Selekcijski postupci u tijeku
Stručno testiranje odabranih kandidata: 18.9.2023., 19.9.2023.
Rok za prijavu na natječaj istekao je 4.9.2023.
u Direkciji poslovnih komunikacija i marketinga u Sektoru strategije
1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme
- Zaprima telefonske pozive i e-mail poruke i preusmjerava ih interno
- Daje informacije u skladu s unaprijed utvrđenim odgovorima u bazi pitanja i odgovora te pribavlja odgovore na nova pitanja
- Ažurira bazu pitanja i odgovora s novim upitima i odgovorima
- Surađuje sa zaposlenicima ostalih organizacijskih jedinica na redovitom ažuriranju baze pitanja i odgovora
- Prikuplja inicijative klijenata i potencijalnih klijenta za razvoj novih programa te predlaže uvođenje promjena
- Sudjeluje u rješavanju prigovora i izrađuje izvještaj
- Sudjeluje u razvoju kontakt centra i CRM sustava (sustava za upravljanje odnosima s klijentima i kampanjama)
- Mjeri efekte provedenih kampanji i priprema inicijative za promjene procesa, target skupina i proizvoda, sve s ciljem poboljšanja učinkovitosti
- Po potrebi sudjeluje u analizama dokumenata, radionicama i opisima poslovnih procesa u svrhu razvoja (alata) za upravljanje odnosima s klijentima
- Obavlja druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- Najmanje VŠS/bacc (ekonomskog, tehničkog, matematičkog, informatičkog, društvenog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručnog/e suradnika/ce za kontakt s klijentima odnosno najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalnog/e stručnog/e suradnika/ce za kontakt s klijentima
- Vještine upravljanja odnosom s klijentima
- Komunikacijske vještine
- Izvrsno pisano i usmeno izražavanje
- Analitičke vještine
- Inovativnost
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje alata za modeliranje poslovnih procesa
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 4.9.2023.
Psihologijsko testiranje: 21.7.2023.
Intervju s odabranim kandidatima: 17.7.2023.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 13.6.2023.
Rok za prijavu na natječaj istekao je 1.6.2023.
Stručni suradnik za kreditiranje ili samostalni stručni suradnik za kreditiranje (m/ž)
u Direkciji za restrukturiranja u Sektoru kreditiranja
1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:- Kontaktira s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za kreditiranje/izdavanje garancija
- Ocjenjuje potrebe i sposobnosti klijenta, strukturu projekta, predlaže izvore financiranja te strukturu i uvjete kredita
- S ostalim organizacijskim jedinicama koordinira poslove za utvrđivanje ocjene kreditne sposobnosti klijenta, projekta i osiguranja, kao i poslove praćenja klijenta do konačne otplate kredita ili prestanka važenja garancije i povrata instrumenata osiguranja
- Vodi cjelokupni proces obrade kredita
- Vodi brigu o osiguranju kredita/garancije,
- Priprema prijedloge za odobrenje kredita/garancija te izrađuje ugovore
- Provodi korištenje kredita i izdaje garancije
- Vodi brigu o otplati kredita i kontrolira poslovanje klijenta
- Prati potrebe klijenata i predlaže poboljšanja kreditnih/garancijskih programa ili donošenje novih
- Prati te sudjeluje u pripremi i izradi akata, procedura, tehnologija i metoda rada
- Sudjeluje u pripremi raznih izvješća i prezentacija
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 2 godine radnog iskustva
- Vještine upravljanja odnosom s klijentom
- Komunikacijske vještine
- Analitičke vještine
- Organizacijske vještine
- Prezentacijske vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno iskustvo u poslovima odobravanja kredita i obradi reprograma / restrukturiranja kredita
- Poželjno poznavanje financijske analize
- Poželjno posjedovanje vozačke dozvole B kategorije
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju. Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 1.6.2023.
DIREKTOR SEKTORA (m/ž)
Sektor poslovne podrške
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme uz imenovanje na mandatno razdoblje
Radni zadaci:
- upravljanje Sektorom poslovne podrške zaduženim za kreditnu administraciju i korištenje kredita za gospodarstvo, pozadinske poslove riznice, upravljanje nekretninama, voznim parkom, pisarnicom i arhivom, stjecanje, zakup i prodaju nekretnina
- organizacija i koordinacija poslovanja Sektora poslovne podrške te uredno i pravodobno izvršavanje poslova iz svoga djelokruga
- vođenje brige i odgovornost za zakonitost rada i poslovanja Sektora poslovne podrške
- planiranje, organiziranje, definiranje i unaprjeđenje procesa, pravila rada, uloga i ciljeva Sektora poslovne podrške, uključujući pripadajuću dokumentaciju (upute, pravilnici, smjernice i sl.)
- davanje smjernica i uputa te kontrola nižih organizacijskih jedinica u izvršenju povjerenih poslova i zadataka
- organizacija i izrada uputa za rad i drugih internih propisa kojima se regulira poslovanje Sektora poslovne podrške
- donošenje pojedinačnih odluka iz okvira Sektora poslovne podrške
- upravljanje ljudskim potencijalima Sektora poslovne podrške
- povećanje ugleda HBOR-a
- obavljanje i drugih poslova za koje je dobio/la posebna ovlaštenja.
- Najmanje VSS/mag.
- Najmanje 5 godina radnog iskustva
- Poželjno 10 godina radnog iskustva u bankarskom sektoru
- Poželjno 5 godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima u bankarskom sektoru
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Komunikacijske vještine
- Organizacijske vještine
- Prezentacijske vještine
- Pregovaračke vještine
- Visoka motiviranost za navedeno radno mjesto
- Poželjno poznavanje kreditnog procesa i kreditne administracije
- Poželjno poznavanje područja poslovanja s nekretninama i/ili upravljanja nekretninama
- Poželjno poznavanje pravnog i zakonodavnog okvira u poslovanju s pravnim osobama
- Poželjno znanje iz područja financija i računovodstva te nabave
- Poželjno posjedovanje vozačke dozvole B kategorije.
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
Rok za prijavu na natječaj istekao je 30.3.2023.
STRUČNI SURADNIK ZA POSLOVE PODRŠKE KORIŠTENJU KREDITA ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA POSLOVE PODRŠKE KORIŠTENJU KREDITA (m/ž)
u Odjelu podrške korištenju kredita, Direkciji podrške kreditiranju
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Zaprima i evidentira kredit za početak korištenja kredita
- Otvara i vodi kreditni spis korištenja kredita
- Provjerava provedeno osiguranje kredita
- Provjerava uvjete korištenja kredita
- Prikuplja, priprema i obavlja osnovnu obradu dokumentacije uz zahtjev za korištenje sredstava
- Izrađuje i verificira naloge za plaćanje
- Samostalno provodi aktivnosti vezano za korištenje kredita putem poslovnih banaka
- Prati korištenja kredita zajedno sa drugim organizacijskim jedinicama
- Šalje obavijesti o izvršenom korištenju kredita
- Priprema izvješća o korištenju kredita,
- Kontrolira namjensko korištenje kredita,
- Upisuje plan korištenja kredita
- Sudjeluje u pripremi i izradi akata, procedura, tehnologija, metoda rada i drugih dokumenata/poslova iz djelokruga Odjela,
- Sudjeluje u izradi analiza i izvješća iz djelokruga Odjela
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog ruko/voditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog, pravnog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Najmanje 2 godine radnog iskustva
- Organizacijske vještine
- Analitičke vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Rok za prijavu na natječaj istekao je 30.3.2023.
STRUČNI SURADNIK ZA PLAN, ANALIZU I IZVJEŠĆIVANJE – PRIPRAVNIK (m/ž)
Odjel izvješćivanja
Direkcija upravljačkog računovodstva
u Sektoru računovodstva
1 izvršitelj na određeno vrijeme od 1 godine
Radni zadaci i odgovornosti:- Surađuje u izradi metodologija i procedura procesa i poslova iz svoje poslovne domene te ih trajno usklađuje s izmjenama u poslovnim procesima
- Koordinira prikupljanje podataka za izradu godišnjeg plana priljeva i odljeva
- Izrađuje godišnji i višegodišnji plan priljeva i odljeva
- Izrađuje godišnji i višegodišnji financijski plan kao i segmentirane planove
- Izrađuje projekcije, prezentacije i ostale dokumente za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima
- Izrađuje izvješća o ostvarenju pozicija iz financijskog plana u odnosu na planirane veličine
- Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuje politika kamata te koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi
- Izrađuje analize i izvješća za potrebe upravljanja aktivom i pasivom za Upravljanje rizicima te za nadležna tijela i odbore (rizik likvidnosti, valutni rizik, kamatni rizik, kreditni rizik)
- Izrađuje propisana financijska izvješća za unutarnje i vanjske korisnike
- Trajno prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a te Međunarodne standarde financijskog izvještavanja i ostale propise iz svog djelokruga rada
- Predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne programske podrške nadležnom voditelju Odjela/rukovoditelju Direkcije
- Surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svog djelokruga rada
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
- Bez radnog iskustva u zanimanju za koje se osoba školovala
- Poznavanje zakona i propisa RH iz poslovnog područja i Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja
- Analitičke vještine uz razumijevanje financijskih pokazatelja
- Organizacijske vještine
- Kreativnost/inovativnost
- Sklonost timskom radu
- Sistematičnost u radu
- Sposobnost rada u stresnim situacijama
- Visoka razina odgovornosti za rad
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno: znanje naprednog Excela (Power BI)
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA UPRAVLJANJE PROIZVODIMA (m/ž)
u Odjelu upravljanja proizvodima u Direkciji razvoja i upravljanja proizvodima u Sektoru strategije
1 izvršitelj na određeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:- Razvija prodajni i kreditni proces putem osmišljavanja i izrade uputa, procedura, obrazaca i drugih akata za provođenje programa kreditiranja, osigurava njihovu sistematizaciju i kategorizaciju te standardizaciju u primjeni
- Samostalno surađuje s ostalim Direkcijama, kako bi se omogućilo praćenje korištenja kreditnih programa
- Samostalno analizira i kontrolira primjerenost kreditnih programa i prodajnih i kreditnih procesa te predlaže njihovu optimizaciju
- Razvija metodologiju prodajnog procesa i alata koji će unaprijediti prodajni proces u suradnji s Sektorom kreditiranja
- Samostalno i sustavno istražuje i analizira poslovne mogućnosti, pokreće inicijative i razvija nove ideje i pristupe u svrhu postizanja veće učinkovitosti prodajnog procesa u funkciji konkurentnosti
- Inicira i vodi projekte i aktivnosti razvoja optimalnih distribucijskih kanala
- Samostalno izrađuje stručne podloge i IT specifikacije za za ubrzanje procesa odobravanja kredita (aplikativna podrška) po programima HBOR-a putem banaka
- Samostalno analizira postojeće interne akte kreditnog poslovanja (kreditni prijedlozi, procedure, tehnologije, metode rada) i eksternu prateću dokumentaciju (kreditni zahtjevi i druga prateća dokumentacija) te sve druge akte važne za poslovanje, te poduzima aktivnosti za njihovo poboljšanje i unapređenje ili aktivnosti za izradu novih
- Razvija metodologije i predlaže utvrđivanje indikatora za praćenje i vrednovanje uspješnosti kreditnih programa i procesa kreditiranja
- Daje stručnu podršku u primjeni novih programa kreditiranja, modela financiranja i komplementarnih usluga nadležnim organizacijskim jedinicama Sektora kreditiranja
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- VSS/mag. (ekonomskog smjera)
- Minimalno 3 godine radnog iskustva
- Kreativnost i inovativnost
- Proaktivnost
- Komunikacijske vještine
- Izvrsno pismeno izražavanje
- Analitičke vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno: Poznavanje procesa i proizvoda poslovnog bankarstva
- Poželjno: Iskustvo u prodaji bankarskih proizvoda
- Poželjno: Poznavanje metoda i alata za analizu, modeliranje i upravljanje poslovnim procesima
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju,
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
- Usklađenost privatnog i poslovnog života
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 09.03.2023.
Rok za prijavu na natječaj istekao je 09.03.2023.
STRUČNI ANALITIČAR ZA FINANCIJSKE INSTITUCIJE I EKONOMSKA ISTRAŽIVANJA/
SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR ZA FINANCIJSKE INSTITUCIJE I EKONOMSKA ISTRAŽIVANJA/ (m/ž)
u Direkciji analize financijskih institucija i ekonomskih istraživanja u Sektoru analiza
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:- Utvrđuje profil rizičnosti financijskih institucija i njihove prihvatljivosti za suradnju
- Predlaže interni rejting domaćih i inozemnih banaka, odnosno domaćih leasing društava
- Sudjeluje pri izradi prijedloga limita izloženosti prema domaćim i inozemnim bankama odnosno domaćim leasing društvima
- Izrađuje i upravlja internim bazama podataka o poslovanju financijskih institucija s ciljem osiguravanja analitičke podloge za njihovu ocjenu i praćenje dinamike poslovanja
- Prati i analizira kretanja i trendove na domaćim i inozemnim bankovnim tržištima, odnosno domaćem leasing tržištu
- Prati pravila i regulatorne zahtjeva nacionalnih regulatora te na razini EU vezanih uz poslovanje financijskih institucija
- Izrađuje i upravlja internim bazama podataka koje služe kao podloga za makroekonomske analize i ekonomska istraživanja iz strateški prioritetnih područja djelovanja HBOR-a
- Sudjeluje u izradi analiza makroekonomskih kretanja i očekivanja te uvjeta na financijskim tržištima
- Sudjeluje u izradi ekonomskih analiza i istraživanja temeljem strateških inicijativa HBOR-a
- Sudjeluje u procjeni tržišnih jazova u identificiranim područjima od strateškog interesa za HBOR
- Izrađuje interne redovite i ad-hoc analize, izvještaje, planove, prezentacije te druge dokumente iz djelokruga Direkcije
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
- Minimalno 2 godine radnog iskustva
- Analitičke vještine
- Vještine pismenoga i usmenog izražavanja
- Pedantnost i točnost
- Sistematičnost
- Metodičnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno: dobro poznavanje odrednica rizičnog profila i poslovanja financijskih institucija, poglavito banaka
- Poželjno: dobro poznavanje kretanja na financijskim tržištima te makroekonomskih kretanja
- Poželjno: razvijene analitičke sposobnosti - koncizna analiza kompleksnih podataka iz različitih izvora
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju,
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
- Usklađenost privatnog i poslovnog života
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 09.03.2023.
Rok za prijavu na natječaj istekao je 09.03.2023.
Stručni suradnik za plan, analizu i izvješćivanje – pripravnik (m/ž)
Odjel plana i analize
Direkcija upravljačkog računovodstva
u Sektoru računovodstva
1 izvršitelj na određeno vrijeme od 1 godine
Radni zadaci i odgovornosti:
- Surađuje u izradi metodologija i procedura procesa i poslova iz svoje poslovne domene te ih trajno usklađuje s izmjenama u poslovnim procesima
- Koordinira prikupljanje podataka za izradu godišnjeg plana priljeva i odljeva
- Izrađuje godišnji i višegodišnji plan priljeva i odljeva
- Izrađuje godišnji i višegodišnji financijski plan kao i segmentirane planove
- Izrađuje projekcije, prezentacije i ostale dokumente za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima
- Izrađuje izvješća o ostvarenju pozicija iz financijskog plana u odnosu na planirane veličine
- Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuje politika kamata te koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi
- Izrađuje analize i izvješća za potrebe upravljanja aktivom i pasivom za Upravljanje rizicima te za nadležna tijela i odbore (rizik likvidnosti, valutni rizik, kamatni rizik, kreditni rizik)
- Izrađuje propisana financijska izvješća za unutarnje i vanjske korisnike
- Trajno prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a te Međunarodne standarde financijskog izvještavanja i ostale propise iz svog djelokruga rada
- Predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne programske podrške nadležnom voditelju Odjela/rukovoditelju Direkcije
- Surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svog djelokruga rada
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
- Bez radnog iskustva u zanimanju za koje se osoba školovala
- Analitičke vještine uz razumijevanje financijskih pokazatelja
- Organizacijske vještine
- Kreativnost/inovativnost
- Sklonost timskom radu
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno: znanje naprednog Excela (Power BI)
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017), da uz prijavu na javni natječaj, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 09.03.2023.
Intervju s odabranim kandidatima: 03.05.2023.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 20.03.2023., 21.3.2023.
Rok za prijavu na natječaj istekao je 09.03.2023.
SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR/SPECIJALIST (m/ž)
Direkcija kreditnih analiza
Sektoru analiza
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Samostalno analizira financijska izvješća i projekte te određuje klasu kreditnog rizika i predlaže financijski rejting
- Surađuje na izradi prijedloga za odobrenje kredita, prijedloga za rezervacije te održava pravnu i financijsku dokumentaciju u skladu s važećim procedurama i metodologijom
- Periodično obavlja financijsku analizu klijenata u procesu financijskog praćenja klijenata, predlaže revidirani kreditni rejting te izvještava kreditnog referenta
- Samostalno priprema i istražuje dostupne informacije o korisnicima
- Samostalno predlaže inovacije za poboljšanje tehnike analize
- Samostalno izrađuje izvješća potrebna tijelima HBOR-a
- Samostalno priprema prezentacije i pruža informacije o obavljenim analizama iz djelokruga rada svoje organizacijske jedinice
- Potiče rješavanje i predlaže rješenja poslovne problematike unutar svoje organizacijske jedinice
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva
- Analitičke vještine
- Komunikacijske vještine
- Organizacijske vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Prednost: izvrsno poznavanje financijske analize
- rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Prilikom prijave potrebno je priložiti potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju. Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 09.03.2023.
Rok za prijavu na natječaj istekao je 09.03.2023.
Samostalni stručni suradnik za ulaganja
u Direkciji ulaganja u Sektoru strategije
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:- Kontaktira i koordinira rad s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za financiranje/ulaganje
- Samostalno i u suradnji s ostalim djelatnicima HBOR-a provodi procese ocjenjivanja rejtinga projekata, ulaganja i fondova rizičnog kapitala, kao i poslove praćenja društava u
- Utvrđuje uvjete financiranja / ulaganja
- Samostalno vodi i koordinira cjelokupan proces pojedinog ulaganja
- Organizira i samostalno priprema prijedloge za odobrenje ulaganja te u suradnji sa Sektorom pravnih poslova, nabave i potpora izrađuje ugovore o financiranju / ulaganju
- Organizira i vodi praćenje fondova i daje osvrt na poslovanje klijenta za cijelo vrijeme poslovnog odnosa,
- Prati uvjete i mogućnosti financiranja na domaćem i stranom (europskom) tržištu, uočava potrebe tržišta za novim proizvodima u financiranju i predlaže poboljšanja postojećih programa ili inicira donošenje novih načina ulaganja,
- Samostalno priprema i izrađuje akte, procedure, tehnologije i metode rada
- Inicira sudjelovanje na raznim domaćim i međunarodnim skupovima, seminarima i konferencijama,
- Priprema i izrađuje izvješća i prezentacije iz djelokruga rada, te po potrebi održava prezentacije
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva
- Komunikacijske vještine
- Analitičke vještine
- Organizacijske vještine
- Prezentacijske vještine
- Pedantnost i točnost
- Izvrsno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno: iskustvo u provedbi i nadzoru provedbe EU programa
- Poželjno: iskustvo u radu s poduzetnicima u ranoj fazi razvoja poslovanja, komercijalizaciji inovacija, poduzetničkim inkubatorima i sl.
- Poželjno: iskustvo u radu s različitim oblicima vlasničkog financiranja i želja za nadogradnjom postojećih znanja i iskustava
- Poželjno: razumijevanje i poznavanje financijske analize
- Poželjno: razumijevanje pravnog okruženja i tržišta alternativnih izvora financiranja u Republici Hrvatskoj
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju,
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
- Usklađenost privatnog i poslovnog života