ili prestanka važenja garancije i povrata instrumenata osiguranja,
  • Vodi cjelokupni proces obrade kredita/garancije/akreditiva,
  • Vodi brigu o osiguranju kredita/garancije/akreditiva,
  • Po potrebi, izrađuje ugovore ili provodi kontrolu ugovora o kreditu/garanciji/akreditivu,
  • Sudjeluje u namjenskoj kontroli korištenja kredita,
  • Priprema prijedloge za odobrenje kredita/garancija/akreditiva,
  • Koordinira isplatu te provodi administrativnu kontrolu prije korištenja kredita odnosno isplate po garanciji/akreditivu,
  • Vodi brigu o otplati kredita i kontrolira poslovanje klijenta,
  • Prati potrebe klijenata i predlaže poboljšanja kreditnih/garancijskih/akreditivnih programa ili donošenje novih,
  • Prati te sudjeluje u pripremi i izradi akata, procedura, tehnologija i metoda rada,
  • Sudjeluje u pripremi raznih izvješća i prezentacija,
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera) za radno mjesto stručni/a suradnik/ca za kreditiranje ili VSS/mag. (ekonomskog smjera) za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za kreditiranje,
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručni/a suradnik/ca za kreditiranje ili najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za kreditiranje,
  • Vještine upravljanja odnosom s klijentom,
  • Komunikacijske vještine,
  • Analitičke vještine,
  • Prezentacijske vještine,
  • Pedantnost i točnost,
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu,
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office),
  • Poželjno posjedovanje vozačke dozvole B kategorije,
  • Poželjno radno iskustvo u bankarstvu,
  • Poželjno radno iskustvo u kreditiranju pravnih osoba.
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 3.7.2025.



Razgovor s odabranim kandidatima: 22.07.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 11.07.-14.07.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 01.07.-03.07.2025.
Rok za prijavu: 23.06.2025.
 
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA UPRAVLJANJE PROIZVODIMA ILI SPECIJALIST  (m/ž)
Odjel upravljanja proizvodima
Direkcija razvoja i upravljanja proizvodima
Sektor strategije

 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Samostalno surađuje s ostalim Direkcijama, kako bi se omogućilo praćenje korištenja kreditnih programa
  • Razvija prodajni i kreditni proces putem osmišljavanja i izrade uputa, procedura,
  • obrazaca i drugih akata za provođenje programa kreditiranja, osigurava njihovu sistematizaciju i kategorizaciju te standardizaciju u primjeni
  • Samostalno analizira i kontrolira primjerenost kreditnih programa i prodajnih i kreditnih procesa te predlaže njihovu optimizaciju
  • Razvija metodologiju prodajnog procesa i alata koji će unaprijediti prodajni proces u suradnji s Sektorom kreditiranja
  • Samostalno i sustavno istražuje i analizira poslovne mogućnosti, pokreće inicijative i razvija nove ideje i pristupe u svrhu postizanja veće učinkovitosti prodajnog procesa u funkciji konkurentnosti
  • Inicira i vodi projekte i aktivnosti razvoja optimalnih distribucijskih kanala
  • Samostalno izrađuje stručne podloge i IT specifikacije za ubrzanje procesa odobravanja kredita (aplikativna podrška) po programima HBOR-a putem banaka
  • Samostalno analizira postojeće interne akte kreditnog poslovanja (kreditni prijedlozi, procedure, tehnologije, metode rada) i eksternu prateću dokumentaciju (kreditni zahtjevi i druga prateća dokumentacija) te sve druge akte važne za poslovanje, te poduzima aktivnosti za njihovo poboljšanje i unapređenje ili aktivnosti za izradu novih
  • Razvija metodologije i predlaže utvrđivanje indikatora za praćenje i vrednovanje uspješnosti kreditnih programa i procesa kreditiranja
  • Daje stručnu podršku u primjeni novih programa kreditiranja, modela financiranja i komplementarnih usluga nadležnim organizacijskim jedinicama Sektora kreditiranja
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog direktora, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za upravljanje proizvodima odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
  • Kreativnost i inovativnost
  • Proaktivnost
  • Komunikacijske vještine
  • Izvrsno pismeno izražavanje
  • Analitičke vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno:
    • Poznavanje kreditnih procesa i procesa rada unutar banke
    • Bankarsko iskustvo rada s korporativnim klijentima.
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 23.06.2025.