Otvoreni natječaji
SAMOSTALNI STRUČNI ANALITIČAR ZA KREDITNI RIZIK ILI SPECIJALIST (m/ž)
u Odjelu kontrole kreditnog rizika u Direkciji strateškog kreditnog rizika u Sektoru upravljanja rizicima.
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadatci:
- Samostalno kontrolira i predlaže rezervacije i ispravke vrijednosti u 3. stupnju kreditnog rizika
- Samostalno kontrolira procjenu kreditnog rizika na bazi kreditnog portfelja
- Izrađuje i ažurira metodologije i modele za ispravke vrijednosti i rezervacije na skupnoj i individualnoj osnovi
- Samostalno analizira strukturu i kvalitetu kreditnog portfelja te izrađuje izvješća o kvaliteti portfelja i danih kredita
- Provodi testiranja otpornosti na stres za izloženost kreditnom riziku
- Izrađuje materijale za nadležni Odbor, vodi zapisnike sa sjednica Odbora i izvješćuje o donesenim zaključcima Odbora
- Samostalno utvrđuje, procjenjuje/mjeri i kontrolira izloženost HBOR-a kreditnom riziku na razini portfelja
- Samostalno daje prijedloge i preporuke za primjereno upravljanje kreditnim rizikom i mjere za umanjenje izloženosti kreditnim rizicima te prati njihovo izvršenje
- Predlaže poboljšanja metodologija upravljanja kreditnim rizicima te primjenjuje i nadzire funkcioniranje metoda i modela za upravljanje kreditnim rizicima
- Sudjeluje u izradi i preispitivanju strategija i politika za upravljanje kreditnim rizikom
- Izrađuje pravilnike i metodologije te druge interne akte za upravljanje kreditnim rizikom te kontrolira njihovu primjenu u Banci
- Sudjeluje u izradi metodologije za izračun kapitalnog zahtjeva za kreditni rizik u okviru metodologije za izračun adekvatnosti kapitala
- Daje očitovanja, sudjeluje u izradi internih akta ostalih organizacijskih jedinica vezano za upravljanje kreditnim rizikom iz djelokruga rada Odjela
- Samostalno ispituje i vrednuje primjerenost i djelotvornost unutarnjih kontrola u procesu upravljanja kreditnim rizikom
- Prati bankovnu regulativu, zakonske i podzakonske propise i upute iz svog djelokruga rada te sudjeluje u njihovom uvođenju u poslovanje te usklađenju s postojećim internim aktima
- Priprema podloge sudjeluje u izradi strukture izvještavanja te izrađuje izvještaje za kreditni rizik na razini portfelja
- Sudjeluje u uvođenju novih proizvoda i samostalno analizira utjecaje novih proizvoda/poslovnih promjena na sadašnju i buduću izloženost kreditnim rizicima
- Samostalno procjenjuje izloženost kreditnim rizicima u okviru Kataloga rizika
- Samostalno izrađuje dokumente i potrebne podatke za potrebe financijskog izvješćivanja vanjskih revizora, rejting agencija i kreditora u dijelu upravljanja kreditnim rizikom
- Surađuje s organizacijskom jedinicom zaduženom za informatičku podršku oko unapređivanja informatičke podrške iz svojeg djelokruga rada
- Educira radnike o upravljanju kreditnim rizikom i internim aktima iz djelokruga rada Odjela
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog voditelja/rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog relevantnog srodnog područja )
- Najmanje 3 godine radnog iskustva
- Analitičke vještine
- Pedantnost i točnost
- Inovativnost i kreativnost
- Organizacijske vještine
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Prednost: najmanje 2 godine radnog iskustva na poslovima ispravaka vrijednosti i rezervacija u kreditnim institucijama i poznavanje relevantne regulative.
Nudimo vam:
- rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju,
- mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati/kandidatkinje koji/koje mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 30.5.2022.
Stručni analitičar za financijske institucije i ekonomska istraživanja ili Samostalni stručni analitičar za financijske institucije i ekonomska istraživanja (m/ž)
u Direkciji analize financijskih institucija i ekonomskih istraživanja u Sektoru analiza
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci:
- Utvrđuje profil rizičnosti financijskih institucija i njihove prihvatljivosti za suradnju
- Predlaže interni rejting domaćih i inozemnih banaka, odnosno domaćih leasing društava
- Sudjeluje pri izradi prijedloga limita izloženosti prema domaćim i inozemnim bankama, odnosno domaćim leasing društvima
- Izrađuje i upravlja internim bazama podataka o poslovanju financijskih institucija s ciljem osiguravanja analitičke podloge za njihovu ocjenu i praćenje dinamike poslovanja
- Prati i analizira kretanja i trendove na domaćim i inozemnim bankovnim tržištima, odnosno domaćem leasing tržištu
- Prati pravila i regulatorne zahtjeve nacionalnih regulatora te na razini EU vezanih uz poslovanje financijskih institucija
- Izrađuje i upravlja internim bazama podataka koje služe kao podloga za makroekonomske analize i ekonomska istraživanja iz strateški prioritetnih područja djelovanja HBOR-a
- Sudjeluje u izradi analiza makroekonomskih kretanja i očekivanja te uvjeta na financijskim tržištima
- Sudjeluje u izradi ekonomskih analiza i istraživanja temeljem strateških inicijativa HBOR-a
- Sudjeluje u procjeni tržišnih jazova u identificiranim područjima od strateškog interesa za HBOR
- Izrađuje interne redovite i ad hoc analize, izvještaje, planove, prezentacije te druge dokumente iz djelokruga Direkcije
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog
mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog smjera)
- Najmanje 2 godine radnog iskustva
- Analitičke vještine
- Vještine pismenoga i usmenog izražavanja
- Pedantnost i točnost
- Sistematičnost
- Metodičnost
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno dobro poznavanje odrednica rizičnog profila i poslovanja financijskih institucija, poglavito banaka
- Poželjno dobro poznavanje kretanja na financijskim tržištima te makroekonomskih kretanja
- Poželjno izvrsno poznavanje rada u MsExcelu
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju,
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati/kandidatkinje koji/koje mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 30.5.2022.
SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA LJUDSKE POTENCIJALE / SPECIJALIST (m/ž)
Ljudski potencijali
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Samostalno provodi postupke regrutacije i selekcije (testiranja, selekcijski intervjui) te predlaže unaprjeđenja istih
- Sudjeluje u donošenju strateških odluka HBOR-a
- Samostalno izrađuje opise poslova, sudjeluje u definiranju makro i mikroorganizacije HBOR-a, evaluaciji radnih mjesta i sustavu plaća
- Samostalno upravlja sustavom praćenja radne učinkovitosti, praćenja i razvoja kompetencija zaposlenika i sustavom nagrađivanja i motiviranja zaposlenika te predlaže unapređenja istih
- Samostalno obrađuje i analizira podatke o provedenom praćenju radnog učinka, kompetencija i nagrađivanja te na temelju rezultata analize daje zaključke, prijedloge poboljšanja i preporuke
- Koordinira i nadzire provedbu sustava praćenja i ocjenjivanja radne uspješnosti, razvoja kompetencija i nagrađivanja zaposlenika
- Samostalno ispituje i definira razvojne potrebe zaposlenika i na temelju njih planira razvojne programe (procjene zaposlenika, mentorstvo i coaching, usavršavanje i obrazovanje)
- Provodi edukativne i razvojne programe za zaposlenike
- Samostalno obrađuje i analizira podatke o provedenom usavršavanju te na temelju rezultata analize daje zaključke, prijedloge poboljšanja i preporuke
- Osmišljava, planira i provodi razna ispitivanja organizacijske učinkovitosti i organizacijskog zdravlja (organizacijske klime, radnog zadovoljstva i drugih pokazatelja) te donosi zaključke i daje preporuke na temelju rezultata ispitivanja organizacijske učinkovitosti i organizacijskog zdravlja (organizacijske klime, radnog zadovoljstva i drugih pokazatelja)
- Izrađuje prijedlog plana korištenja godišnjih odmora te vodi evidenciju godišnjih odmora i plaćenih dopusta
- Surađuje s menadžmentom na razvoju njihovih menadžerskih kompetencija
- Daje stručnu podršku menadžmentu u razvoju timova i timskog načina rada
- Daje stručnu podršku menadžmentu pri donošenju svih poslovnih odluka, osobito onih vezanih za upravljanje ljudskim potencijalima
- Obavlja poslove vezane uz zdravstveno i mirovinsko osiguranje zaposlenika
- Izrađuje ugovore o radu i ugovore o stručnom usavršavanju i obrazovanju
- Planira i organizira razna događanja za zaposlenike
- Ažurira informacijski sustav ljudskih potencijala u svojem djelokrugu odgovornosti te predlaže razvojne promjene informacijskog sustava ljudskih potencijala u svojem djelokrugu odgovornosti
- Priprema sve potrebne prijedloge i izvješća za Upravu iz svog djelokruga rada
- Prati pravne propise iz svog djelokruga rada te sudjeluje u izradi normativnih akata
- Samostalno vodi proces upravljanja promjenama i inicira poslovne promjene
- Savjetovanjem i kontrolom osigurava dosljedno provođenje svih politika upravljanja ljudskim potencijalima
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VSS/mag (ekonomskog, pravnog, psihologijskog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Najmanje 3 godine radnog iskustva
- Prednost: radno iskustvo od najmanje 2 godine u ljudskim potencijalima
- Prednost: iskustvo u provedbi selekcijskih postupaka
- Analitičke sposobnosti
- Sagledavanje šire slike
- Usmjerenost na detalje
- Organizacijske vještine
- Komunikacijske vještine
- Prezentacijske vještine
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno iskustvo u regulaciji radnih odnosa
- Poželjno iskustvo rada u HRnet aplikaciji.
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 30.5.2022.
STRUČNI SURADNIK ZA OSIGURANJE IZVOZA
PRIPRAVNIK (m/ž)
Odjel kratkoročnog osiguranja i reosiguranja
Osiguranje izvoza
1 izvršitelj na određeno vrijeme od 1 godine
Radni zadaci i odgovornosti:
- Obrađuje zahtjeve za osiguranje i procjenjuje rizik izvoznog posla
- Uspostavlja i održava odnose s klijentima
- Priprema i izrađuje prijedloge za zaključivanje ugovora o osiguranju te za odobrenje osiguranih svota, kao i sve ostale potrebne ugovore
- Prati i analizira podatke o rizičnosti pojedinih zemalja
- Analizira financijska izvješća
- Predlaže limite, osigurane svote, visinu pokrića i premiju osiguranja
- Prati tijek izvoznog posla
- Vodi proces reosiguranja, od izrade ugovora za privatnog osiguravatelja do isplate odšteta temeljem zaprimljenih obračuna
- Prati naplatu premije osiguranja, zaprima i obrađuje obavijesti o zakašnjenju plaćanja te aktivno sudjeluje u naplati dospjelih potraživanja
- Zaprima, obrađuje i vodi odštetne zahtjeve
- Priprema prijedloge za otpis i isknjižavanje potraživanja koja proizlaze iz obavljanja poslova osiguranja izvoza
- Redovito prikuplja podatke o gospodarskoj, političkoj i općoj situaciji u zemljama izvoza
- Sudjeluje u pripremi brošura i drugih promotivnih materijala te pripremi i održavanju prezentacija
- Sudjeluje u izradi i razvoju novih proizvoda iz područja osiguranja izvoza
- Sastavlja izvješća o riziku zemalja i predlaže izmjene klasifikacije
- Izrađuje ostala izvješća za Upravu i Povjerenstvo za osiguranje izvoza
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog, pravnog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Bez radnog iskustva u zanimanju za koje se osoba školovala
- Prodajne vještine
- Komunikacijske vještine
- Prezentacijske vještine
- Izvrsno poznavanje engleskog jezika
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno poznavanje još jednog stranog jezika
- Poželjno posjedovanje vozačke dozvole B kategorije (aktivni vozač).
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 30.5.2022.
STRUČNI SURADNIK ZA OSIGURANJE IZVOZA / SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA OSIGURANJE IZVOZA (m/ž)
Odjel kratkoročnog osiguranja i reosiguranja
Osiguranje izvoza
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Fokus poslova predmetnog radnog mjesta bit će na izradi planova, analiza i izvješća iz područja osiguranja izvoza i jamstava u svrhu informiranja nadležnih tijela, kvalitetnijeg procesa donošenja poslovnih odluka i ostvarenja planiranih rezultata te na obavljanju administrativnih i tehničkih poslova u svrhu pružanja podrške ispunjavanju temeljne funkcije organizacijske jedinice.
Radni zadaci i odgovornosti:
- Obrađuje zahtjeve za osiguranje i procjenjuje rizik izvoznog posla
- Uspostavlja i održava odnose s klijentima
- Priprema i izrađuje prijedloge za zaključivanje ugovora o osiguranju te za odobrenje osiguranih svota, kao i sve ostale potrebne ugovore
- Prati i analizira podatke o rizičnosti pojedinih zemalja
- Analizira financijska izvješća
- Predlaže limite, osigurane svote, visinu pokrića i premiju osiguranja
- Prati tijek izvoznog posla
- Vodi proces reosiguranja, od izrade ugovora za privatnog osiguravatelja do isplate odšteta temeljem zaprimljenih obračuna
- Prati naplatu premije osiguranja, zaprima i obrađuje obavijesti o zakašnjenju plaćanja te aktivno sudjeluje u naplati dospjelih potraživanja
- Zaprima, obrađuje i vodi odštetne zahtjeve
- Priprema prijedloge za otpis i isknjižavanje potraživanja koja proizlaze iz obavljanja poslova osiguranja izvoza
- Redovito prikuplja podatke o gospodarskoj, političkoj i općoj situaciji u zemljama izvoza
- Sudjeluje u pripremi brošura i drugih promotivnih materijala te pripremi i održavanju prezentacija
- Sudjeluje u izradi i razvoju novih proizvoda iz područja osiguranja izvoza
- Sastavlja izvješća o riziku zemalja i predlaže izmjene klasifikacije
- Izrađuje ostala izvješća za Upravu i Povjerenstvo za osiguranje izvoza
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog, pravnog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Najmanje 2 godine radnog iskustva
- Prodajne vještine
- Komunikacijske vještine
- Prezentacijske vještine
- Izvrsno poznavanje engleskog jezika
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno napredno poznavanje MS Excela
- Poželjno iskustvo na poslovima izvještavanja i planiranja
- Poželjno poznavanje financijske analize
- Poželjno poznavanje još jednog stranog jezika.
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 30.5.2022.
SAMOSTALNI PROJEKTANT PROGRAMER POSLOVNIH APLIKACIJA (m/ž)
Odjel razvoja aplikacija
Direkcija aplikativne podrške
Sektor informacijskih tehnologija
4 izvršitelja na neodređeno vrijeme
Na temelju projektne dokumentacije dizajnira i programira nova aplikativna rješenja i bazu podataka te održava ona postojeća. Aktivno sudjeluje u modernizaciji cjelokupnog informacijskog sustava i izvršava projektne zadatke u okviru organizacijske razine u kojoj radi. Radi na projektima s Java i Open source tehnologijama u kojima razvija poslovne aplikacije temeljene na suvremenim web tehnologijama (Angular) u modernom okruženju temeljenom na kontejnerskim tehnologijama (Docker, Kubernetes).
Radni zadaci i odgovornosti:
- Analizira i unapređuje sustave, organizacijske postupke, tehnologije za obradu i upravljanje integralnim informacijskim sustavom
- Predlaže cjelovita poslovna rješenja za obradu i upravljanje integralnim informacijskim sustavom
- Istražuje mogućnosti primjene novih tehnologija i prati trendove njihovog razvoja
- Predlaže potrebne izmjene na bazi podataka
- U suradnji s administratorom određuje nadopune i zahtjeve za modificiranjem baze podataka
- Analiza programske specifikacije radi kompletiranja i usklađivanja sa standardima
- Provodi sustav zaštite podataka s administratorom baze podataka i iste programski implementira
- Koordinira zadatke programiranja s ostalim članovima svojeg odjela
- Definira izgled i formu datoteka, definira potrebne izvještaje
- Izrađuje tehničku dokumentaciju programa i programsko-organizacijskih rješenja
- Dokumentira aplikativni softver i daje smjernice i učestvuje u izradi korisničkih uputa i priručnika
- Analizira probleme nastale u obradi ili testiranju i utvrđuje njihov uzrok te po potrebi obavlja ispravke
- Testira novi ili modificirani softver i analizira rezultate
- Prikuplja informacije potrebne za organizaciju i funkcioniranje podsustava u djelokrugu organizacijske razine
- Sudjeluje u projektima sukladno projektnim planovima
- Vodi projekt u domeni informacijskih rješenja
- Projektira nova aplikativna rješenja i promjene u postojećima
- Izrađuje model podataka entiteti-veze
- Prevodi model podataka u bazu
- Programira bazu te izrađuje skripte za administraciju baze
- Održava razvojnu, testnu i produkcijsku okolinu
- Izrađuje ili sudjeluje pri izradi korisničke dokumentacije
- Sudjeluje pri obuci korisnika
- Samostalno izrađuje izvedbenu i programsku dokumentaciju
- Dokumentira sustav
- Samostalno programira i testira programske cjeline u okviru programskih zadataka
- Sudjeluje u testiranju cjelokupnog aplikativnog rješenja, implementira ih ili sudjeluje u implementaciji novih te održava ona postojeća
- Koordinira radom grupe programera prilikom zajedničkog programiranja
- Brine o konzistenciji i pravilnoj normalizaciji podataka, te analizira utjecaj eventualnih promjena u sadržaju ili strukturi podataka na ostale dijelove sustava
- Raspolaže s podacima integralnog informacijskog sustava
- Parametrizira sustav
- Kontinuirano prati trendove razvoja informacijskih tehnologija te nadopunjuje znanje i praktično iskustvo iz svog djelokruga poslovanja
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje SSS
- Poželjno VSS/mag. (ekonomskog, elektrotehničkog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Najmanje 3 godina radnog iskustva
- Analitičke vještine
- Sistematičnost
- Sposobnost prijenosa znanja
- Poznavanje rada s relacijskom bazom podataka
- Poznavanje metode entiteti-veze
- Izvrsno poznavanje objektnog programiranja
- Poznavanje web tehnologija
- Poželjno poznavanje rada s aplikativnim serverima
- Poželjno poznavanje najboljih praksi za upravljanje IT uslugama po ITIL okviru
- Poželjno poznavanje metodologije projektnog upravljanja
- Poželjno izvrsno poznavanje engleskog jezika
- Poželjno izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno poznavanje izvještajnih alata
- Poželjno poznavanje BPMN 2.0 notacije poslovnih procesa
- Poželjno poznavanje razvoja aplikacija na mobilnim platformama
- Poželjno poznavanje koncepta „cloud computing“
- Poželjno poznavanje razvoja Big data rješenja
- Poželjno posjedovanje odgovarajućih industrijskih certifikata
- Poželjno iskustvo u programiranju aplikacija u programskom jeziku Java
- Poželjno iskustvo u radu s nekim od JS frameworka (Angular, React, Vue.JS)
- Poželjno iskustvo rada sa Spring tehnologijama.
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 1.6.2022.
SISTEM ANALITIČAR (POSLOVNI ANALITIČAR) –
PRIPRAVNIK (m/ž)
Odjel upravljanja poslovnim sustavima
Direkcija aplikativne podrške
Sektor informacijskih tehnologija
3 izvršitelja na određeno vrijeme od 1 godine
s mogućnošću nastavka radnog odnosa na neodređeno vrijeme
Radni zadaci i odgovornosti:
- Analizira i unapređuje sustave, organizacijske postupke za upravljanje integralnim informacijskim sustavom
- Predlaže cjelovita poslovna rješenja za obradu i upravljanje integralnog informacijskog sustava
- Sudjeluje u projektima sukladno projektnim planovima
- Vodi projekt u domeni informacijskih rješenja
- Sudjeluje kod izrade projektne dokumentacije za projekte banke s informacijskim sadržajem u okviru organizacijskih razina u kojima radi
- Prikuplja informacije potrebne za organizaciju i funkcioniranje podsustava u djelokrugu organizacijske razine
- Definira dobivene zahtjeve u logične, ekonomične i praktične projektne zadatke
- Analizira probleme nastale u obradi ili testiranju i utvrđuje njihov uzrok
- Analizira poslovne procese i tokove podataka
- Analizira dokumente koji sudjeluju u poslovnim procesima i podatke koje sadrže te identificira njihovu međuzavisnost
- Sudjeluje u izradi modela podataka (identificira entitete, definira relacije među njima, formate polja i identifikatore)
- Izrađuje projektnu dokumentaciju
- Sudjeluje u dizajniranju i implementiranju aplikativnih rješenja
- Organizira i sudjeluje u testiranju aplikativnih rješenja i procjenjuje rezultate testiranja
- Izrađuje ili sudjeluje u izradi korisničke dokumentacije
- Kontinuirano prati trendove razvoja informacijskih tehnologija te nadopunjuje znanje i praktično iskustvo iz svog djelokruga poslovanja
- Nadzire i analizira međuovisnosti korisničkih zahtjeva i aplikacija radi ostvarenje integralnog informacijskog sustava
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Bez radnog iskustva u zanimanju za koje se osoba školovala
- Analitičke vještine
- Sistematičnost
- Pouzdanost
- Prilagodljivost
- Komunikacijske vještine
- Timski rad
- Rješavanje problema
- Sposobnost stalnog učenja i usavršavanja
- Sposobnost prijenosa znanja
- Vještine upravljanja vremenom i organizacijske vještine
- Poznavanje najboljih praksi za upravljanje IT uslugama po ITIL okviru
- Poznavanje metodologije projektnog upravljanja
- Izvrsno poznavanje engleskog jezika
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poznavanje metode dijagrama toka podataka, dijagrama funkcijskog raščlanjenja
- Poznavanje metode entiteti-veze
- Poželjno posjedovanje odgovarajućih industrijskih certifikata.
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 1.6.2022.
SAMOSTALNI ADMINISTRATOR BAZA PODATAKA ILI SPECIJALIST (m/ž)
Direkcija sistemske, korisničke i operativne podrške
Sektor informacijskih tehnologija
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Samostalni administrator baza podataka instalira, podešava, održava, nadzire i dokumentira sustave baza podataka u upotrebi u HBOR-u: MS SQL i IBM Informix. Poslovi na ovom radnom mjestu uključuju rješavanje problema u radu sustava baza podataka na poslužiteljima i klijentima, izmjenu podataka, aktivno sudjelovanje u razvoju poslovnih aplikacija kroz poslove dizajniranja i programiranja baza podataka (skripte, procedure).
Radni zadaci i odgovornosti:
- Analizira i unapređuje sustave, organizacijske postupke, tehnologije za upravljanje sustavima baza podataka
- Predlaže cjelovita poslovna rješenja za obradu i upravljanje sustavima baza podataka
- Istražuje mogućnosti primjene novih tehnologija i prati trendove njihovog razvoja
- Organizira, instalira i konfigurira sustave baza podataka na poslužiteljima i radnim stanicama
- Administrira račune korisnika, korisničke grupe i ovlaštenja, diskovne prostore i prava pristupa sustavima baza podataka
- Administrira baze podataka sukladno potrebama, kontrolira i planira raspoloživi prostor, brine o konzistenciji podataka
- Organizira i implementira sustav sigurnosti i nadzora sustava baza podataka
- Nadzire, analizira i optimizira performanse sustava baza podataka
- Samostalno definira i provodi postupke za povećanje pouzdanosti i raspoloživosti sustava baza podataka
- Predlaže i provodi strategiju i metode replikacije baza podataka
- Definira i provodi strategiju i metode izrade sigurnosnih i arhivskih kopija podataka, te testiranja i provjere povrata podataka iz sigurnosne kopije
- U suradnji s razvojnim timom predlaže planove razvoja sustava baza podataka sa svrhom optimizacije, te poboljšanja sigurnosti i raspoloživosti podataka
- Samostalno izrađuje prateću tehničku i korisničku dokumentaciju
- Organizira tečajeve za tehničko osoblje i korisnike iz svog djelokruga rada
- Samostalno organizira i sudjeluje u procesu nadzora rada sustava
- Sudjeluje u projektima sukladno projektnim planovima
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VSS/mag. (ekonomskog, elektrotehničkog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Najmanje 3 godina radnog iskustva
- Sistematičnost
- Pouzdanost
- Prilagodljivost
- Komunikacijske vještine
- Timski rad
- Rješavanje problema
- Sposobnost stalnog učenja i usavršavanja
- Sposobnost prijenosa znanja
- Vještine upravljanja vremenom i organizacijske vještine
- Izvrsno poznavanje rada sa sustavima baza podataka (MS SQL i/ili Informix)
- Izvrsno poznavanje SQL programskog jezika
- Poznavanje skriptnog programiranja
- Poželjno poznavanje najboljih praksi za upravljanje IT uslugama po ITIL okviru
- Poželjno poznavanje metodologije projektnog upravljanja
- Poželjno izvrsno poznavanje engleskog jezika
- Poželjno izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poželjno izvrsno poznavanje operativnog sustava, sistemskih programa i mrežnih servisa na poslužiteljima
- Poželjno poznavanje rada s pasivnom i aktivnom mrežnom opremom
- Poželjno poznavanje koncepta računarstva u oblaku (cloud computing)
- Poželjno poznavanje koncepta „big data“
- Poželjno izvrsno poznavanje tehnološke arhitekture HBOR IS
- Poželjno izvrsno poznavanje arhitekture baza HBOR IS
- Poželjno posjedovanje odgovarajućih industrijskih certifikata.
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 1.6.2022.
STRUČNI SURADNIK KORISNIČKE PODRŠKE ILI SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK KORISNIČKE PODRŠKE (m/ž)
Odjel korisničke i operativne podrške
Direkcija sistemske, korisničke i operativne podrške
Sektor informacijskih tehnologija
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Stručni suradnik korisničke podrške prosljeđuje i rješava upite zaposlenika HBOR-a iz područja korisničke podrške te im pomaže u radu s poslovnim aplikacijama.
Radni zadaci i odgovornosti:
- Zaprima, upravlja, rješava i evidentira korisničke zahtjeve
- Poznaje i prati promjene u poslovnim aplikacijama u upotrebi u HBOR-u
- Pomaže radnicima u korištenju osnovnih i naprednih mogućnosti poslovnih aplikacija koje koriste
- Sudjeluje u provedbi internih tečajeva za rad u poslovnim i drugim korisničkim komercijalnim aplikacijama
- Izrađuje korisničku dokumentaciju
- Upoznaje se s poslovnim procesima u organizacijskim cjelinama
- Upoznaje se s poslovnim aplikacijama za podršku poslovnim procesima u HBOR-u
- Predlaže rješenja u cilju povećanja kvalitete i efikasnosti rada korisnika
- Sudjeluje u projektima sukladno projektnim planovima
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja, a u skladu s naravi radnog mjesta.
Traženi uvjeti za radno mjesto:
- Najmanje VŠS/bacc. (ekonomskog, elektrotehničkog, informatičkog, prirodoslovno-matematičkog ili drugog odgovarajućeg smjera)
- Najmanje 2 godine radnog iskustva
- Sistematičnost
- Pouzdanost
- Prilagodljivost
- Komunikacijske vještine
- Timski rad
- Rješavanje problema
- Sposobnost stalnog učenja i usavršavanja
- Sposobnost prijenosa znanja
- Vještine upravljanja vremenom i organizacijske vještine
- Poznavanje najboljih praksi za upravljanje IT uslugama po ITIL okviru
- Poznavanje metodologije projektnog upravljanja
- Izvrsno poznavanje engleskog jezika
- Izvrsno poznavanje uredskih programa (MS Office)
- Poznavanje operativnog sustava, sistemskih i uredskih programa
- Poznavanje bankarskog poslovanja
- Poznavanje aplikativne arhitekture HBOR IS
- Poželjno posjedovanje odgovarajućih industrijskih certifikata.
Nudimo vam:
- Rad u poticajnom i dinamičnom radnom okruženju
- Mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja.
Selekcijski postupak čine stručno testiranje, psihologijsko testiranje i selekcijski razgovori.
Prilikom prijave potrebno je priložiti životopis, potvrdu o dosadašnjem radnom stažu (Elektronički zapis o radno pravnom statusu ili skeniranu potvrdu iz HZMO-a) te presliku diplome.
Pozivaju se kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019 i 84/2021), da uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, dostave i sve potrebne dokaze iz članka 103. istog Zakona koji su navedeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju.
Ako ste u ovom natječaju prepoznali posao koji biste voljeli raditi, a zadovoljavate navedene uvjete, molimo da se prijavite preko linka, a najkasnije do 1.6.2022.