HBOR Selekcijski postupci u tijeku
Rok za prijavu: 4.12.2025.
 
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA PRAĆENJE USKLAĐENOSTI ILI SPECIJALIST (m/ž)
Služba praćenja usklađenosti
Ured za usklađenost
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
Utvrđuje i procjenjuje rizik usklađenosti kojem HBOR jest ili bi mogao biti izložen 
Savjetuje Upravu i druge odgovorne osobe o načinu primjene relevantnih zakona, standarda i pravila, uključujući informiranje o aktualnostima iz tih područja
Sudjeluje u procjeni učinaka koje će izmjene relevantnih propisa imati na poslovanje HBOR-a
Provjerava usklađenost novih proizvoda ili postupaka s relevantnim zakonima i propisima kao i s izmjenama zakona i propisa
Savjetuje u dijelu pripreme obrazovnih programa povezanih s usklađenosti, samostalno provodi edukacije te informira radnike HBOR-a o pitanjima usklađenosti
Aktivno sudjeluje u procjeni usklađenosti internih akata s relevantnim zakonima, propisima, kodeksima, standardima kao i međusobne, usklađenosti internih akata sukladno Politici o internim aktima HBOR-a
Sudjeluje u razmjeni informacija s funkcijom kontrole rizika vezano uz rizik usklađenosti i upravljanje tim rizikom
Postupa u skladu s odredbama Etičkog kodeksa HBOR-a i predlaže antikorupcijske mjere 
Sudjeluje u procjeni reputacijskog rizika HBOR-a kao dio rizika usklađenosti 
Provodi kontrole usklađenosti
Postupa sukladno internom aktu koji uređuje povlaštene informacije klijenta 
Kontinuirano nadograđuje i usavršava metode rada FPU
Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
Najmanje VSS/mag. (pravnog ili ekonomskog smjera)
Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a suradnik/ca za praćenje usklađenosti odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica 
Poznavanje zakona i propisa RH i EU 
Komunikacijske vještine 
Organizacijske vještine 
Pregovaračke vještine 
Izvrsno poznavanje engleskog jezika 
Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
 
Prednosti:
radno iskustvo u poslovima praćenja usklađenosti
poznavanje propisa koji se odnose na kreditne institucije, tržišta kapitala i fondovsku industriju
poznavanje korporativnog upravljanja i upravljanja sukobom interesa
 
Nudimo vam: 
Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
Životopis 
Uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak
Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
Presliku diplome 
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko poveznice, a najkasnije do 4.12.2025.
 


Rok za prijavu: 4.12.2025.

SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA SPNFT I MJERE OGRANIČAVANJA/SPECIJALIST (m/ž)
 

Služba za SPNFT i mjere ograničavanja
Ured za usklađenost
  
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme

 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
 
  • Samostalno prati usklađenost poslovanja HBOR-a sa zakonskim i podzakonskim odredbama u području SPNFT-a i mjera ograničavanja te sudjeluje u izradi preporuka Upravi HBOR-a za poboljšanje sustava SPNFT-a i provedbe mjera ograničavanja,
  • Samostalno prati međunarodna pravila i propise vezane za SPNFT i mjere ograničavanja,
  • Samostalno izrađuje prijedloge internih akata, procedura i procesa u području SPNFT-a i mjera ograničavanja,
  • Samostalno koordinira aktivnosti HBOR-a u područjima SPNFT-a i mjera ograničavanja,
  • Samostalno obavlja aktivnosti u svrhu uspostavljanja i razvoja informacijske potpore za provođenje aktivnosti u područjima SPNFT-a i mjera ograničavanja,
  • Pri uvođenju novoga proizvoda ili kanala dostave i novih tehnologija samostalno procjenjuje rizike radi utvrđivanja i procjene kako navedeni čimbenici utječu na izloženost HBOR-a riziku od pranja novca i financiranja terorizma i kršenja mjera ograničavanja,
  • Samostalno provodi stručno osposobljavanje i izobrazbu radnika u područjima SPNFT-a i mjera ograničavanja,
  • Ukoliko je radnik odlukom Uprave ujedno imenovan i zamjenikom ovlaštene osobe za SPNFT, pravilno i pravodobno dostavlja podatke i informacije Uredu za sprječavanja pranja novca te provodi naloge Ureda,
  • Samostalno priprema materijale za sjednicu Uprave HBOR-a,
  • Pruža savjetodavne usluge i daje preporuke organizacijskim dijelovima HBOR-a u područjima SPNFT-a i mjera ograničavanja,
  • Svakodnevno provodi provjere sankcijskih popisa vezanih uz područje mjera ograničavanja te prati mrežnu stranicu ministarstva nadležnog za vanjske poslove na kojoj se bez odgode objavljuju informacije o stupanju na snagu/prestanku mjera ograničavanja te o svakoj promjeni informira nadređenu osobu,
  • Prati EU popis nekooperativnih jurisdikcija u porezne svrhe vezano uz sprječavanje izbjegavanja plaćanja poreza klijenata HBOR-a, a u vezi sa plasmanima HBOR-a te o svakoj promjeni informira voditelja Službe,
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 

Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, pravnog ili drugog odgovarajućeg smjera),
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni stručni suradnik za SPNFT i mjere ograničavanja odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist,
  • Komunikacijske vještine, 
  • Organizacijske vještine, 
  • Pedantnost i točnost,
  • Prezentacijske vještine,
  • Usmjerenost na detalje, 
  • Izvrsno poznavanje engleskog jezika, 
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office),
  • Poželjno: iskustvo rada u području mjera ograničavanja.
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju,
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis,
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak,
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a),
  • Presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.

 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko poveznice, a najkasnije do 4.12.2025.

 


Stručno testiranje odabranih kandidata: 28.11.2025.-3.12.2025.
Rok za prijavu: 20.11.2025.

SPECIJALIST (m/ž)
Odjel izvješćivanja
Direkcija kontrolinga
Sektor financija i računovodstva
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 

 
Radni zadaci i odgovornosti:
 
  • Obavlja visoko stručne poslove, rješava složenije poslovne probleme te pruža savjetodavnu pomoć ostalima u svojoj organizacijskoj jedinici
  • Samostalno izrađuje metodologije i procedure procesa i poslova iz svoje poslovne domene i kontrolira njihovu primjenu te usklađuje izmjene
  • Samostalno koordinira, sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog projekcija, prezentacija i ostalih dokumenata za potrebe suradnje s različitim domaćim i međunarodnim ustanovama, revizorima i rejting agencijama te ostalim korisnicima
  • Samostalno sudjeluje u izradi i kontrolira prijedlog akata kojima se utvrđuje politika konsolidacije financijskih izvještaja Grupe HBOR i HBOR-a
  • Samostalno sudjeluje u pripremi i kontrolira analize i izvješća za potrebe upravljanje aktivom i pasivom za Sektor upravljanja rizicima te za nadležna tijela i odbore (rizik likvidnosti, valutni rizik, kamatni rizik, kreditni rizik)
  • Samostalno koordinira, sudjeluje u izradi i kontrolira propisane financijske izvještaje za unutarnje i vanjske korisnike
  • Trajno prati i primjenjuje računovodstvene politike HBOR-a te Međunarodne standarde financijskog izvještavanja i ostale propise iz svog djelokruga rada
  • Samostalno predlaže izmjene i dopune postojeće aplikativne podrške nadležnom voditelju Odjela/direktoru Direkcije
  • Samostalno surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svojeg djelokruga rada te organizira primjenu novih programskih rješenja
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog voditelja i direktora, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 4 godine radnog iskustva
  • Poznavanje zakona i propisa RH iz poslovnog područja i Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja
  • Poznavanje najboljih praksi u izvještavanju
  • Inicijativa i visok stupanj kreativnosti/inovativnosti
  • Sistematičnost
  • Pouzdanost
  • Prilagodljivost
  • Rješavanje problema
  • Sposobnost prijenosa znanja
  • Komunikacijske i prezentacijske vještine
  • Sklonost timskom radu
  • Poznavanje hrvatskog i engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno znanje naprednog Excela (Power BI)
  • Poželjno stručno znanje u procesu financijskog izvještavanja u financijskoj industriji.
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko poveznice, a najkasnije do 20.11.2025.
 


Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 4.-12.12.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 26.11.2025.-1.12.2025.

Rok za prijavu: 10.11.2025.


SAMOSTALNI/A STRUČNI/A ANALITIČAR/KA ZA KONTROLU RIZIKA PLASMANA  ILI SPECIJALIST/ICA (m/ž)
Direkcija kontrola plasmana
Sektor upravljanja rizicima
 
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
 
  • Samostalno utvrđuje, analizira, mjeri/procjenjuje i kontrolira kreditni rizik na razini plasmana, klijenta, grupe povezanih osoba
  • Izrađuje mišljenja o procjeni kreditnog rizika u skladu s utvrđenim pravilima i kriterijima
  • Izrađuje suglasnosti u skladu s posebnim ovlaštenjima u kreditnom poslovanju
  • Kontrolira unos povezanih osoba i grupa povezanih osoba i verificira unesene podatke u aplikaciji
  • Radi povremene kontrole rejtinga na uzorku
  • Dodjeljuje marže za kreditni rizik po pojedinačnom plasmanu
  • Sudjeluje u izradi, ažuriranju i tumačenju posebnih ugovornih odredbi iz kataloga ugovornih odredbi
  • Sudjeluje u očitovanjima na akte iz nadležnosti drugih organizacijskih jedinica vezano za upravljanje kreditnim rizikom
  • Sudjeluje u analizi kod određivanja utjecaja poslovnih promjena i novih proizvoda, uključujući i značajne izmjene postojećih proizvoda na sadašnju i buduću izloženost kreditnim rizicima iz djelokruga rada Direkcije
  • Sagledava utjecaj klimatskog rizika na kreditni rizik po pojedinačnom plasmanu
  • Daje prijedloge i preporuke za primjereno upravljanje rizicima iz djelokruga rada Direkcije
  • Educira radnike HBOR-a o upravljanju kreditnim rizikom i internim aktima iz djelokruga rada Direkcije
  • Sudjeluje u izradi izvještaja, davanja očitovanja i podataka za potrebe vanjskih revizora, rejting agencija i kreditora iz djelokruga rada Direkcije
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta. 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (ekonomskog ili drugog relevantnog srodnog područja )
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni/a stručni/a analitičar/ka za kontrolu rizika plasmana, odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist/ica
  • Analitičke vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Inovativnost i kreativnost
  • Organizacijske vještine
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Prednost: najmanje 2 godine radnog iskustva na poslovima analize fin. izvještaja, procjene boniteta i izrade Mišljenja („underwriting“) u kreditnim institucijama.
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko poveznice, a najkasnije do 10.11.2025.
 


Stručno testiranje odabranih kandidata: 26.11.2025.-1.12.2025.
Rok za prijavu: 10.11.2025.


STRUČNI SURADNIK ZA KREDITIRANJE (m/ž)
PRIPRAVNIK
Odjel za mikro poduzetnike
Direkcija za mikro, mala i srednja poduzeća
Sektor kreditiranja
 
2 izvršitelja na određeno vrijeme od 1 godine
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
 
  • Kontaktira s klijentima u pripremi i obradi prijedloga za kreditiranje/izdavanje garancija/akreditiva
  • Ocjenjuje potrebe i sposobnosti klijenta, strukturu projekta, predlaže izvore financiranja te strukturu i uvjete kredita/garancije/akreditiva
  • S ostalim organizacijskim jedinicama koordinira poslove za utvrđivanje ocjene kreditne sposobnosti klijenta, projekta i osiguranja, kao i poslove praćenja klijenta do konačne otplate kredita/garancije/akreditiva ili prestanka važenja garancije i povrata instrumenata osiguranja
  • Vodi cjelokupni proces obrade kredita/garancije/akreditiva
  • Vodi brigu o osiguranju kredita/garancije/akreditiva
  • Po potrebi, izrađuje ugovore ili provodi kontrolu ugovora o kreditu/garanciji/akreditivu
  • Sudjeluje u namjenskoj kontroli korištenja kredita
  • Priprema prijedloge za odobrenje kredita/garancija/akreditiva
  • Koordinira isplatu te provodi administrativnu kontrolu prije korištenja kredita odnosno isplate po garanciji/akreditivu
  • Vodi brigu o otplati kredita i kontrolira poslovanje klijenta
  • Prati potrebe klijenata i predlaže poboljšanja kreditnih/garancijskih/akreditivnih programa ili donošenje novih
  • Prati te sudjeluje u pripremi i izradi akata, procedura, tehnologija i metoda rada
  • Sudjeluje u pripremi raznih izvješća i prezentacija
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
  • Bez radnog iskustva u zanimanju za koje se osoba školovala
  • Komunikacijske vještine
  • Analitičke vještine
  • Prezentacijske vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno posjedovanje vozačke dozvole B kategorije
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko poveznice, a najkasnije do 10.11.2025.
 
 
Razgovor s odabranim kandidatima: 
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 20.-24.11.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 3.-6.11.2025.
Rok za prijavu: 23.10.2025.


SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA PRAVNE POSLOVE/SPECIJALIST 
(m/ž)

Odjel pravne podrške posebnom financiranju
Direkcija pravne podrške posebnom financiranju i naplati potraživanja
Sektor pravnih poslova i nabave
  
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
 
  • Samostalno pruža pravnu podršku, uključujući pravne savjete i mišljenja, vezano uz poslove kreditiranja, informiranja, posebnog financiranja i naplate potraživanja te u ostalom poslovanju HBOR-a
  • Sudjeluje u izradi pravne podloge za razvoj novih te izmjenu postojećih proizvoda i usluga HBOR-a,
  • Samostalno izrađuje ili pregledava tipske i pojedinačne ugovore i pravne akte, što uključuje ocjenu pravne valjanosti ugovora i drugih pravnih akata,
  • Samostalno analizira ugovornu dokumentaciju i predlaže odgovarajuće radnje radi zaštite prava HBOR-a u pojedinim poslovnim odnosima,
  • Samostalno zastupa HBOR i poduzima ostale radnje u postupcima pred nadležnim tijelima te surađuje s pravnim savjetnicima ili odvjetnicima koji savjetuju ili zastupaju HBOR,
  • Izrađuje ili pregledava dokumentaciju za zasnivanje i prestanak instrumenata osiguranja potraživanja (npr. sporazumi o zasnivanju zaloga, brisovna očitovanja),
  • Sudjeluje u izradi te izmjenama i dopunama internih akata HBOR-a,
  • Prati sudsku praksu i literaturu te s tim u vezi samostalno daje prijedloge za izmjenu ugovora i drugih akata,
  • Surađuje s drugim organizacijskim jedinicama,
  • Sudjeluje u tijelima, komisijama i povjerenstvima HBOR-a odnosno trećih osoba s kojima HBOR surađuje,
  • Podnosi potrebne izvještaje tijelima HBOR-a te drugim institucijama,
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (pravnog smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva za radno mjesto samostalni stručni suradnik za pravne poslove odnosno najmanje 4 godine za radno mjesto specijalist
  • Položen pravosudni ispit
  • Sklonost samostalnom radu
  • Komunikacijske vještine
  • Izvrsno pismeno i usmeno izražavanje
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office
  • Poželjno: iskustvo rada na pravnim poslovima iz bankarskog sektora
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na  poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko poveznice, a najkasnije do 23.10.2025.

 
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 6.-11.11.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 28.10.-31.10.2025.
Rok za prijavu: 23.10.2025.

 
 
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA PRAVNE POSLOVE (m/ž)
Odjel pravne podrške naplati potraživanja
Direkcija pravne podrške posebnom financiranju i naplati potraživanja
Sektor pravnih poslova i nabave
 
1 izvršitelj na određeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Samostalno pruža pravnu podršku, uključujući pravne savjete i mišljenja, vezano uz poslove kreditiranja, informiranja, posebnog financiranja i naplate potraživanja te u ostalom poslovanju HBOR-a,
  • Sudjeluje u izradi pravne podloge za razvoj novih te izmjenu postojećih proizvoda i usluga HBOR-a,
  • Samostalno izrađuje ili pregledava tipske i pojedinačne ugovore i pravne akte, što uključuje ocjenu pravne valjanosti ugovora i drugih pravnih akata,
  • Samostalno analizira ugovornu dokumentaciju i predlaže odgovarajuće radnje radi zaštite prava HBOR-a u pojedinim poslovnim odnosima,
  • Samostalno zastupa HBOR i poduzima ostale radnje u postupcima pred nadležnim tijelima te surađuje s pravnim savjetnicima ili odvjetnicima koji savjetuju ili zastupaju HBOR,
  • Izrađuje ili pregledava dokumentaciju za zasnivanje i prestanak instrumenata osiguranja potraživanja (npr. sporazumi o zasnivanju zaloga, brisovna očitovanja),
  • Sudjeluje u izradi te izmjenama i dopunama internih akata HBOR-a,
  • Prati sudsku praksu i literaturu te s tim u vezi samostalno daje prijedloge za izmjenu ugovora i drugih akata,
  • Surađuje s drugim organizacijskim jedinicama,
  • Sudjeluje u tijelima, komisijama i povjerenstvima HBOR-a odnosno trećih osoba s kojima HBOR surađuje,
  • Podnosi potrebne izvještaje tijelima HBOR-a te drugim institucijama,
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VSS/mag. (pravnog smjera)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva
  • Položen pravosudni ispit
  • Sklonost samostalnom radu
  • Komunikacijske vještine
  • Izvrsno pisano i usmeno izražavanje
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno: vozački ispit B kategorije
  • Poželjno iskustvo rada u pravnim poslovima koji se tiču prisilne naplate potraživanja u bankarskom sektoru i/ili odvjetništvu.
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju

Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko poveznice, a najkasnije do 23.10.2025.
 

Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 11.11.-14.11.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 3.11.-6.11.2025.
Rok za prijavu: 23.10.2025.

 
STRUČNI SURADNIK ZA IMOVINU ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA IMOVINU (m/ž) 
Odjel stjecanja imovine
Direkcija održavanja i stjecanja imovine
Sektor strategije
  
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
 
  • Obavlja administrativne poslove imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja
  • Prikuplja, izrađuje i vodi tehničku dokumentaciju imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja
  • Pruža tehničku podršku Povjerenstvu za prodaju imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja
  • Obavlja poslove osiguranja imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja kod osiguravajućeg društva
  • Sudjeluje u preuzimanju imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja i njenoj predaji kupcima po odlukama Uprave
  • Vodi brigu o komunalnim priključcima i optimizaciji troškova energenata
  • Obavlja redovne obilaske nekretnina i predlaže potrebne radove, te po potrebi priprema troškovnike radova
  • Obavlja komunikaciju sa oglašivačima imovine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja
  • Sudjeluje u izradi potrebnih izvještaja
  • Sudjeluje u procesu prodaje imovine
  • Priprema prijedlog Upravi za odabir kupca i način prodaje, te za prodaju imovine na kredit
  • Izrađuje prijedlog nadležnim tijelima HBOR-a za imenovanje Povjerenstva za prodaju nekretnina te koordinira njegovim radom
  • Inicira rješavanje poslovne problematike iz djelokruga rada Direkcije
  • Obavlja i druge poslove po nalogu nadređenog a u skladu s naravi radnog mjesta.
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
 
  • Najmanje VŠS/bacc. (građevinskog, strojarskog, elektrotehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera) za stručnog suradnika za imovinu odnosno VSS/mag. (građevinskog, strojarskog, elektrotehničkog ili drugog odgovarajućeg smjera) za samostalnog stručnog suradnika za imovinu
  • Minimalno 2 godine radnog iskustva za stručnog suradnika za imovinu, odnosno 3 godine radnog iskustva za samostalnog stručnog suradnika za imovinu
  • Tehničko-tehnološka znanja
  • Usmjerenost na detalje
  • Komunikacijske vještine
  • Vozačka dozvola B kategorije
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno: radno iskustvo na poslovima koji su vezani za upravljanje nekretninama
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na  poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko poveznice, a najkasnije do 23.10.2025.
 
 

Razgovor s odabranim kandidatima: 3.11.2025.
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 14.-16.10.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 3.-8.10.2025.
Rok za prijavu: 25.9.2025.
 
STRUČNI SURADNIK ZA ANALITIČKO KNJIGOVODSTVO (m/ž)
Odjel analitičkog knjigovodstva poslova kreditiranja
Direkcija analitičkog knjigovodstva
Sektor poslovne podrške


1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Evidentira i knjiži složenije poslovne promjene u analitičkim knjigovodstvenim evidencijama u domeni poslova odjela
  • Obavlja verifikaciju svih odrednica osnovnih ugovora o kreditu unesenih u analitičku evidenciju po svakoj pojedinoj partiji
  • Obavlja obračune, evidentira i knjiži redovna zaduženja, zateznu kamatu, nedospjele kamate, naknade, iskorištenost kredita, iskorištenost okvira za izdavanje garancija i akreditiva, zaduženja i uplata subvencioniranih kamata, knjiži prijenos kredita u otplatu te izrađuje planove otplate, knjiži tečajnu revalorizaciju, tečajne razlike, sudske troškove, izdane vrijednosne papire
  • Evidentira i knjiži dnevne izvode i interne naloge u domeni svoje poslovne funkcije te kontrolira naplate dospjelih potraživanja i obveza
  • Obavlja obračun, evidentira i knjiži reprograme, izmjene uvjeta kredita, izdanih vrijednosnih papira, izdanih garancija i akreditiva te prijevremene otplate kredita te njihove konačne otplate
  • Izrađuje obračune za otkaze ugovora, utuženja te za prijavu potraživanja u stečajni i predstečajni postupak
  • Evidentira i knjiži otpise potraživanja
  • Izrađuje i kontrolira temeljnice analitičkih evidencija za Glavnu knjigu i/ili Glavne knjige poslova u ime i za račun nalogodavca i ažurno arhivira svu potrebnu i vjerodostojnu dokumentaciju te obavlja mjesečno usklađenje
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog voditelja/rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva
  • Usmjerenost na detalje
  • Analitičke vještine
  • Sklonost samostalnom radu
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 25.9.2025.

 
 


Razgovor s odabranim kandidatima: 3.11. i 4.11. 
Psihologijsko testiranje odabranih kandidata: 17.10.2025.
Stručno testiranje odabranih kandidata: 1.10.-6.10.2025.

Rok za prijavu: 15.9.2025.
 
SURADNIK ZA POSLOVE KREDITNE ADMINISTRACIJE ILI STRUČNI SURADNIK ZA POSLOVE KREDITNE ADMINISTRACIJE (m/ž)
Odjel kreditne administacije
Direkcija podrške kreditiranju
Sektor poslovne podrške

1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
 
 
Radni zadaci i odgovornosti:
  • Unosi podatke kreditnog/garancijskog spisa u aplikacije
  • Sudjeluje u izradi ugovora o kreditu,
  • Sudjeluje u izradi i evidentiranju instrumenata osiguranja,
  • Unosi podatke vezano uz popratna izvješća i aplikacije,
  • Sudjeluje u izradi analiza i izvješća iz djelokruga Odjela,
  • Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta
 
Traženi uvjeti za radno mjesto:
  • Najmanje SSS (ekonomskog, pravnog ili drugog odgovarajućeg smjera) za radno mjesto suradnika/ce za poslove kreditne administracije o ili najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog, pravnog ili drugog odgovarajućeg smjera) za radno mjesto stručnog/e suradnika/ce za poslove kreditne administracije
  • Najmanje 1 godina radnog iskustva za radno mjesto suradnika/ce za poslove kreditne administracije ili najmanje 2 godine radnog iskustva za radno mjesto stručnog/e suradnika/ce za poslove kreditne administracije
  • Komunikacijske vještine
  • Organizacijske vještine
  • Pedantnost i točnost
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
  • Poželjno radno iskustvo na poslovima kreditne administracije u kreditnoj ili sličnoj financijskoj instituciji
  • Poželjno znanje naprednog Excela (Power BI)
 
Nudimo vam:
  • Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
  • Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
 
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
 
Prilikom prijave obavezno je priložiti:
  • Životopis
  • Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
  • Potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a)
  • Presliku diplome.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021, 156/2023), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 49. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
 
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 15.9.2025.