Selekcijski postupci u tijeku
Direkcija upravljanja projektima
Sektor strategije
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- samostalno surađuje s ključnim vlasnicima procesa u cijeloj organizaciji kako bi se planirali, vodili i provodili strateški procesi, politike i procedure za unapređenje poslovanja
- posao obavlja koristeći podatke prikupljene intervjuima, analizama dokumenata, radionicama, opisima poslovnih procesa
- služi se alatima za modeliranje poslovnih procesa
- procjenjuje prikupljene informacije iz višestrukih izvora, koristi raščlanjene informacije sa svih razina, koristi novo kreirane informacije općenitog razumijevanja te obrađuje korisničke zahtjeve
- samostalno procjenjuje podatke o procesima organizacije i analize poslovanja i procijenjene poteškoće te priprema prijedloge inicijativa koji će dovesti do veće produktivnosti i učinkovitosti
- prati prikupljene mjerljive rezultate unapređenja procesa
- povezuje rezultate analiza poslovnih procesa i komunicira s kolegama u informatici kako bi se tehnička rješenja uskladila s potrebama poslovanja
- sudjeluje u radu poslovnih timova za procjenu trenutnog stanja i izradu nacrta budućeg stanja poslovnih sposobnosti i procesa kako bi se postigli poslovni ciljevi i učinkovite aktivnosti
- Samostalno istražuje i djelotvorno koristi najbolje mogućnosti i procese iz drugih djelatnosti kako bi inicijative mogle ishoditi rješenja i prednosti za poslovanje
- Osigurava da svi stari i novi procesi budu dokumentirani u okviru svoje domene rada
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, tehničkog, matematičkog, informatičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za upravljanje procesima odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poznavanje programskih alata za modeliranje poslovnih procesa (ARIS)
- Analitičke vještine
- Komunikacijske i organizacijske vještine
- Inovativnost i kreativnost
- Pedantnost i točnost
- Iskustvo u dizajniranju procesa
- Poznavanje područja upravljanja poslovnim procesima
- Poželjno poznavanje metodologije za vođenje projekata
- Poznavanje izrade macroa u MS Officeu
- Poželjno iskustvo rada u banci
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
- Životopis
- Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
- Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
- Presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 14.7.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 13.07.- 16.07.2025.
Rok za prijavu: 3.7.2025.
Odjel plana i analize
Direkcija kontrolinga
Sektor financija i računovodstva
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Samostalno izrađuje metodologije i procedure procesa i poslova iz svoje poslovne domene i kontrolira njihovu primjenu te usklađuje izmjene
- Samostalno koordinira, sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog financijskog plana i njegovih izmjena i dopuna
- Samostalno koordinira, sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog projekcija, prezentacija i ostalih dokumenata za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima
- Samostalno sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog akata kojima se utvrđuju procesi planiranja
- Samostalno koordinira, sudjeluje u izradi i kontrolira propisane financijske izvještaje za unutarnje i vanjske korisnike
- Samostalno predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne podrške nadležnom voditelju Odjela/direktoru Direkcije
- Samostalno surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svojeg djelokruga rada te organizira primjenu novih programskih rješenja
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za plan, analizu i izvješćivanje odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
- Poznavanje zakona i propisa RH iz poslovnog područja i Međunarodnih standarda
- financijskog izvještavanja
- Inicijativa i visok stupanj kreativnosti/inovativnosti
- Organizacijske vještine
- Komunikacijske i prezentacijske vještine
- Sklonost timskom radu
- Poznavanje hrvatskog i engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno znanje naprednog Excela (Power BI)
- Poželjno razumijevanje procesa planiranja u financijskoj industriji.
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
- Životopis
- Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
- Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
- Presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 3.7.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 09.07.- 14.07.2025.
Rok za prijavu: 3.7.2025.
Odjel plana i analize
Direkcija kontrolinga
Sektor financija i računovodstva
1 izvršitelj na određeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Surađuje u izradi metodologija i procedura procesa i poslova iz svoje poslovne domene te ih trajno usklađuje s izmjenama u poslovnim procesima,
- Koordinira prikupljanje podataka za izradu godišnjeg plana priljeva i odljeva,
- Izrađuje godišnji i višegodišnji plan priljeva i odljeva,
- Izrađuje godišnji i višegodišnji financijski plan kao i segmentirane planove,
- Izrađuje projekcije, prezentacije i ostale dokumente za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima,
- Izrađuje izvješća o ostvarenju pozicija iz financijskog plana u odnosu na planirane veličine,
- Surađuje u izradi te izmjenama i dopunama prijedloga akata kojima se utvrđuju procesi planiranja i koordinira radom organizacijskih jedinica pri njihovoj izradi,
- Predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne podrške nadležnom voditelju Odjela/direktoru Direkcije,
- Surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svog djelokruga rada,
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera) za radno mjesto stručni suradnik za plan, analizu i izvješćivanje, odnosno najmanje VSS/mag.(ekonomskog smjera) za radno mjesto samostalni stručni suradnik za plan, analizu i izvješćivanje,
- Najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručni/a suradnik/ica za plan, analizu i izvješćivanje, odnosno najmanje 3 godine za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ica za plan, analizu i izvješćivanje,
- Poznavanje zakona i propisa RH iz poslovnog područja i Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja,
- Organizacijske vještine,
- Kreativnost/inovativnost,
- Sklonost timskom radu,
- Poznavanje hrvatskog i engleskog jezika u govoru i pismu,
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office),
- Analitičke vještine uz razumijevanje financijskih,
- Poželjno znanje naprednog Excela (Power BI),
- Poželjno razumijevanje procesa planiranja u financijskoj industriji.
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
- Životopis
- Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
- Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
- Presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 3.7.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 11.07.- 16.07.2025.
Rok za prijavu: 3.7.2025.
Odjel za mikro poduzetnike
Direkcija za mikro, mala i srednja poduzeća
Sektor kreditiranja
2 izvršitelja na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Kontaktira s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za kreditiranje/izdavanje garancija/akreditiva,
- Ocjenjuje potrebe i sposobnosti klijenta, strukturu projekta, predlaže izvore financiranja te strukturu i uvjete kredita/garancije/akreditiva,
- S ostalim organizacijskim jedinicama koordinira poslove za utvrđivanje ocjene kreditne sposobnosti klijenta, projekta i osiguranja, kao i poslove praćenja klijenta do konačne otplate kredita ili prestanka važenja garancije i povrata instrumenata osiguranja,
- Vodi cjelokupni proces obrade kredita/garancije/akreditiva,
- Vodi brigu o osiguranju kredita/garancije/akreditiva,
- Po potrebi, izrađuje ugovore ili provodi kontrolu ugovora o kreditu/garanciji/akreditivu,
- Sudjeluje u namjenskoj kontroli korištenja kredita,
- Priprema prijedloge za odobrenje kredita/garancija/akreditiva,
- Koordinira isplatu te provodi administrativnu kontrolu prije korištenja kredita odnosno isplate po garanciji/akreditivu,
- Vodi brigu o otplati kredita i kontrolira poslovanje klijenta,
- Prati potrebe klijenata i predlaže poboljšanja kreditnih/garancijskih/akreditivnih programa ili donošenje novih,
- Prati te sudjeluje u pripremi i izradi akata, procedura, tehnologija i metoda rada,
- Sudjeluje u pripremi raznih izvješća i prezentacija,
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera) za radno mjesto stručni/a suradnik/ca za kreditiranje ili VSS/mag. (ekonomskog smjera) za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za kreditiranje,
- Najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručni/a suradnik/ca za kreditiranje ili najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za kreditiranje,
- Vještine upravljanja odnosom s klijentom,
- Komunikacijske vještine,
- Analitičke vještine,
- Prezentacijske vještine,
- Pedantnost i točnost,
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu,
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office),
- Poželjno posjedovanje vozačke dozvole B kategorije,
- Poželjno radno iskustvo u bankarstvu,
- Poželjno radno iskustvo u kreditiranju pravnih osoba.
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
- Životopis
- Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
- Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
- Presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 3.7.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 11.07.-14.07.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 01.07.-03.07.2025.
Rok za prijavu: 23.06.2025.
Odjel upravljanja proizvodima
Direkcija razvoja i upravljanja proizvodima
Sektor strategije
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Samostalno surađuje s ostalim Direkcijama, kako bi se omogućilo praćenje korištenja kreditnih programa
- Razvija prodajni i kreditni proces putem osmišljavanja i izrade uputa, procedura,
- obrazaca i drugih akata za provođenje programa kreditiranja, osigurava njihovu sistematizaciju i kategorizaciju te standardizaciju u primjeni
- Samostalno analizira i kontrolira primjerenost kreditnih programa i prodajnih i kreditnih procesa te predlaže njihovu optimizaciju
- Razvija metodologiju prodajnog procesa i alata koji će unaprijediti prodajni proces u suradnji s Sektorom kreditiranja
- Samostalno i sustavno istražuje i analizira poslovne mogućnosti, pokreće inicijative i razvija nove ideje i pristupe u svrhu postizanja veće učinkovitosti prodajnog procesa u funkciji konkurentnosti
- Inicira i vodi projekte i aktivnosti razvoja optimalnih distribucijskih kanala
- Samostalno izrađuje stručne podloge i IT specifikacije za ubrzanje procesa odobravanja kredita (aplikativna podrška) po programima HBOR-a putem banaka
- Samostalno analizira postojeće interne akte kreditnog poslovanja (kreditni prijedlozi, procedure, tehnologije, metode rada) i eksternu prateću dokumentaciju (kreditni zahtjevi i druga prateća dokumentacija) te sve druge akte važne za poslovanje, te poduzima aktivnosti za njihovo poboljšanje i unapređenje ili aktivnosti za izradu novih
- Razvija metodologije i predlaže utvrđivanje indikatora za praćenje i vrednovanje uspješnosti kreditnih programa i procesa kreditiranja
- Daje stručnu podršku u primjeni novih programa kreditiranja, modela financiranja i komplementarnih usluga nadležnim organizacijskim jedinicama Sektora kreditiranja
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog direktora, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za upravljanje proizvodima odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
- Kreativnost i inovativnost
- Proaktivnost
- Komunikacijske vještine
- Izvrsno pismeno izražavanje
- Analitičke vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno:
- Poznavanje kreditnih procesa i procesa rada unutar banke
- Bankarsko iskustvo rada s korporativnim klijentima.
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
- Životopis
- Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
- Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
- Presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 23.06.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 02.-04.07.2025.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 23.06.-26.06.2025.
Odjel pravne podrške kreditiranju
Direkcija pravne podrške kreditiranju i informiranju
Sektor pravnih poslova i nabave
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- samostalno pruža pravnu podršku, uključujući pravne savjete i mišljenja, vezano uz poslove kreditiranja, informiranja, posebnog financiranja i naplate potraživanja te u ostalom poslovanju HBOR-a,
- sudjeluje u izradi pravne podloge za razvoj novih te izmjenu postojećih proizvoda i usluga HBOR-a,
- samostalno izrađuje ili pregledava tipske i pojedinačne ugovore i pravne akte, što uključuje ocjenu pravne valjanosti ugovora i drugih pravnih akata,
- samostalno analizira ugovornu dokumentaciju i predlaže odgovarajuće radnje radi zaštite prava HBOR-a u pojedinim poslovnim odnosima,
- samostalno zastupa HBOR i poduzima ostale radnje u postupcima pred nadležnim tijelima te surađuje s pravnim savjetnicima ili odvjetnicima koji savjetuju ili zastupaju HBOR,
- izrađuje ili pregledava dokumentaciju za zasnivanje i prestanak instrumenata osiguranja potraživanja (npr. sporazumi o zasnivanju zaloga, brisovna očitovanja),
- sudjeluje u izradi te izmjenama i dopunama internih akata HBOR-a,
- prati sudsku praksu i literaturu te s tim u vezi samostalno daje prijedloge za izmjenu ugovora i drugih akata,
- surađuje s drugim organizacijskim jedinicama,
- sudjeluje u tijelima, komisijama i povjerenstvima HBOR-a odnosno trećih osoba s kojima HBOR surađuje,
- podnosi potrebne izvještaje tijelima HBOR-a te drugim institucijama
- obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VSS/mag. (pravnog smjera)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za pravne poslove odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
- Položen pravosudni ispit
- Sklonost samostalnom radu
- Komunikacijske vještine
- Izvrsno pisano i usmeno izražavanje
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno: vozački ispit B kategorije
- Poželjno iskustvo rada na pravnim poslovima iz bankarskog sektora
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
- Životopis
- Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
- Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
- Presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 18.06.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 07.07. - 10.07.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 27.06.-01.07.2025.
Rok za prijavu: 18.06.2025.
Odjel međunarodne suradnje
Međunarodna i izvozna strategija
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Priprema prijedloge za Upravu iz svog djelokruga rada
- Priprema informacije, preglednike i sažetke o međunarodnim ustanovama i partnerima
- Predlaže uspostavu novih i održavanje postojećih poslovnih odnosa s međunarodnim ustanovama i partnerima u Republici Hrvatskoj i svijetu u sklopu rada Direkcije, a o kojima redovito priprema potrebne informacije
- Sudjeluje u pripremnim poslovima za sudjelovanje predsjednika i članova Uprave u izaslanstvima gospodarskih delegacija i na međunarodnim sastancima
- Samostalno obavlja i koordinira poslove i aktivnosti vezane uz zaključenje sporazuma o suradnji s inozemnim bankama i izvozno-kreditnim institucijama
- Istražuje i prikuplja podatke i prati prilike i mogućnosti kod međunarodnih partnera te ih povezuje s drugim organizacijskim jedinicama, a sukladno djelokrugu rada Direkcije
- Prikuplja podatke i priprema izvješća u domeni međunarodne suradnje te aktivno doprinosi radu Direkcije u poticanju izvoza
- Prati, upravlja i vodi suradnju s pojedinim partnerima po nalogu neposrednog rukovoditelja
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, pravnog ili filozofskog smjera)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za međunarodnu suradnju odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
- Izvrsno poznavanje engleskog jezika
- Poznavanje još jednog stranog jezika
- Komunikacijske vještine
- Organizacijske vještine
- Izvrsno pismeno i usmeno izražavanje
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Analitičke vještine
- Vještine timskog rada
- Vještine upravljanja odnosom s klijentima
- Poželjno iskustvo rada s međunarodnim subjektima
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
- Životopis
- Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
- Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
- Presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 18.06.2025.
Drugi krug razgovora s odabranim kandidatima: 08.07.2025.
Razgovor s odabranim kandidatima: 02.07.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 24.06. - 26.06.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 17.06.-23.06.2025.
Rok za prijavu: 05.06.2025.
Odjel stjecanja imovine
Direkcija održavanja i stjecanja imovine
Sektor strategije
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Obavlja administrativne poslove imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja
- Prikuplja, izrađuje i vodi tehničku dokumentaciju imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja
- Pruža tehničku podršku Povjerenstvu za prodaju imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja
- Obavlja poslove osiguranja imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja kod osiguravajućeg društva
- Sudjeluje u preuzimanju imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja i njenoj predaji kupcima po odlukama Uprave
- Vodi brigu o komunalnim priključcima i optimizaciji troškova energenata
- Obavlja redovne obilaske nekretnina i predlaže potrebne radove, te po potrebi priprema troškovnike radova
- Obavlja komunikaciju sa oglašivačima imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja
- Sudjeluje u izradi potrebnih izvještaja
- Sudjeluje u procesu prodaje imovine
- Priprema prijedlog Upravi za odabir kupca i način prodaje, te za prodaju imovine na kredit
- Izrađuje prijedlog nadležnim tijelima HBOR-a za imenovanje Povjerenstva za prodaju nekretnina te koordinira njegovim radom
- Inicira rješavanje poslovne problematike iz djelokruga rada Direkcije
- Obavlja i druge poslove po nalogu nadređenog a u skladu s naravi radnog mjesta
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Minimalno 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručni/a suradnik/ca, odnosno minimalno 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/ stručni/a suradnik/ca za imovinu
- Najmanje VŠS/bacc građevinskog, strojarskog, elektrotehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera za radno mjesto stručni/a suradnik/ca za imovinu odnosno najmanje VSS/mag građevinskog, arhitektonskog, strojarskog, elektrotehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za imovinu
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Tehničko-tehnološka znanja
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Usmjerenost na detalje
- Komunikacijske vještine
- Vozačka dozvola B kategorije
- Poželjno radno iskustvo na poslovima koji su vezani za upravljanje nekretninama
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
- Životopis
- Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
- Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
- Presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 05.06.2025.
Drugi krug razgovora s odabranim kandidatima: 8.7.2025.
Razgovor s odabranim kandidatima: 3.7.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 23.6.-26.6.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 12.6.-16.6.2025.
Rok za prijavu: 05.06.2025.
Odjel upravljanja i održavanja imovine
Direkcija održavanja i stjecanja imovine
Sektor strategije
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Tekuće održavanje objekata
- Obavlja zemljane i vrtne radove u okućnicama kod objekata HBOR-a
- Sastavlja i rastavlja montažne dijelove opreme i namještaja
- Obavlja preinake ili opremanje prostora, jednostavnije izmjene i obnove
- Uklanja namještaj/uređaje s rastavljanjem - demontaža
- Povremeno i periodično održava zidove i stolariju - bojanje i čišćenje
- Odvodnja - popravak instalacija, odčepljivanje odvoda i sl.
- Čisti snijeg i posipa solju pločnik na ulazu i ispred svakog objekta
- Prenosi namještaj, uređaje i druge stvari pri selidbi zaposlenika u druge prostorije
- Obavlja poslove uništavanja dokumentacije na odgovarajućim uređajima svakodnevno kontrolira stanje građevina i instalacija, i svih tehničkih podsustava poslovnih zgrada HBOR-a i obavještava nadređenoga uočenim nedostacima i kvarovima
- Vodi evidenciju na mjesečnoj osnovi o količini i vrsti predanog i zbrinutog otpada, izrađuje fakture prema kupcima otpada (otkup papira) i surađuje sa Sektorom računovodstva
- Obavlja administrativne poslove pripreme za otpis opreme, namještaja, uređaja i slično, priprema za donacije u suradnji s Uredom Uprave
- Vodi brigu o dostatnosti zaliha kratkotrajne imovine surađuje s Direkcijom nabave i pomaže pri smještaju istih na skladište
- Prijem robe - uključuje poslove i zadatke istovara, kontrole i evidencije primljene robe u skladište.
- Smještaj i čuvanje robe u skladištu i alatnici -sortiranje, pronalaženje mjesta za smještaj robe, čuvanje, zaštita zaliha uskladištene robe (požar, poplava i sl).
- Izdavanje robe iz skladišta/alatnice -priprema dokumentacije za izdavanje i otpremu robe, paketiranje, izdavanje, kontrola točnosti izdavanja i utovara robe u dostavna vozila,
- Sudjeluje u izradi prijedloga i izvješća i dr. za nadležna tijela odlučivanja HBOR-a
- Sudjeluje u godišnjim i izvanrednim inventurama
- Nabava manjih količina različitih artikala s gotovinskim plaćanjem
- Priprema podloge za izradu prijedloga plana nabave kancelarijskog i potrošnog materijala, sitnog inventara i osnovnih sredstava
- Nabava i narudžba materijala, stručne literature te osnovnih i osobnih zaštitnih sredstava za potrebe HBOR-a
- Zaprima naručenu robu u skladište te obavlja kvalitativnu i kvantitativnu kontrolu isporuke
- Izdaje materijal, stručnu literaturu i osobna zaštitna sredstva na korištenje organizacijskim jedinicama HBOR-a
- Obavlja i druge poslove po nalogu nadređenog a u skladu s naravi radnog mjesta
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Minimalno 1 godine radnog iskustva
- Najmanje SSS (građevinskog, strojarskog, električarskog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Tehničko-tehnološka znanja i vještine u poslovima na održavanju objekata
- Sistematičnost, organiziranost, i timski rad
- Vozačka dozvola B kategorije
- Poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno radno iskustvo na poslovima tehničkog održavanja
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
- Životopis
- Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
- Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
- Presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 05.06.2025.
Razgovor s odabranim kandidatima: 14.7.2025., 16.7.2025.,
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 13.-17.6.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 3.6.-7.6.2025.
STRUČNI ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA POSLOVE PODRŠKE KORIŠTENJU KREDITA (m/ž)
Odjel podrške korištenju kredita
Direkcija podrške kreditiranju
Sektor poslovne podrške
Radni zadaci i odgovornosti:
- Zaprima i evidentira kredit za početak korištenja kredita
- Otvara i vodi kreditni spis korištenja kredita
- Prikuplja, priprema i obavlja osnovnu obradu dokumentacije uz zahtjev za korištenje sredstava
- Provodi administrativnu kontrolu prije korištenja kredita odnosno isplate po garanciji/akreditivu
- Izrađuje i verificira naloge za plaćanje
- Samostalno provodi aktivnosti vezano za korištenje kredita putem poslovnih banaka
- Prati korištenja kredita zajedno sa drugim organizacijskim jedinicama
- Šalje obavijesti o izvršenom korištenju kredita
- Priprema izvješća o korištenju kredita,
- Sudjeluje u namjenskoj kontroli korištenja kredita
- Upisuje plan korištenja kredita
- Sudjeluje u pripremi i izradi akata, procedura, tehnologija, metoda rada i drugih dokumenata/poslova iz djelokruga Odjela,
- Sudjeluje u izradi analiza i izvješća iz djelokruga Odjela
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog ruko/voditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog, pravnog ili drugog odgovarajućeg smjera) za radno mjesto stručni/a suradnik/ca za poslove podrške korištenju kredita ili VSS/mag. (ekonomskog, pravnog ili drugog odgovarajućeg smjera) za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za poslove podrške korištenju kredita
- Najmanje 2 godine radnog iskustva stručni/a suradnik/ca za poslove podrške korištenju kredita ili najmanje 3 godine radnog iskustva samostalni/a stručni/a suradnik/ca za poslove podrške korištenju kredita
- Organizacijske vještine
- Analitičke vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno iskustvo rada u financijskim institucijama
- Poželjno iskustvo rada na poslovima odobravanja, isplate i/ili kontrole kredita
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
- Životopis
- Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
- Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
- Presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 26.05.2025.
Razgovor s odabranim kandidatima: 27.6.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 13.-16.6.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 29.5.-4.6.2025.
Rok za prijavu: 22.05.2025.
Odjel za gospodarstvo
Direkcija za strukturirana financiranja
Sektor kreditiranja
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Kontaktira i koordinira rad s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za kreditiranje i akreditivno-garantno poslovanje
- Samostalno i u suradnji s drugim organizacijskim jedinicama HBOR-a provodi procese ocjenjivanja potreba i sposobnosti klijenta, strukture projekta, predlaže izvore financiranja te strukturu i uvjete kredita/garancija/akreditiva
- Koordinira i organizira poslove s ostalim organizacijskim jedinicama za utvrđivanje ocjene kreditne sposobnosti klijenta, projekta i osiguranja, kao i poslove praćenja klijenta do konačne otplate kredita/prestanka važenja garancija/akreditiva i povrata instrumenata osiguranja
- Utvrđuje uvjete kredita/garancije/akreditiva
- Samostalno vodi i koordinira cjelokupan proces obrade kredita, garancije, akreditiva
- Organizira i samostalno vodi brigu o osiguranju kredita/garancije/akreditiva
- Po potrebi, izrađuje ugovore ili provodi kontrolu ugovora o kreditu, garanciji, akreditivu
- Organizira i samostalno priprema prijedloge za odobrenje kredita/garancija
- Koordinira isplatu te provodi administrativnu kontrolu prije korištenja kredita odnosno isplate po garanciji/akreditivu
- Sudjeluje u namjenskoj kontroli korištenja kredita
- Organizira i vodi brigu o otplati kredita te organizira praćenje klijenta i daje osvrt na poslovanje klijenta
- Prati uvjete kreditiranja na domaćem tržištu, uočava potrebe klijenata za novim proizvodima u financiranju i predlaže poboljšanja kreditnih, garancijskih, akreditivnih programa ili inicira donošenje novih
- Samostalno priprema i izrađuje akte, procedure, tehnologije i metode rada
- Aktivno se uključuje i inicira sudjelovanje na raznim skupovima, seminarima i konferencijama koje organizira HBOR
- Priprema i izrađuje razna izvješća i prezentacije, te po potrebi održava prezentacije
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog voditelja/direktora Direkcije, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za kreditiranje odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
- Vještine upravljanja odnosom s klijentom
- Komunikacijske vještine
- Analitičke vještine
- Organizacijske vještine
- Prezentacijske vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno posjedovanje vozačke dozvole B kategorije
- Poželjno iskustvo u bankarstvu
- Poželjno iskustvo u kreditiranju pravnih osoba (projektno financiranje)
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave obavezno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 22.05.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 13-16.6.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 3.-6.6.2025.
Rok za prijavu: 22.05.2025.
Direkcija za restrukturiranja
Sektor kreditiranja
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Kontaktira i koordinira rad s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za kreditiranje i akreditivno-garantno poslovanje
- Samostalno i u suradnji s drugim organizacijskim jedinicama HBOR-a provodi procese ocjenjivanja potreba i sposobnosti klijenta, strukture projekta, predlaže izvore financiranja te strukturu i uvjete kredita/garancija/akreditiva
- Koordinira i organizira poslove s ostalim organizacijskim jedinicama za utvrđivanje ocjene kreditne sposobnosti klijenta, projekta i osiguranja, kao i poslove praćenja klijenta do konačne otplate kredita/prestanka važenja garancija/akreditiva i povrata instrumenata osiguranja
- Utvrđuje uvjete kredita/garancije/akreditiva
- Samostalno vodi i koordinira cjelokupan proces obrade kredita, garancije, akreditiva
- Organizira i samostalno vodi brigu o osiguranju kredita/garancije/akreditiva
- Po potrebi, izrađuje ugovore ili provodi kontrolu ugovora o kreditu, garanciji, akreditivu
- Organizira i samostalno priprema prijedloge za odobrenje kredita/garancija
- Koordinira isplatu te provodi administrativnu kontrolu prije korištenja kredita odnosno isplate po garanciji/akreditivu
- Sudjeluje u namjenskoj kontroli korištenja kredita
- Organizira i vodi brigu o otplati kredita te organizira praćenje klijenta i daje osvrt na poslovanje klijenta
- Prati uvjete kreditiranja na domaćem tržištu, uočava potrebe klijenata za novim proizvodima u financiranju i predlaže poboljšanja kreditnih, garancijskih, akreditivnih programa ili inicira donošenje novih
- Samostalno priprema i izrađuje akte, procedure, tehnologije i metode rada
- Aktivno se uključuje i inicira sudjelovanje na raznim skupovima, seminarima i konferencijama koje organizira HBOR
- Priprema i izrađuje razna izvješća i prezentacije, te po potrebi održava prezentacije
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog direktora, a u skladu s naravi radnog mjesta
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za kreditiranje odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
- Vještine upravljanja odnosom s klijentom
- Komunikacijske vještine
- Analitičke vještine
- Organizacijske vještine
- Prezentacijske vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno:
- Posjedovanje vozačke dozvole B kategorije
- Iskustvo u bankarstvu
- Iskustvo u poslovima odobravanja kredita
- Iskustvo u poslovima obrade reprograma/restrukturiranja kredita
- Poznavanje financijske analize
- Razvijene pregovaračke vještine
- Samostalnost u radu i odlučnost kod donošenja odluka
- Dobro snalaženje u stresnim situacijama
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave obavezno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 22.05.2025.
Razgovori s odabranim kandidatima: 4.6.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 25.-27.5.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 22. i 23.5.2025.
Rok za prijavu: 01.05.2025.
Direkcija kreditnih analiza
Sektoru analiza
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Samostalno analizira financijska izvješća i projekte te određuje klasu kreditnog rizika i predlaže financijski rejting
- Surađuje na izradi prijedloga za odobrenje kredita, prijedloga za rezervacije te održava pravnu i financijsku dokumentaciju u skladu s važećim procedurama i metodologijom
- Periodično obavlja financijsku analizu klijenata u procesu financijskog praćenja klijenata, predlaže revidirani kreditni rejting te izvještava kreditnog referenta
- Samostalno priprema i istražuje dostupne informacije o korisnicima
- Samostalno predlaže inovacije za poboljšanje tehnike analize
- Samostalno izrađuje izvješća potrebna tijelima HBOR-a
- Samostalno priprema prezentacije i pruža informacije o obavljenim analizama iz djelokruga rada svoje organizacijske jedinice
- Potiče rješavanje i predlaže rješenja poslovne problematike unutar svoje organizacijske jedinice
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva
- Analitičke vještine
- Komunikacijske vještine
- Organizacijske vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Prednost: izvrsno poznavanje financijske analize
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave obavezno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 01.05.2025.
Razgovori s odabranim kandidatima: 9.5.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 24. - 27.4.2025.
Rok za prijavu: 10.03.2025.
SURADNIK ZA KREDITIRANJE ILI STRUČNI SURADNIK ZA KREDITIRANJE (m/ž)
u Direkciji za mikro, mala i srednja poduzeća
u Sektoru kreditiranja
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Zaprima, evidentira i kontrolira ispravnost zahtjeva za kredit/garanciju/akreditiv
- Prikuplja, priprema i obavlja osnovnu obradu dokumentacije za kredit/garanciju/akreditiv
- Sudjeluje u izradi prijedloga za odobrenje kredita/garancije/akreditiva
- Sudjeluje u izradi ugovora o kreditu/garanciji/akreditivu ili sudjeluje u provedbi kontrole ugovora
- Informira klijente o mogućnostima i uvjetima kreditiranja i izdavanja garancija/akreditiva
- Vodi brigu o osiguranju kredita/garancije/akreditiva i otplati kredita
- Sudjeluje u otvaranju i vođenju kreditnog/garancijskog/akreditivnog spisa te vodi brigu o spisu
- Unosi podatke kreditnog/garancijskog/akreditivnog spisa u aplikaciju
- Sudjeluje u koordinaciji isplate te sudjeluje u provedbi administrativne kontrole prije korištenja kredita odnosno isplate po garanciji/akreditivu
- Sudjeluje u namjenskoj kontroli korištenja kredita
- Surađuje s ostalim organizacijskim jedinicama HBOR-a u pripremi, obradi i praćenju kreditnih, akreditivnih i garancijskih poslova
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje SSS (ekonomskog smjera) za suradnik/ca za kreditiranje ili VŠS/bacc. (ekonomskog smjera) za radno mjesto stručni/a suradnik/ca za kreditiranje
- Najmanje 1 godina radnog iskustva za radno mjesto suradnik/ca za kreditiranje ili najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručni/a suradnik/ca za kreditiranje
- Organizacijske vještine
- Analitičke vještine
- Pedantnost i točnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno iskustvo na poslovima kreditne administracije
Nudimo vam:
- rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 10.03.2025.